#1
Hmm.. Hasj doe ik toch altijd half om half (50% tabak, 50% hasj). Als je weinig/geen tabak in je hasj joint stopt, krijg je ook een stuk minder thc binnen.
. Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.inferno33 zei:Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat. Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
stuikeuh zei:Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn
azgaza zei:inferno33 zei:Vreemd, dat heb ik nou juist met sigaretten, hele stekende rook vind ik dat. Rook ook, als ik al rook, alleen maar shag.
Ja vind ik ook van sigaretten tabak in joints, dat is veel scherper. Shag voelt milt en brand pas als het te heet wordt en je te dicht bij de tip zit.
shokora zei:Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker![]()

BlackRobBlunt zei:shokora zei:Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker![]()
Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness![]()
Mayan zei:En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.
Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."