Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnen met blowen

Beginnen met blowen

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mocht je vaker gaan blowen denk dan niet dat je na 5-10 x geblowed te hebben mee te kunnen doen met de ervaren blowers ik heb 3 uur lang op een fatboy gelegen wat overigens wel uber chill was maar kon niet veel meer dan dat:wink:

Ouders hebben het vaak niet door omdat ze het niet willen weten en vaak niet verwachten, als ik bij jou zo hoor dat ze redelijk anti drugs zijn, zullen ze er ook niet al teveel verstand van hebben. Ga gewoon rustig met een paar goede vrienden buiten je 1e jiontje roken eventueel busje deo mee en neem de tijd. Neem wat drinken mee(fernades rood ) aanrader. Koeken meenemen in ieder geval geen drop of andere dingen daar kan ik me al misselijk aan eten als ik nuchter ben dus laat staan als je stoned bent maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Veel plezier
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
koop chips en maltesers in
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Melanie1 zei:
koop chips en maltesers in
Klik om te vergroten...

ach man geen maltesers, krijg je zon kleffe bek van!
ikzelf vind die beertjes chips super lekker als ik stoned ben. ik eet zon zak binnen 5 minuutjes helemaal leeg :P
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe vinden jullie m'n blow guide trouwens? :smoke:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had er vorige week 4 besteld, en ook nog opgegeten(en een kleine cola). ze vroeg nog "meenemen?" hihi.

als je een keer bij de burgerking een "Big king xxl supersize deluxe" hebt gehad, is die big mac helemaal niet zo groot.
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Napster zei:
Klik om te vergroten...

''Ik heb zin in een Big Mac Super Menu...''
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Hoe vinden jullie m'n blow guide trouwens? :smoke:
Klik om te vergroten...
Wel oké, maar als je niet wilt dat je ouders er achter komen is het niet slim om dan te vragen of ze flu voor je kopen :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
Don't: Geloven dat het niet verslavend is. Duurt lang voor je aan wiet verslaafd bent, maar verslavend is het :)
Klik om te vergroten...
ik was echt heel snel "hooked" hoor...maar een verslaving was het toen nog niet. alleen ik deed het eigenlijk vanaf het begin toch wel al een paar keer per week. dit komt ook omdat ik altijd met mensen was die al veeel langer blowden dan ik en die ook elke dag wel blowen.

dus als je ervoor wilt zorgen dat je niet verslaafd raakt, probeer het dan recreatief te doen...gewoon eens in de 2 weken ofzo.

en als je het niet erg vindt om verslaafd te raken aan cannabis, enjoy everyday
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#10
nicolai zei:
Wacky zei:
en als je het niet erg vindt om verslaafd te raken aan cannabis, enjoy everyday
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


wacht maar tot je vergeet wat je er zo leuk aan vind elke dag XD ik moet zeggen verslaving aan cannabis verkloot je hersens en je kortetermijngeheugen maar ik heb al een tijdje niet geblowd en het komt terug moet ik tot mijn opluchting zeggen :wink:
F
FuwlzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voelde me een beetje slap, ik had het gevoel dat ik in bed lag en steeds wakker werd uit een droom, het duurde ongeveer 2 uur ofzo en ik heb de lekkerste milkshake van mn leven gedronken die avond. En dat alles van 1 voorgedraaide! Ik zou zeggen; Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen :wink: .


Hoop ik :rolleyes:
L
LoveWietLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enn als je hem rookt, vergeet niet te inhaleren. Ik weet het, dat spreekt voor zich maar 2 van men vrienden hielden de rook gewoon in hun mond en waren verbaast dat er niks gebeurde. Ik zeg dit omdat je niet rookt :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
doe het een keer.
ik rook nu dagelijks 7 a 8 joints per dag
op dit moment heb ik een portie paddo's phil. stones op en een halve zegel dubbel hoffman LSD
met wiet kan er bijna niks mis gaan.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou je kunt van wiet behoorlijk para worden en natuurlijk verslaafd, zoals ik en vele anderen hier op het forum. Ben op het moment ongeduldig op een vriend van mij aan het wachten zodat ik de blowtaxi ken bellen, haha. Oei daar is ie :grin:.

De eerste keer dat ik wiet rookte heb ik samen met 2 anderen 3 bijna pure jointjes gerookt in een half uur, boh toen was ik toch hendig stoned. Maarja kijk maar gewoon uit dat je niet iedere dag begint te roken.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Maak er een dagje van. Niet even snel snel iets nieuws proberen.

Neem er een middag of avond de tijd voor.

Doe het op en vertrouwde plek gewoon omdat je niet zenuwachtig wil worden, je moet je echt op je gemak voelen. Beste is ergens binnen bij een goede bekende van je. Ook met dit weer lijkt me dat de beste optie.

Zorg dat de sfeer gewoon relaxed is want dat is wat je ook wilt bereiken. Voor het geval je binnen bent; steek wat kaarsjes aan, licht wat gedimd. Misschien wat wierrook als je dat lekker vindt. Muziekje aan, wat je lekker vind, Jimi Hendrix, Bob Marley (altijd goed) Cypress Hill.

Regel wat te eten en wat te drinken, denk hierbij aan; chips, chocolade, koekjes, limonade, thee, water.

Zorg dat de joint goed gedraaid is, niet te strak en niet te los, je wilt geen gebakken lucht want daar ging ik meestal van over me nek.

Het draaien moet je toch echt zelf doen.

Het belangrijkste is wel dat je gewoon lekker rustig aan doet, take it easy. Snapje?

en natuurlijk veel plezier! :stoned: :smoke: :stoned: :smoke: :stoned:
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou aanraden het puur te roken als het je eerste keer is.
Als je zowieso nog nooit gerookt hebt zal rollen wel wat moeilijker zijn, dus als je een pijpje, bong of dergelijke voorhanden hebt zou ik die gebruiken.
Vul de bowl, en neem enkele hijsjes, geef 'm door aan degene naast je (als er vrienden zijn die meeroken) en laat 'm rondgaan.
Hierdoor kan je terwijl je wacht op je beurt wat rondkijken en beter zien hoe hij inslaat.
Ik zou het persoonlijk ook puur roken, zeker als je geen tabakroker bent.
Verder de rook niet te lang inhouden, de meeste beginnende blowers denken weleens dat langer inhouden gelijk staat aan meer effect, maar dat is helemaal niet waar, gewoon slechter voor je longen.
Ik vind de rook persoonlijk minder hard dan sigarettenrook, misschien persoonlijke mening..
Verder gewoon laten rondgaan tot het begint in te slaan.
Ik heb persoonlijk ook nooit angstaanvallen gehad, wel wat paranoia nu en dan, en een wat snellere hartslag, maar niets om je echt zorgen over te maken.
Je zal je vooral heel chill en relaxed voelen worden, je gezichtsveld veranderd een beetje, lachkicks, etc.
Zorg dat je de eerste keer zeker 4 tot 5 uur alleen bent met je vrienden (geen ouders, etc.)
Liefst in een vertrouwde omgeving, zet wat lekkere muziek op, en zorg dat je voldoende snacks voorhanden hebt.
Enjoy :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
^en ik :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."