#1
Hypodermic zei:Probeer zoveel mogelijk weg te gaan met vrienden, mijn aandacht proberen af te leiden, maar het geeft me allemaal geen voldoening meer![]()
Voeltaan.
Als ik naar psycholoog ga, komen mijn ouders dat sowieso wel te weten via via. Gaat snel de ronde, en dit wil ik niet. En het kost een heleboel geld, tijd, en resultaten zijn niet gegarandeerd..
Ben niet van plan stommiteiten uit te halen, heb er goed over nagedacht..
Lsd en wiet aan te raden dus?
En als dit me voldoening geeft, kan ik draad terug oppikken![]()
Wiet kan je gebruiken om je rustig te gaan voelen (werkt soms andersom, zoals bij mij), je kan natuurlijk ook iemand hier op het forum kiezen om er over te praten, stuur mij bv es een berichtje met je probleem, ik ken je toch niet, misschien dat we er over kunnen praten
Aangezien het anoniem is kun je alles vertellen.
LSD/paddos of andere tripmiddelen zou ik als ik jou was niet doen in die state-of-mind, aangezien het je gevoelens erg versterkt, en zowizo als het je 1e keer wordt kan het erg overweldigend zijn, wat kan resulteren in paranoia/badtrip/megatrip
aan.