Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs als uitweg

drugs als uitweg

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga sporten

Zoek een sport dat je graag doet.
Koop een coursefiets en ga enkele keren per week enkele uren fietsen...
Of een uurtje lopen in het bos
.....
mogelijkheden zat
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een belediging ja :P
Ik begrijp het dat ik zo overkom, is niet erg hoor.
Ik schaam me nu wel :flushed:
Maar wil altijd op de hoogte zijn van wat mensen me aanraden, omdat de meesten hier veel ervaring hebben en tips kan ik altijd gebruiken.
Voor de geïnteresseerden: ik heb het bij wiet gehouden.
Was wel anders dan dat ik verwacht had, weet niet hoe het bij jullie was?
Het voelde aan alsof ik stomdronken was en had het gevoel dat ik ieder moment kon overgeven.
Het doet me een aantal zaken vergeten, dus het helpt me wel :)
Alleen thuis kan ik het niet doen.
Is best vervelend als je aan niets meer wil denken, wetende dat je het in handbereik hebt, maar er toch moet afblijven.
Heb er ook geen problemen mee om het een paar dagen niet te doen.
Werkt niet verslavend bij mij. :)

:wave:
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sport niet zo heel graag..
Maar ik heb geen spijt van mijn keuze.
Vele groeten
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een zeer apart meisje ben jij...

Dat past wel goed bij mij :hearteyes:
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
Een zeer apart meisje ben jij...

Dat past wel goed bij mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bedankt :)
Maar waarom denk je dat..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat jouw vraag apart is.

Je komt werkelijk over, als iemand die ziek is van het leven en daar hou ik wel van :)
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben je sarcastisch? :P
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, helemaal niet.

Dat is gewoon een stijl die ik namelijk wel heb.
Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
Klik om te vergroten...
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."


is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets
Klik om te vergroten...

O echt? Post eens een foto van jezelf trouwens..
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik probeer anoniem te blijven :)
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindgamer zei:
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
Klik om te vergroten...
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."
Klik om te vergroten...
Kwam er verkeerd uit.
Ben niet echt in periode dat ik logische vertellingen heb.
Dus negeer deze maar.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou zelf niet zo snel gaan blowen om me goed te voelen *sowieso gebruik geen drugs om me goed te voelen, ik gebruik alleen drugs als ik me opzich al gewoon goed voel*, maar toen m'n vriendin het uitmaakte, toen had ik ook nog wel een joint gerookt, maar daar werd het alleen maar erger van... wiet is een emotie versterker hé, dus als je motie opzich al niet al te best is, zou je je alleen maar nog rotter gaan voelen van wiet... ja toch?, bij mij is dat iig wel zo... weet niet hoe dat bij de rest zit...
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Laatste weke voel ik me echt rotslecht in min vel.
Een beetje vanalles in me hoofd da rondspookt en zoek beetje meer actie :sunglasses:
Ik wil da kutgevoel dan ook kwijt en drie mogelijkheden die ik als uitweg zie:
suicide, psycholoog of gewoon lekker van de wereld weg zijn.
Persoonlijk klinkt het eerste niet echt aangenaam, het tweede zal me niet veel voldoening geven, dus geef ik liever de voorkeur aan het derde.
Ik zou dus drugs pakken om mij wat gelukkiger te voelen en gewoon es wat anders te doen. mijn vraag is nu welke drugs ik het beste daar voor zou nemen? en hoe ik deze het best opbouw? liefst nog gemakkelijk te verkrijgen..

gegroet :tearsofjoy:
P
PretkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe raak ik verslaafd?

Drugs nemen om je goed te voelen...

Een goed gevoel of tevredenheid met jezelf haal je niet uit drugs. Dat haal je uit jezelf.
Als je je niet goed voelt betekent het alleen maar dat je niet tevreden bent met jezelf.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#16
tja, zo zou je het wel kunne stellen..
Maar drugs helpen wel om je wat beter te voelen, ook al is het maar op korte termijn.
wil gewoon de meest effectiefste weten..
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je al denkt over suicide, gaan drugs je zeker niet helpen. Misschien voor even ja, maar ik garandeer je dat je zo verslaafd geraakt, en zal blijven. Als je dan toch absoluut iets wil proberen, rook een joint. maar echt, ga eerst naar een psych.
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Idd,een toevlucht naar drugs is op dit moment waarschijnlijk het domste wat je kan doen! Ga dingen doen met vrienden ofzo, ga gaan sporten, ... Er zijn ontelbare mogelijkheden om je beter te gaan voelen, maar als je nu drugs gaat gebruiken ben je echt op zoek naar een verslaving :)
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gebruik drugs gewoon recreatief en niet om je beter te voelen. En beter ga je voor optie 2 en zoek je een psycholoog. De realiteit is een stuk mooier dan jezelf op de hoek van de straat te verkopen voor een naald in je arm.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je zegt dat je geen zelfmoord wilt plegen, maar ik kan je verzekeren; dat dit de manier is, om indirect naar je zelfmoord toe te werken. Dus bezoek een psycholoog toe en rook (af en toe) pure wiet, om je gevoelens in een normaal blijvende lijn te brengen. Met cannabis; is het namelijk mogelijk, om je gevoelens te onderdrukken. Na een maand of 2; zul jij je waarschijnlijk nog vervelender voelen. Met drugs help jij jezelf alleen nog meer naar de klote. Dit is niet de manier om jezelf te helpen. Denk aan de evt. 'bijwerkingen' van drugs: depressie, paranoia, veel nadenken, agressie, lusteloos, indolentie enz enz enz. Die zich na een tijdje gebruiken, tevoorschijn komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."