Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel wiet voor weinig geld?

Veel wiet voor weinig geld?

20 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coffeeshop Zanzi
Vleutenseweg 124
3532HM Utrecht
Nederland (Utrecht)

Vraag om 25e Dynamite. Je krijgt een dikke zak (tussen de 4 en 5 gram) en het is (ik en velen met mij vinden het) goede wiet.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik ga deze zomer naar lowlands, en wil dan samen met een aantal vrienden iets van 100 euro wiet halen, gewoon in de shop, alleen weet iemand nog een shop waar je voor 100 euro beetje degelijke wiet kan halen? en lekker veel? dikke voordeelzakken :stoned: we willen er voor door heel nederland reizen, we hebben toch OV, maken we er een leuk dagje uit van.

P.s dit mag toch? het gaat over de coffeeshop?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
In eindhoven (indian) krijg je 4 gram gruis voor 20 euro.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je beter zelf kunt gaan kweken, aangezien de prijzen tegenwoordig bijna niet leuk meer zijn. Gelukkig rook ik zelf niet heel veel meer dus ondervindt er dan ook weer niet al te veel hinder van.

P.s dit mag toch? het gaat over de coffeeshop?
Klik om te vergroten...

Je vraag is een twijfelgeval, maar denk eigenlijk niet dat het mag. Maar ik zal niks zeggen hoor. :stoned:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#5
je mag tog maar 5 gram maximaal halen?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je mag max. maar 5 gram halen per keer tog:? je kan ook overal in NL uit allerlei verschillende shops halen en dan kijken welke het beste is. Heb je meteen een goed adresje voor goeie wiet. net als un vergelijkend waren onderzoek:P
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ghehe, ja maar we zijn met z'n 4en, dus als een ieder van ons een voordeelzak haalt van 25 euro zijn we er ook, maar welke shop krijg je echt lekkere voordeelzakken? hier in zwolle is de goedkopere wiet 7/8 euro per gram, en voordeelzakken hebben ze niet echt... er moet toch wel ergens in Nederland een coffeeshop zijn waar je voor 25 euro gewoon 5 gram best prima wiet hebt?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Overcome zei:
Ghehe, ja maar we zijn met z'n 4en, dus als een ieder van ons een voordeelzak haalt van 25 euro zijn we er ook, maar welke shop krijg je echt lekkere voordeelzakken? hier in zwolle is de goedkopere wiet 7/8 euro per gram, en voordeelzakken hebben ze niet echt... er moet toch wel ergens in Nederland een coffeeshop zijn waar je voor 25 euro gewoon 5 gram best prima wiet hebt?
Klik om te vergroten...

Een jaar geleden waren die er genoeg... :P zoek een fatsoenlijke thuiskweker, want in de shop ga je niet vinden wat je zoekt.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Overcome zei:
Ghehe, ja maar we zijn met z'n 4en, dus als een ieder van ons een voordeelzak haalt van 25 euro zijn we er ook, maar welke shop krijg je echt lekkere voordeelzakken? hier in zwolle is de goedkopere wiet 7/8 euro per gram, en voordeelzakken hebben ze niet echt... er moet toch wel ergens in Nederland een coffeeshop zijn waar je voor 25 euro gewoon 5 gram best prima wiet hebt?
Klik om te vergroten...
maastricht in de lucky times denk ik dat je voor 30 euro 5 gram "magic mix" krijgt
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coffeeshop the Dutch Gold of de Pitstop (zitten naast elkaar) in Alphen a/d Rijn, Hooftstraat..

voor 25 euro is het volgens mij ja, krijg je daar een zak tussen de 4 en 5 gram, een vriend van me wil áltijd bij de pit halen, en ik haal áltijd bij de dutch... ik weet niet zo goed welke shop nou precies meer of beter verkoopt. Ik vind dat het de dutch is..

Maar het zijn wel beste zakken, en altijd goede wiet eigenlijk.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan niet echt zeggen welke shop goede wiet heeft, dit verschilt dagenlijks. De meeste mensen denken als ze bijvoorbeeld White Widdow' ofzo nemen dit altijd dezelfde soort is, dat is niet zo.

