Dat is een belediging ja :P
Ik begrijp het dat ik zo overkom, is niet erg hoor.
Ik schaam me nu wel
Maar wil altijd op de hoogte zijn van wat mensen me aanraden, omdat de meesten hier veel ervaring hebben en tips kan ik altijd gebruiken.
Voor de geïnteresseerden: ik heb het bij wiet gehouden.
Was wel anders dan dat ik verwacht had, weet niet hoe het bij jullie was?
Het voelde aan alsof ik stomdronken was en had het gevoel dat ik ieder moment kon overgeven.
Het doet me een aantal zaken vergeten, dus het helpt me wel
Alleen thuis kan ik het niet doen.
Is best vervelend als je aan niets meer wil denken, wetende dat je het in handbereik hebt, maar er toch moet afblijven.
Heb er ook geen problemen mee om het een paar dagen niet te doen.
Werkt niet verslavend bij mij.
