Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nicolai zei: Wacky zei: en als je het niet erg vindt om verslaafd te raken aan cannabis, enjoy everyday Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... wacht maar tot je vergeet wat je er zo leuk aan vind elke dag XD ik moet zeggen verslaving aan cannabis verkloot je hersens en je kortetermijngeheugen maar ik heb al een tijdje niet geblowd en het komt terug moet ik tot mijn opluchting zeggen"
"ik wil niet slim zijn of lullig doen maar ^^ dat wat je bij paddos opnoemde had ik ook van wiet een keer maar toen had ik wel iets van 4-5 liter bier op xD en behalve visueel gestoord was het meer mentaal"
"Nja muziek, de paddotrip had bij ons nogal een soort speed effect heel raar. we waren te druk om stil te blijven zitten en stom genoeg hebben we gewoon radio aangezet , We hebben wel nog getekend bij mij nja, ik heb niks kunnen tekenen want ik was gefascineerd over een koe de telange benen had of een te korte nek ^^ ik weet het eigenlijk nog steeds niet maar vrienden konden wel behoorlijk goed tekenen opeens,en visueel , ja alles leek wat fleuriger en alles was leuk en grappig XD heb ook wel behoorlijk veel lachkicks gehad maar echt hallucinaties nee. alles wat er was zag er gewoon ietsje anders uit, iets feller van kleur en iets wat tegen mij zei raak me aan xD ik heb ook heel zn huis alles opgepakt bekeken en weer neergelegd. maar had meer richting de "grote verhalen" verwacht. zoals overal vlinders , ballonnen noem het maar op , maar volgens mij is dat volkomen bullshit ^^"
"Volgens een informateur in een smartshop in denhaag zat het zo dat Wiet opent de bloedvaten en tabak/shag sluit de bloedvaten hij gaf als advies om zoiezo nooit met tabak te roken , dus ik had zoiets van puur roken is toch ook niet alles. toen heeft hij mijn een bepaalde herbal tea laten zien(ik weet de naam niet uit mn hoofd en het zakje is op ) maar het bevatte onder andere ook MAO-Remmers, wat hoogstwaarschijnlijk de duur van de trip iets verlengt (let op: je word er niet stoned van , je word er high van.)"
"ik verveel me eigenlijk nooit stoned op de fiets ik zit dan meestal zo diep in mezelf dat ik een gevaar voor het verkeer ben nja je zou altijd een mp3 meekunnen meenemen om muziek voor onderweg naar huis te luisteren ze zeggen dat t dan sneller lijkt . nja of je zou wat anders kunne doen op de fiets xD wat andere al zeiden bomen tellen ofzo xD meestal vermaak ik me met het idee van wat ga ik thuis eten xD :P"
"ik en een stel vrienden zouden dus een keer paddo's doen , nou een week geleden ofzo kwam er vriend erbij dat ze ouders gisteren en vandaag weg zouden zijn en dat we daar eventueel paddo's konden doen als we dat wouden na research gedaan te hebben in een smartshop en internet(aan te raden als je paddo's voor het eerst gebruikt) zijn we er met 3 man mee ingestemd die het zouden doen : ik en 2 maten. en we hadden 3 nuchtere personen nou gisteravond dus hebben die paddo's gegeten we hadden 60 gramm mexicaanse paddo's (dat zijn 4 porties). 20 gram per persoon wat voor de eerste keer (zeggen ze) gezien word als veel. nja eerste half uur in merkte ik weinig alleen dat mijn interesse heel groot werd voor nutteloze dingen, ik had opeens de drang om een wasrek op te zetten en weer af te takelen. zo ging het door maar steeds meer ge-interesseert en ik was vergeten hoe water smaakte en chips smaakte , het was een leuk gevoel het was beetje alsof ik herboren was en alles nog moest uitvinden maar toch op een één of andere manier wist. alles aanraken. we zijn ook buiten geweest stukje gewandeld , ik ben zelf een groot deel van mijn hoogtepunt vergeten maar de paddo's alleen vielen ons zelfs in de makkelijk stuurbare trip tegen. dus het was tijd om wat te experimenteren vonden we. onze nuchtere personen waren eerlijk gezegd al knetter stoned toen ze na 2 uur zagen dat t nog steeds goed ging , en we zeiden dat we wouden proberen erbij te blowen. toen hebben we hele lichte joint gedraaid , opgestoken, en tot mijn verbazing heel sterk aanvoelde. ik werd er niet echt stoned door werd er alleen nog lacheriger door en kreeg het wat warmer voor de rest geen bijeffecten of na effecten. veel verschil was er niet maar toch omdat er stond dat het riskant was om te mixen zijn we een uur zo doorgegaan zonder wat aan toe te voegen. toen we uiteindelijk voelde dat het we richting de roes gingen hebben we toch met nieuwsgierigheid nog alcohol gedronken. weer niks bijzonders. uiteindelijk hadden we zoiets van fuck it we gaan peuken halen toen zijn we met z'n 3e door de bossen naar tankstation gelopen(die helaas dicht was) en toen weer richting het huis . toen we bij het huis aankwamen was het zo'n beetje helemaal uitgewerkt. de wiet heeft onze trip niet versterkt maar alleen half uurtje langer in onze out laten zitten. de alcohol deed ons praktisch niks ik heb 2 dingen van deze overgehouden waarvan ik van 1 ding wat reacties over zou willen hebben het nutteloze is: in mijn trip heb ik geleerd om me wenkbrauwen te bewegen..volkomen nutteloos toch maar toch een leuks souvenirtje ^^. het gene waar ik reacties over zou willen horen is: vanaf de tijd dat ik volkomen nuchter was tot nu, heb ik geen behoefte meer aan wiet , hasj of alcohol gehad hoewel ik voor de paddotrip behoorlijk verslaafd aan het gevoel wat wiet gaf was. denken jullie dat dat gevoel dat ik trek heb in een joint met de tijd terug komt of zou het zo blijven?^^ bedankt voor t lezen."
"Stel ik zou de volgende keer(een maand of 2) Hawaiiaanse paddo's gebruiken, zou er dan meer kans zijn op visuele effecten want ze zeggen wel, met paddo's er is nooit zo'n trip als de eerste trip. want dat zat ons het meest tegen . we hadden meer visueel verwacht van paddos"
"ok ik denk dat het zeker iets is wat we gaan proberen ^^ bedankt voor je reactie"
"maar zo-ie-zo kwam de Mexicaanse paddo trip lichtjes aan bij mij. dus truffels worden het dan maar om advies aan te nemen maar een trip van paddo's die te hard aankomt , wat kan je daar precies van verwachten. een extreme badtrip? ik heb al eerder een hele goede bad gehad van wiet en hasj en alcohol door elkaar heen te halen toen dacht ik ook dat ik gek werd en mn lichaam begon te shocken , was niet echt fijn gevoel , maar wat kan ik ongeveer verwachten, zelfde soort iets. (ik heb folders gelezen dus waarschijnlijk krijg ik ook zo'n antwoord maar omdat paddo's bij mij de eerste keer iets tegenviel en teveel voorbereiding had gedaan zou ik het toch van iemand die er ervaring mee heeft wat van horen)"