Wel zeggen ze namen in veel shops iets over de kwaliteit ervan, maar het beste kan je gewoon even aan de verkoper vragen welke wiet op dat moment het beste is, wat ik ook altijd doe omdat het iedere dag verschilt :wink:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sarz zei:
Coffeeshop Zanzi
Vleutenseweg 124
3532HM Utrecht
Nederland (Utrecht)

Vraag om 25e Dynamite. Je krijgt een dikke zak (tussen de 4 en 5 gram) en het is (ik en velen met mij vinden het) goede wiet.
Klik om te vergroten...


=waar
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ewie zei:
Je kan niet echt zeggen welke shop goede wiet heeft, dit verschilt dagenlijks. De meeste mensen denken als ze bijvoorbeeld White Widdow' ofzo nemen dit altijd dezelfde soort is, dat is niet zo.

Wel zeggen ze namen in veel shops iets over de kwaliteit ervan, maar het beste kan je gewoon even aan de verkoper vragen welke wiet op dat moment het beste is, wat ik ook altijd doe omdat het iedere dag verschilt :wink:
Klik om te vergroten...

Dat valt nou ook wel weer mee hoor, de meeste gerennomeerde coffeeshops hebben een eigen constante aanvoer van hun wiet, bij vaste kwekers, met relatief constante kwaliteit. Er zal vast wel eens een kutplant bij zitten, maar over het algemeen is de kwaliteit best wel constant. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
W
WhiterabbitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Easy going Maastricht verkopen ze van tijd tot tijd 5gr mix voor 30€ :stoned:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hilversum 5 gram gruis 20,- overigens wel ietsje minder kwaliteit maar uiteindeiljk ben je daarmee goedkoop uit!

50,- 5 gram haze: Daar moet je gewoon een lekkere blunt van draaien en dan heb je aan 1/2 jiontjes op een vanavond voldoende:wink:
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#16
je kan dan beter naar de stud of D&L gaan in a-dam,
bij stud heb je 4 gram voor 20 euro en bij D&l moet je gewoon 100 euro halen, dan krijg je ongeveer 20-25 gram, goeie wiet :wink:
L
Lain CoubertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ga naar The Wall in Eindhoven, supergezellige shop overigens, kleiner dan m'n slaapkamer maar goed.
Voor 30 euro heb je 5 gram gruis á 6 euro. Supergruis naar mijn idee, en van goede restjes. Zo'n zak verpoedert na een autoritje in m'n broekzak al voor 3/4. En stoont als een garnaal dat je wordt(geen hoofdpijn :grin: )
Was er laatst, gruis bijna op; ik wilde 5 gram. Hij had nog 2,3. Ben redelijk vaste klant, dus mocht 2,7 gram uitzoeken van wietjes onder de 10 euro. Lekker Santa met 2,80 korting erbij gekregen. Dit soort geintjes zijn de moeite waard!!
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
80 liter aarde bij intratuin(rhp label) = 7 euro
4 stekken of een zakje zaden - tussen de 10 en de 25 euro
een fles bloeivoeding = 12.50
als je nu stekken zet heb je met beetje mazzel minimaal 50 gram wiet voor 45 euro investering..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok, listen up, hier moet je zijn.

Coffeeshop Catch 33 in Amsterdam, 5 gram gruis voor 15 euro, en het is nog heel goede wiet ook. Ze verkopen er meestal ook meer dan 5 gram per keer.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sarz zei:
Coffeeshop Zanzi
Vleutenseweg 124
3532HM Utrecht
Nederland (Utrecht)

Vraag om 25e Dynamite. Je krijgt een dikke zak (tussen de 4 en 5 gram) en het is (ik en velen met mij vinden het) goede wiet.
Klik om te vergroten...

Thanks allemaal!, nu heb ik een aantal keuze's ook nog waar je veel goeie soetoe krijgt, maar dat is natuurlijk nooit mis!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."