#1
Hele kleine stukjes hasj, ik leg zelf gewoon een dun laagje shag, hasj er op, rol het een beetje heen en weer zodat je hasj vanzelf tussen de shag zakt en draai het dan dicht. Die roken echt prima.
toooz zei:Hahaha
Hasj rook je heelemaal niet puur en ook niet 50-50%
hasj moet je met veel tabak roken,
1/3 gram doe je in je joint, en een heele sigaret draai je er in
of het moet heele slechte hasj zijn, maar als je 50-50% rookt dan is het gewoon een oere slechte joint
EnjoyMayan zei:Als je hasj puur rookt, gebruik dan een hasjpijpje zoals iedereen hej
lol
Dat kost maar 2.5€ ofzo.
Of kijk eens bij azarius.
En als je het rolt, altijd heel fijn brokken en op zijn minst een halve sigaret erbij. Heb je zelfrol, schudt dan losse tabakshaartjes eruit, geen pluggen tabak.
En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt.
Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden.
Goed verdelen is de boodschap.
Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak.

lucky strike heeft mooie taste in joint ^^inferno33 zei:BlackRobBlunt zei:shokora zei:Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker![]()
Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness![]()
Van nelle stevige shag hier, mss een idee voor een onzin/drugs topic?
stuikeuh zei:Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."