#1
Hoi
Ik ben een niet-roker maar ik rook vaak wiet.
Sinds kort gebruik ik zo'n waterfall bong, omdat ik dan geen walgelijke tabak moet roken.
Maar nu vraag ik mij af: is deze bong een vriendelijkere manier van roken voor de longen (omdat het puur is en omdat je slechts 1 grote trek hoeft) of is het juist slechter omdat de concentratie schadelijke stoffen veel hoger ligt?
Bedankt!
Ik ben een niet-roker maar ik rook vaak wiet.
Sinds kort gebruik ik zo'n waterfall bong, omdat ik dan geen walgelijke tabak moet roken.
Maar nu vraag ik mij af: is deze bong een vriendelijkere manier van roken voor de longen (omdat het puur is en omdat je slechts 1 grote trek hoeft) of is het juist slechter omdat de concentratie schadelijke stoffen veel hoger ligt?
Bedankt!
