Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs als uitweg

drugs als uitweg

66 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer zoveel mogelijk weg te gaan met vrienden, mijn aandacht proberen af te leiden, maar het geeft me allemaal geen voldoening meer :confused:
Voelt :kots: aan.
Als ik naar psycholoog ga, komen mijn ouders dat sowieso wel te weten via via. Gaat snel de ronde, en dit wil ik niet. En het kost een heleboel geld, tijd, en resultaten zijn niet gegarandeerd..
Ben niet van plan stommiteiten uit te halen, heb er goed over nagedacht..
Lsd en wiet aan te raden dus?
En als dit me voldoening geeft, kan ik draad terug oppikken :)
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD/paddo's etc alleen als je hoofd er recht op zit. en als je een tripsitter hebt die je vertouwd. Anders zal het zeker niet fijn zijn. Dus gebruik het niet om verveling tegen te gaan oid. Het kan ook schadelijk zijn ( voor je ego, stemming, zelfbeeld )als je er heel slecht mee om gaat.

Wiet bevorderd een depressie ook niet echt naar de postieve kant, één avondje blowen in de week zal niet veel kwaad doen hoor. maar kijk gewoon uit :rock: rawk.

Ik zou het als ik jou was bij de wiet/alchohol houden met wat vrienden er bij :)
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hypodermic zei:
Probeer zoveel mogelijk weg te gaan met vrienden, mijn aandacht proberen af te leiden, maar het geeft me allemaal geen voldoening meer :confused:
Voelt :kots: aan.
Als ik naar psycholoog ga, komen mijn ouders dat sowieso wel te weten via via. Gaat snel de ronde, en dit wil ik niet. En het kost een heleboel geld, tijd, en resultaten zijn niet gegarandeerd..
Ben niet van plan stommiteiten uit te halen, heb er goed over nagedacht..
Lsd en wiet aan te raden dus?
En als dit me voldoening geeft, kan ik draad terug oppikken :)
Klik om te vergroten...

Wiet kan je gebruiken om je rustig te gaan voelen (werkt soms andersom, zoals bij mij), je kan natuurlijk ook iemand hier op het forum kiezen om er over te praten, stuur mij bv es een berichtje met je probleem, ik ken je toch niet, misschien dat we er over kunnen praten :smoke:

Aangezien het anoniem is kun je alles vertellen.

LSD/paddos of andere tripmiddelen zou ik als ik jou was niet doen in die state-of-mind, aangezien het je gevoelens erg versterkt, en zowizo als het je 1e keer wordt kan het erg overweldigend zijn, wat kan resulteren in paranoia/badtrip/megatrip :sunglasses:
t
thomas604Lid
01-01-2024, 00:00
#4
het is heel simpel, met wiet kan je bv heel even je problemen vergeten door aan totaal andere dingen te denken, of je kan denken aan wat de oorzaak van je problemen kunnen zijn en eventueel een oplossing vinden, al is dit niet zo evident, of je kan aan al je problemen beginnen denken en je depressieve gevoel nog versterken.

