Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneus-shotjes!

neus-shotjes!

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eet niet en ga dan blowen dan word je sneller stoned :grin:
p.s Je word dan niet relaxt stoned :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
je hersencellen sterfen niet af door wiet hoor...thc blijft "kleven" aan je hersenen en aan vet.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
appelflap zei:
ik hoor wel eens dat ze zeggen dat met een neusshot de rook direct bij je hersenen komt en waardoor je veel stoneder word.
Klik om te vergroten...

Ja dit is waar ! weet je wat helemaal de bom is ?

Als je de joint in je ene oor stopt, en iemand aan je andere oor laat zuigen. Dan trekt die de rook zo regelrecht je hersenen in. Dit effect is zo sterk dat er niet eens meer rook uit komt aan de andere kant ! moet je echt een proberen. Als je niemand vind die aan je oor wil zuigen, een stofzuiger werkt ook prima !
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie het hem nog doen ook.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met zo'n vraag kun je ook niets anders verwachten als een antwoord in style he :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Melanie1 zei:
ik doe vaak tipsniff
dan steek je je tipje aan
zodat hij gaat roken
en dan aan de andere kant snuiven
word je stoned van
omdat er heel veel thc in de tip zit
Klik om te vergroten...

Beetje late reactie,

maar wtf is dit voor onzin :tearsofjoy:
Ik denk dat als je cola en bananen gaat combineren nog sneller wat voelt :grin:
Zoek een leven, en stop met blowen...zo te zien gaat 't bij jou niet helemaal de goeie kant op!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ach die koekwouze blijf je altijd hebben :wink:

het is neit echt alsof je er stoneder van word, maar je voelt gweoon een prik in je neus en hebt zoiets van "wow".

Maar eens in de zoveel tijd komt er toch weer een of andere gek langs die het geweldig vind
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cola en banaan is wel weer handig om een beetje bij te komen, als je iets te veel hebt gehad... redbull e.d. werkt minder, omdat dat ook je dopamine omhoog haalt. en dus in feite dan minder werkt.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Man waarom hangen er in de drugswereld zo ongelovelijk veel van dit soort vreemde mythes en geruchten rond? Engelse vriend van me zweert bij een "blow-back" ( geen idee hoe dat in het nederlands heet sorry ) , dat houd in dat iemand een trek neemt van een joint en dan de rook in je mond blaast welke je dan in moet ademen. Volgens hem word je daar stoneder van, maar wtf is de logica er achter? de THC word toch al in de longen van de roker opgenomen.

Placebo effect? Ignorance is bliss?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Volgens mij heb je bar weinig kapot te maken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja zo'n shotje heb ik wel een paar keer gehad. Iemand houd achterstevoren de joint in zijn mond en maakt met zijn handen een soort tunnel. zodat je alles gelijk inademt met je neus en mond. Je voelt het gelijk je longen in gaan echt dik.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
funkmaus zei:
Man waarom hangen er in de drugswereld zo ongelovelijk veel van dit soort vreemde mythes en geruchten rond? Engelse vriend van me zweert bij een "blow-back" ( geen idee hoe dat in het nederlands heet sorry ) , dat houd in dat iemand een trek neemt van een joint en dan de rook in je mond blaast welke je dan in moet ademen. Volgens hem word je daar stoneder van, maar wtf is de logica er achter? de THC word toch al in de longen van de roker opgenomen.

Placebo effect? Ignorance is bliss?
Klik om te vergroten...

Dat heet hier in Gent "een blow zetten".
Als degene die uitblaast een grote longinhoud heeft en de andere een kleinere, krijg je een tiental seconden enkel rook binnen en moet je echt serieus diep inademen. Ik weet niet waarom het is, maar je bent er wel direct weg van.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je te veel blowt.
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#14
ello my friends.
Bij elke jointje die ik rook neem ik altijd neusshotjes, om extra en beter stoned te worden. bijna al mn vrienden doen dat ook vaak. nou wat mnvraag is... ik hoor wel eens dat ze zeggen dat met een neusshot de rook direct bij je hersenen komt en waardoor je veel stoneder word. is dit waar? en dan nog iets... ze zeggen dat je door shotjes dan ook veel meer hersencellen kapotmaakt dan met normale hijsen... is dit zo...?

cheers :stoned:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik doe vaak tipsniff
dan steek je je tipje aan
zodat hij gaat roken
en dan aan de andere kant snuiven
word je stoned van
omdat er heel veel thc in de tip zit
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#16
6 blowtjes per dag? valt toch mee?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Valt niet mee, en dat weet je zelf ook. :P (Niet dat ik zelf vind dat er iets mis mee is, maar goed)

Rook je jointje maar op de normale manier op, want dit is onzin. :P
L
LeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat jij een tijdje niet moet blowen, en dan je vraag opnieuw lezen. Je zal merken hoe stom je vraag eigenlijk klinkt.
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#19
ya ik weet dat de rook natuurlijk door je longen gaat. ik vond het ook maar een raar verhaal dat het eerder naar je hersenen gaat. maar het kan toch goed mogelijk zijn dat je meer hesencellen kapotmaakt? ik bedoel van een shot ben je natuurlijk veel stoneder dan een normale hijs?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat komt doordat je bij een shotje meer rook binnenkrijgt, niet doordat er iets op een andere manier gebeurt ofzo, als je dat bedoelt.

Sowieso valt het "hersencellen kapot maken" ook wel mee, dat ligt aan de persoon, niet aan de wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."