#1
Drugs zullen je voor een zeer korte periode een euforisch (of wat dan ook) gevoel geven... Daarna zal je waarschijnlijk is een nog groter gat vallen! Drugs zijn niet de oplossing voor uw probleem.
Ik denk dat; goeie sex tijdens een smack roes; perfect is!Hypodermic zei:Ik weet de gevolgen en gevaren voor verslaving, consequenties zijn dan ook voor mij.
Kan me niet veel schelen, maar sta nog geen stap verder.
heroine is de beste maatregel denk ik, maar zo ver ga ik nu nog niet.
Denk inderdaad weed, bij verslaving kan dit geen kwaad.
Zou lsd, ghb of xtc helpen?
Hypodermic zei:Laatste weke voel ik me echt rotslecht in min vel.
Een beetje vanalles in me hoofd da rondspookt en zoek beetje meer actie![]()
Ik wil da kutgevoel dan ook kwijt en drie mogelijkheden die ik als uitweg zie:
suicide, psycholoog of gewoon lekker van de wereld weg zijn.
Persoonlijk klinkt het eerste niet echt aangenaam, het tweede zal me niet veel voldoening geven, dus geef ik liever de voorkeur aan het derde.
Ik zou dus drugs pakken om mij wat gelukkiger te voelen en gewoon es wat anders te doen. mijn vraag is nu welke drugs ik het beste daar voor zou nemen? en hoe ik deze het best opbouw? liefst nog gemakkelijk te verkrijgen..
gegroet![]()

Flameon zei:Het is namelijk zo dat iedere hulpverlener een beroepsgeheim heeft en er wordt niks verteld aan je ouders zonder jou toestemming
aan.
rawk. Hypodermic zei:Probeer zoveel mogelijk weg te gaan met vrienden, mijn aandacht proberen af te leiden, maar het geeft me allemaal geen voldoening meer![]()
Voeltaan.
Als ik naar psycholoog ga, komen mijn ouders dat sowieso wel te weten via via. Gaat snel de ronde, en dit wil ik niet. En het kost een heleboel geld, tijd, en resultaten zijn niet gegarandeerd..
Ben niet van plan stommiteiten uit te halen, heb er goed over nagedacht..
Lsd en wiet aan te raden dus?
En als dit me voldoening geeft, kan ik draad terug oppikken![]()

net wat ik dacht te zeggenExceptionalInsight zei:Hoe oud ben jij?
lolAngramar Temenos zei:Een combinatie van Hero en Wit lijkt me het beste voor jou - dat raad ik je tenminste aan. Probeer een keertje bruin te doen en daarna de basepijp (NIET chinezen je bruin, spuiten voor het goede effect). Je zult je stukken beter voelen.
buzzrider zei:net wat ik dacht te zeggenExceptionalInsight zei:Hoe oud ben jij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."