Er wordt hier gewaarschuwd voor het gebruik van lsd omdat dit kan leiden tot een bad trip, maar ik zou je niet enkel willen waarschuwen, ik zou het je zelfs willen verbieden, omdat je lsd voor de eerste keer wilt gebruiken terwijl je kampt met depressieve gedachten, ik denk eerlijk gezegd dat je niet gaat weten wat je overkomt en je érg slecht gaat voelen, ook de dagen erna, wat niet de bedoeling is.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen lsd dus.. zal het bij wiet houden dan.
Bedankt voor het advies.
:wave:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou niet weten of je geen lsd kan doen maar het lijkt me overdreven dat het niet kan tenzij je manisch depressief bent
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...
net wat ik dacht te zeggen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een combinatie van Hero en Wit lijkt me het beste voor jou - dat raad ik je tenminste aan. Probeer een keertje bruin te doen en daarna de basepijp (NIET chinezen je bruin, spuiten voor het goede effect). Je zult je stukken beter voelen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook een jaar lang drugs gebruikt, tijdens een suïcidale periode. Zelf kwam ik er beter uit. Dat had vooral met mijn LSD gebruik te maken. Dus gewoon gebruiken. Ik werd op ten duur wel enorm paranoia en ging nogal schizofrenisch denken. Tijdens dit tafereel, had ik overigens nog wel een diploma gehaald.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Een combinatie van Hero en Wit lijkt me het beste voor jou - dat raad ik je tenminste aan. Probeer een keertje bruin te doen en daarna de basepijp (NIET chinezen je bruin, spuiten voor het goede effect). Je zult je stukken beter voelen.
Klik om te vergroten...
lol :tearsofjoy: , hopelijk snapt ie het sarcasme
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#11
buzzrider zei:
ExceptionalInsight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...
net wat ik dacht te zeggen
Klik om te vergroten...

Zal dit een verschil uitmaken in jullie antwoorden?
Is van geen belang toch.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mensen die zeggen dat ze zelfmoord overwegen doen het niet, drugs; gewoon een wietje af en toe roken? Houd het in de hand, een keer per week trakteer je je erop, of 's avonds eentje, ik kan het mij wel voorstellen als je veel aan je hoofd hebt dat je het even 'vergeten' wilt, maar let gewoon op.. :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hypodermic zei:
buzzrider zei:
ExceptionalInsight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...
net wat ik dacht te zeggen
Klik om te vergroten...

Zal dit een verschil uitmaken in jullie antwoorden?
Is van geen belang toch.
Klik om te vergroten...
Hiermee bedoelen we dat je best geen drugs kan gebruiken als uitweg voor emotionele problemen. Van de moment dat de drugs weg zijn, komen de problemen weer opgedoken. Dat zou je moeten weten, tenzij je meteen aan een serie ayahuascasessies wil beginnen.
Drugs zijn recreatief bedoeld. (buiten anti-depressivas en benzo's)
Ik vond het een vrij 15-jarige vraag (ik wil je zeker niet beledigen, maar zo lijkt het mij) aangezien je aan andere mensen vraagt welke drugs je zou moeten gebruiken
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon blowen :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga sporten

Zoek een sport dat je graag doet.
Koop een coursefiets en ga enkele keren per week enkele uren fietsen...
Of een uurtje lopen in het bos
.....
mogelijkheden zat
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is een belediging ja :P
Ik begrijp het dat ik zo overkom, is niet erg hoor.
Ik schaam me nu wel :flushed:
Maar wil altijd op de hoogte zijn van wat mensen me aanraden, omdat de meesten hier veel ervaring hebben en tips kan ik altijd gebruiken.
Voor de geïnteresseerden: ik heb het bij wiet gehouden.
Was wel anders dan dat ik verwacht had, weet niet hoe het bij jullie was?
Het voelde aan alsof ik stomdronken was en had het gevoel dat ik ieder moment kon overgeven.
Het doet me een aantal zaken vergeten, dus het helpt me wel :)
Alleen thuis kan ik het niet doen.
Is best vervelend als je aan niets meer wil denken, wetende dat je het in handbereik hebt, maar er toch moet afblijven.
Heb er ook geen problemen mee om het een paar dagen niet te doen.
Werkt niet verslavend bij mij. :)

:wave:
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik sport niet zo heel graag..
Maar ik heb geen spijt van mijn keuze.
Vele groeten
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een zeer apart meisje ben jij...

Dat past wel goed bij mij :hearteyes:
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Een zeer apart meisje ben jij...

Dat past wel goed bij mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bedankt :)
Maar waarom denk je dat..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat jouw vraag apart is.

Je komt werkelijk over, als iemand die ziek is van het leven en daar hou ik wel van :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."