Ik heb nog nooit last gehad van angstaanvallen of iets in die richting. Zijn nou ook niet direct dingen die door de wiet komen. Wat azgaza hierboven al zei: dat het lijkt alsof je al bang bent voor het gebruiken ervan.
Bij mij werkt het, net als bij azgaza, eigenlijk áltijd ontspannend. En inderdaad tegen stress en angst.
Dus probeer inderdaad gewoon te ontspannen, kijk of je ff iemand kan regelen die alleen thuis is ofzo. Zorg dat je met niet te veel mensen bent, gewoon 2 goeie vrienden van je die het bijvoorbeeld al wat langer doen.
En ja, zet je eigen muziekje op en ga gewoon lekker op de bank chillen. Doe een mooie film ofzo.
Zorg dat er in ieder geval absoluut geen stress-factoren aanwezig zijn. (heb het idee dat je daar wel een beetje gevoelig voor bent..)
En dan gewoon genieten, doe het rustig aan, neem 3 hijsjes en leg m weer ff weg ofzo. Je merkt snel genoeg wat je precies merkt omdat het zo snel gaat. Dus lekker makkelijk doseren
![:)]()
En laat je niet opfokken, dat je meer gaat blowen dan je zelf wilt.
Zo moet het denk ik wel goedkomen, en als je nu nog angstaanvallen en dat soort dingen krijgt. Tsjah, dan is blowen misschien niet helemaal jouw drug.. (beetje overlapping met wat azgaza ook allemaal gezegd heeft.. maargoed, maakt niet uit toch?)