Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjoint brand scheef+ hasj verbrand niet

joint brand scheef+ hasj verbrand niet

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm.. Hasj doe ik toch altijd half om half (50% tabak, 50% hasj). Als je weinig/geen tabak in je hasj joint stopt, krijg je ook een stuk minder thc binnen.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rol jij vol met hasj wel verspilling vind ik.
Ik doe altijd ongeveer 60%hasj en de rest tabak.

Ik leg altijd een lijntje tabak dan de hasj dan nog tabak.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan me niet voor stellen dat een pure hasjjoint werkt, als je het puur wilt roken: koop een pijpje.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook wel eens dat de hasj niet volledig verbrand. Uiteindelijk steekt er dan dus een rolletje hasj uit de joint terwijl de rest gewoon opgerookt word. De hasj werkt wel hoor, maar het as blijft gewoon als een rolletje uitsteken.

Begrijp ook niet hoe dit komt.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij bedoelt volgens mij dat als hij er geen wiet bij doet, dat hij inbranders krijgt... Wie wil er nou een pure hasj-joint draaien, dat kost 20 euro per blow ofzo... :confused:

Als ik het goed heb, is de oplossing simpel: meer tabak en/of beter mixen. Zelf gebruik ik shag, gewoon omdat je je hasj/wiet daar erg goed doorheen kan mengen(blijft een beetje hangen zegmaar).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind shag in een joint zooo vies he.. komt waarschijnlijk ook omdat ik gewoon sigaretten gewend ben. vind ik echt vele malen beter smaken. OT: Idd gewoon genoeg tabak bij doen. Zowiezoo bij hasj.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat :kots: . Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je een tabak/hash joint rookt, is de verdeling idd heel belangrijk. Ik zie altijd veel mensen eerst een laag tabak gooien, en dan hash erop en joint dicht. Ik zorg altijd voor klein laagje tabak, hash erop, en nog een laagje tabak erop, zodat de hash mooi in het midden zit. Brandt nooit scheef. Mag ook niet te dun zijn, hash heeft wat meer tijd nodig om goed te verbranden. Ook geen te dikke brokken ertussen gooien.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
inferno33 zei:
Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat :kots: . Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
Klik om te vergroten...

Ja vind ik ook van sigaretten tabak in joints, dat is veel scherper. Shag voelt milt en brand pas als het te heet wordt en je te dicht bij de tip zit.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
stuikeuh zei:
Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn
Klik om te vergroten...

je kan de hasj 75% met 25% tabak mengen en die een beetje kneden, of even in de grinder draaien. heb je iets wat niet scheef brand.

Als je de hasj te puur rookt, verbrand de helft, zonder dat je die inhaleert... Dan is een pijpje ook wel een oplossing
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
inferno33 zei:
Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat :kots: . Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
Klik om te vergroten...

Ja vind ik ook van sigaretten tabak in joints, dat is veel scherper. Shag voelt milt en brand pas als het te heet wordt en je te dicht bij de tip zit.
Klik om te vergroten...

<3 zo hoort het. Ik heb exact het zelfde, met sigaretten krijg je zo'n scherpe smaak waar shag zo lekker zwaar en mild is.

Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker :(
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
shokora zei:
Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker :(
Klik om te vergroten...

Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness :stoned:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
BlackRobBlunt zei:
shokora zei:
Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker :(
Klik om te vergroten...

Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness :stoned:
Klik om te vergroten...

Van nelle stevige shag hier, mss een idee voor een onzin/drugs topic?
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je hasj puur rookt, gebruik dan een hasjpijpje zoals iedereen hej :)
lol
Dat kost maar 2.5€ ofzo.
Of kijk eens bij azarius.

En als je het rolt, altijd heel fijn brokken en op zijn minst een halve sigaret erbij. Heb je zelfrol, schudt dan losse tabakshaartjes eruit, geen pluggen tabak.

En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.

Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ik zelf altijd doe als ik een tafel heb:

Shag goed verdelen, en dan plat drukken. In het midden een laagje hasj plaatsen, en draaien, bij mij draait dan automatisch de shag zich perfect om de hasj heen.. Werkt ook perfect bij afghaan(rolletjes hasj).
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mayan zei:
En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.

Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.
Klik om te vergroten...

Over het eerste stukje, of je nu het GOED mixt of GOED in laagjes draait maakt niet uit. Zolang de verdeling ongelijk is zul je inbranders krijgen, of hij ergens minder strak gedraait zit of beetje lucht zal dat sneller branden en gaat de joint dus scheef.

Over het aftikken van as hetzelfde eigenlijk, gewoon goed steving en strak draaien en er zal niet mis gaan met het aftikken van je as, mits je het natuurlijk niet overdreven gaat doen. Maar ik vind zelf persoonlijk het "afdraaien" in de asbak van de as ook het prettigste, ziet er het mooiste uit en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja maar als ik 50/50 doe lijkt er heel weinig hasj in te liggen.. daarom dat ik oplossing zoek voor meer tussen die joint te leggen zonder dat hij hasj vergeet te verbranden of scheef te branden pijpje zou oplossing zijn maar dan is de "gezelligheid" van een joint roken een beetje weg vind ik :)
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dikkere joint met wat meer shag draaien?
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben het eens met snuifdoos.
Gewoon een laag shag/sigaretten whatever je zelf fijner vind, je hasj en dan weer een laag shag of sigaretten.
Denk dat dit het beste inbranders/schuinbranden voorkomt.
Tenminste... bij mij werkt het goed, heb vrijwel nooit inbranders oid.

Wat trouwens denk ik ook wel helpt is als je jointje strak is, een half aangestampte joint, die zo los is dat de stukken hasj eruit vallen (ja ik heb het MEERDERE malen zien gebeuren bij verschillende mensen!) brand ook sneller in!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."