Hee, dit heb ik ook
![:)]()
Ik kan best een jointje roken, maar enkel en alleen als ik alleen ben, op een rustige plek, zonder andere mensen om me heen..heel vreemd
Dit jaar op vakantie ook, op de camping een jointje gerookt, maar toen we naar de kroeg liepen werd ik beroerd, dus ik de duinen in, helemaal alleen, niet eens geluid van andere mensen, muziekje aan (telefoon) en gewoon chillen.. dan gaat t goed..
Misschien is dat meer de angst om misselijk te worden waar andere mensen bij zijn, als ik in mn eentje een paar uur lig te kotsen kan ik daar niet mee zitten, maar als er andere mensen bij zijn vind ik het irritant
Edit: misschien zelfs een tip, eerst alleen doen op een plek waar het niet uitmaakt als je misselijk wordt, zorg ook dat je geen zorgen aan kop hebt, dat je bijvoorbeeld de volgende dag/erna naar de verjaardag van je oma moet