ello my friends.
Bij elke jointje die ik rook neem ik altijd neusshotjes, om extra en beter stoned te worden. bijna al mn vrienden doen dat ook vaak. nou wat mnvraag is... ik hoor wel eens dat ze zeggen dat met een neusshot de rook direct bij je hersenen komt en waardoor je veel stoneder word. is dit waar? en dan nog iets... ze zeggen dat je door shotjes dan ook veel meer hersencellen kapotmaakt dan met normale hijsen... is dit zo...?
cheers
#3
ik doe vaak tipsniff
dan steek je je tipje aan
zodat hij gaat roken
en dan aan de andere kant snuiven
word je stoned van
omdat er heel veel thc in de tip zit
#4
6 blowtjes per dag? valt toch mee?
#5
Valt niet mee, en dat weet je zelf ook. :P (Niet dat ik zelf vind dat er iets mis mee is, maar goed)
Rook je jointje maar op de normale manier op, want dit is onzin. :P
#6
Ik denk dat jij een tijdje niet moet blowen, en dan je vraag opnieuw lezen. Je zal merken hoe stom je vraag eigenlijk klinkt.
#7
ya ik weet dat de rook natuurlijk door je longen gaat. ik vond het ook maar een raar verhaal dat het eerder naar je hersenen gaat. maar het kan toch goed mogelijk zijn dat je meer hesencellen kapotmaakt? ik bedoel van een shot ben je natuurlijk veel stoneder dan een normale hijs?
#8
Dat komt doordat je bij een shotje meer rook binnenkrijgt, niet doordat er iets op een andere manier gebeurt ofzo, als je dat bedoelt.
Sowieso valt het "hersencellen kapot maken" ook wel mee, dat ligt aan de persoon, niet aan de wiet.
#9
Volgens mij heb je bar weinig kapot te maken.
#10
lol..
Zulke dingen van ik altijd maar een beetje 'skunkie'. Waarom zou je rook in je neus laten blazen om stoneder te worden :P Vroeger gaven we wel is een shotje gwn via de mond, maar dat vind ik eigenlijk ook niks :P Als k wat ander met mn joint wil doen vind ik een dierenspelletje wel grappig maar rook meestal gewoon. Je wordt ook door je neus niet stoneder dan door je mond volgensmij. Door je mond kan je zelfs veel meer rook naar binnen hijsen zonder dat je neus kut voelt en je traanogen krijgen.. En wiet maakt volgensmij niet zoveel hersencellen kapot en idd ook niet meer door shotjes want je krijg alleen in 1 klap meer rook binnen daarom wordt je er stoneder van.
een carriere bij de schoenenreus? misschien wat voor jou!
Geschikt [X]
ongeschikt [ ]
#11
Serieus, rook langs je neus inademen doet toch enorm pijn? Ik probeer het altijd te voorkomen dat er rook in mijn neus komt (soms gebeurd het perongeluk). Ik haat het echt als er rook langs mijn neus binnenkomt.
Maar goed, het zal zeker niet beter werken. Dat het rechtstreeks naar je hersenen zou gaan is dikke bullshit, dat had je zelf ook al wel door. De binnenkant van je neus heeft wel veel dunne bloedvaten die de thc enzo kunnen opnemen maar als je het gewoon in je longen ademt via je mond neem je evenveel op omdat thc snel door de longen wordt opgenomen. Het is dus niet nodig om je neus kapot te maken.
Extra hersencellen die afsterven zal niet het geval zijn, zenuwcellen wel. De zenuwcellen (voor reuk bijvoorbeeld) in je neus zullen afsterven.
En uiteindelijk ga je dood maar dat heeft niet perse te maken met shotjes langs je neus maar eerder omdat iedereen dood gaat.
#12
Hahaha, wtf dan komt het sneller in je hersenen?
#13
ik las: neus-snotjes
#14
nee, maakt niet uit hoe de rook binnenkomt, in je longen wordt pas de werkzame stoffen opgenomen in je bloed.
probeer eens een bong, of puur roken, dat maakt je mss wel sneller of meer stoned.
Het zou kunnen dat je neusschotje op den duur verdwijnt. maar dat kan ook door een andere drug komen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.