#1
Ben je sarcastisch? :P
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets
Kwam er verkeerd uit.Mindgamer zei:"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."