Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjoint brand scheef+ hasj verbrand niet

joint brand scheef+ hasj verbrand niet

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hele kleine stukjes hasj, ik leg zelf gewoon een dun laagje shag, hasj er op, rol het een beetje heen en weer zodat je hasj vanzelf tussen de shag zakt en draai het dan dicht. Die roken echt prima.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha
Hasj rook je heelemaal niet puur en ook niet 50-50%
hasj moet je met veel tabak roken,
1/3 gram doe je in je joint, en een heele sigaret draai je er in

of het moet heele slechte hasj zijn, maar als je 50-50% rookt dan is het gewoon een oere slechte joint
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zorg gewoon dat je een metalen grinder/crusher hebt, deze zijn ook geschikt voor hasj.

Gewoon goed crushen en over je tabak verdelen. Dit blijft niet overeind staan en als je hem strak draait krijg je ook geen burn-ins. :wink:
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#4
toooz zei:
Hahaha
Hasj rook je heelemaal niet puur en ook niet 50-50%
hasj moet je met veel tabak roken,
1/3 gram doe je in je joint, en een heele sigaret draai je er in

of het moet heele slechte hasj zijn, maar als je 50-50% rookt dan is het gewoon een oere slechte joint
Klik om te vergroten...


Je kan hasj best puur roken, ik rook het altijd puur in ieder geval.

Ik zou gewoon een waterpijp gebruiken met een klein kopje. Als je meer stoned wilt worden kan je er gewoon tabak bij gooien. Nu loop je niet het risico dat je de hasj niet goed verbrand want de restjes blijven gewoon in het kopje liggen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb de oplossing, maar een lang plat dingetje van zachte hasj, en rol daar een beetje tabak in, en die in een vloeitje. het binneste houd de hasj brandend, de buitenkant brand egaal
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leg een bedje shag/sigaret wat je wil op je vloeitje, zo dik en veel als dat je zelf lekker vind. Leg in het midden erop je hasj.. Als je nu gaat draaien, draai je de hasj mooi in het midden met eromheen shag. Nooit problemen mee :stoned: Enjoy
a
appie1000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mayan zei:
Als je hasj puur rookt, gebruik dan een hasjpijpje zoals iedereen hej :)
lol
Dat kost maar 2.5€ ofzo.
Of kijk eens bij azarius.

En als je het rolt, altijd heel fijn brokken en op zijn minst een halve sigaret erbij. Heb je zelfrol, schudt dan losse tabakshaartjes eruit, geen pluggen tabak.

En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.

Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.
Klik om te vergroten...

maar euh, vraagje. ik heb net gekeken bij azarius, keus zat, welke pijp is het beste en moet daar dan ook nog tabak bij in of kun je het dan puur roken.

wellicht een stomme vraag maar ik stel hem lekker toch ... :stoned:
J
JannLid
01-01-2024, 00:00
#8
inferno33 zei:
BlackRobBlunt zei:
shokora zei:
Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker :(
Klik om te vergroten...

Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness :stoned:
Klik om te vergroten...

Van nelle stevige shag hier, mss een idee voor een onzin/drugs topic?
Klik om te vergroten...
lucky strike heeft mooie taste in joint ^^
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#9
de tabak wijd uitspreiden. hasj erop dan lost dat zich vanzelf op.
en pure hasj is inderdaad praktischer met een pijpje
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik doe gewoon goed verkruimelen (of kleine drolletjes maken) hier maak ik een hoopje van, tabak er boven op idd zoals hierboven ongeveer 50/50. en dan even goed mixen. Vervolgens in de joint rollen klaar... dan kan het alleen nog aan de manier van hijsen liggen dat je een inbrander krijgt.
G
Ganjaman90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
stuikeuh zei:
Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn
Klik om te vergroten...

Hey als je geen tabak bij wilt doen doe er dan gewoon wiet bij dan brand die altijd goed bij mij!

Gr GANJAMAN :stoned:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm.. Hasj doe ik toch altijd half om half (50% tabak, 50% hasj). Als je weinig/geen tabak in je hasj joint stopt, krijg je ook een stuk minder thc binnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."