Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs als uitweg

drugs als uitweg

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben je sarcastisch? :P
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, helemaal niet.

Dat is gewoon een stijl die ik namelijk wel heb.
Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
Klik om te vergroten...
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."


is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets
Klik om te vergroten...

O echt? Post eens een foto van jezelf trouwens..
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik probeer anoniem te blijven :)
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
Klik om te vergroten...
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."
Klik om te vergroten...
Kwam er verkeerd uit.
Ben niet echt in periode dat ik logische vertellingen heb.
Dus negeer deze maar.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou zelf niet zo snel gaan blowen om me goed te voelen *sowieso gebruik geen drugs om me goed te voelen, ik gebruik alleen drugs als ik me opzich al gewoon goed voel*, maar toen m'n vriendin het uitmaakte, toen had ik ook nog wel een joint gerookt, maar daar werd het alleen maar erger van... wiet is een emotie versterker hé, dus als je motie opzich al niet al te best is, zou je je alleen maar nog rotter gaan voelen van wiet... ja toch?, bij mij is dat iig wel zo... weet niet hoe dat bij de rest zit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."