Blah blah blah wat een gezeik ook altijd op DF. Hier zijn wat drugs die je, ongeacht hoe je je voelt, veeeeeel beter zullen laten voelen: Speed/Meth, coke, XTC/MDMA, Opiaten (Opium, Morfine, Heroine) en volgens mij GHB maar ik heb van GHB nooit echte euforie gekregen. Ik raad je vooral speed aan maar pas op dat je niet te snel en te veel afvalt. Overigens ga je van meth op den duur compleet naar de klote (lichamelijk), tenzij je aan dextromethamferamine kan komen maar dat gaat je in Nederland niet lukken. Coke is iets te duur in mijn ogen om verslaafd aan te raken. Verder is XTC/MDMA niet verslavend TENZIJ je het gebruikt als uitweg en dat ben je van plan. Opiaten zijn lichamelijk verslavend dus pas daar maar mee op, na heroine is er zo goed als geen weg terug. Opium is nog te doen. Gebruik geen trip middelen want dan voel je je alleen nog maar kutter, met als gevolg een helse bad trip waar je misschien WEL zelfmoord van gaat plegen. Paddo's hebben me wel uit mijn depressie gehaald maar het is maar net hoe kut je je werkelijk voelt. Als je je constant klote voelt dan gaat dat niet weg door trip middelen, maar misschien dat je je geest er zo toe kan zetten dat je met behulp van paddo's ook geholpen kunt worden. Maar ik raad het je niet aan, te gevaarlijk. Misschien met Ketamine? Volgens mij maakt het geen flikker uit hoe je je voelt als je Keta neemt, maar ik kan het fout hebben.
Veel succes met het uitstellen van het onvermijdelijke, hopelijk heb je meer geluk dan de meesten die het met drugs proberen.![:wink:]()
Veel succes met het uitstellen van het onvermijdelijke, hopelijk heb je meer geluk dan de meesten die het met drugs proberen.