#1
ik kan er echt niet tegen als ik voor idioot word uitgemaakt EI
en wil ook wel weten waarom je me meteen zo noemt
en wil ook wel weten waarom je me meteen zo noemt
Boos? Ik? Haha. Anyhow, hoe wil je dat reguleren dan? Vind je het zelf ook niet een beetje krom klinken? Je mag dus volgens jou wel blowen als je nog normaal kunt rijden, maar niet rijden als je dat niet meer normaal kunt? Heb ik 'm zo?Plimu zei:ho ho ho niet zo boos, ik zeg alleen regulieren rokers (met tolerantie) kunnen makkelijk in het verkeer hun ding doen... het is aan de gebruiker verantwoordelijk te zijn en te beslissen of het wel kan of niet.
helaas zijn sommige mensen niet verantwoordelijk en rijden ze met te veel alcohol/wiet anderen aan, deze moeten aangepakt worden en niet de mensen die normaal rijden ook al hebben ze een half uur van te voren een joint gerookt,,,,
ik kies altijd als ik weg ga of ergenst heen ga of dat wel kan en denk ik van niet dan ga ik met de fiets.
ExceptionalInsight zei:Boos? Ik? Haha. Anyhow, hoe wil je dat reguleren dan? Vind je het zelf ook niet een beetje krom klinken? Je mag dus volgens jou wel blowen als je nog normaal kunt rijden, maar niet rijden als je dat niet meer normaal kunt? Heb ik 'm zo?Plimu zei:ho ho ho niet zo boos, ik zeg alleen regulieren rokers (met tolerantie) kunnen makkelijk in het verkeer hun ding doen... het is aan de gebruiker verantwoordelijk te zijn en te beslissen of het wel kan of niet.
helaas zijn sommige mensen niet verantwoordelijk en rijden ze met te veel alcohol/wiet anderen aan, deze moeten aangepakt worden en niet de mensen die normaal rijden ook al hebben ze een half uur van te voren een joint gerookt,,,,
ik kies altijd als ik weg ga of ergenst heen ga of dat wel kan en denk ik van niet dan ga ik met de fiets.
Ok. You´re an idiot. Vergeet wat ik zei (:Plimu zei:ik vind dat die keuze aan de juiste mensen aan hun is om te maken ja...
okey dan vatte ik het verkeerd op niks aan de hand dus.
het is zeker krom, maar een regel die mij tot het hedan van vandaag goed heeft geholpen met veilig thuis komen, net als wanneer ik stoned ben ik altijd rustiger rij en voorzichtiger.
reactie vermogen gaat denk ik niet eens omlaag, elke keer dat ik snel moet reageren reageer ik sneller (omdat ik me besef stoned te zijn en ik dan beter op let) dan wanneer ik nuchter ben, maar ik denk dat dit persoonsgebonden is.(komt denk ik ook door een hoge tolerantie)
ja u hebt em
maar veel mensen kunnen deze verantwoordelijkheid niet nemen dus is het zeker krom.
ExceptionalInsight zei:Ok. You´re an idiot. Vergeet wat ik zei (:Plimu zei:ik vind dat die keuze aan de juiste mensen aan hun is om te maken ja...
okey dan vatte ik het verkeerd op niks aan de hand dus.
het is zeker krom, maar een regel die mij tot het hedan van vandaag goed heeft geholpen met veilig thuis komen, net als wanneer ik stoned ben ik altijd rustiger rij en voorzichtiger.
reactie vermogen gaat denk ik niet eens omlaag, elke keer dat ik snel moet reageren reageer ik sneller (omdat ik me besef stoned te zijn en ik dan beter op let) dan wanneer ik nuchter ben, maar ik denk dat dit persoonsgebonden is.(komt denk ik ook door een hoge tolerantie)
ja u hebt em
maar veel mensen kunnen deze verantwoordelijkheid niet nemen dus is het zeker krom.
ExceptionalInsight zei:Het gaat niet om je rijkunsten, maar om het feit dat je andere mensen in gevaar brengt. Het is een feit dat alcohol en wiet ervoor zorgen dat je situaties minder goed kunt inschatten en inderdaad je reactievermogen erdoor verslechtert. Dan kun je hoog of laag springen en zeggen dat je met je torenhoge tolerantie juist geconcentreerder rijdt, maar dat is natuurlijk je reinste onzin. Je gevoel vertelt je misschien dat het beter gaat, logisch redeneren zegt iets anders.
En dude! Rustig aan, neem dingen niet zo serieus.
ExceptionalInsight zei:Ok. You´re an idiot. Vergeet wat ik zei (:
Iemand die 2 uur geleden een joint gerookt heeft is niet nuchter.Plimu zei:iemand is nuchter, ookal heeft hij 2 uur voor het rijden een joint gerookt.
kan deze in uw oneindige visie nu zijn auto veilig besturen????..
ExceptionalInsight zei:Je doet het expres hè? Oke, ik trap er nog 1 keer in.
Iemand die 2 uur geleden een joint gerookt heeft is niet nuchter.Plimu zei:iemand is nuchter, ookal heeft hij 2 uur voor het rijden een joint gerookt.
kan deze in uw oneindige visie nu zijn auto veilig besturen????..
Ja. Dan wel. Of is het een strikvraag? Beschikt de persoon in kwestie nog gewoon over 2 ogen, 2 armen, 2 benen, 10 vingers en tenen?Plimu zei:ok maar in dit geval, is het persoon compleet 100% nuchter, dan kan deze toch wel aan het verkeer deelnemen...
Definieer enige tijd geleden.dus de persoon is compleet nuchter , maar heeft wel enige tijd geleden een joint gerookt (die uitgewerkt is) mag deze deelnemen aan het verkeer?
[''ExceptionalInsight'']
Ja. Dan wel. Of is het een strikvraag? Beschikt de persoon in kwestie nog gewoon over 2 ogen, 2 armen, 2 benen, 10 vingers en tenen?
[''ExceptionalInsight'']Plimu zei:ok nu komen we ergens.
[''ExceptionalInsight'']
Ja. Dan wel. Of is het een strikvraag? Beschikt de persoon in kwestie nog gewoon over 2 ogen, 2 armen, 2 benen, 10 vingers en tenen?
ja de persoon is verder lichamelijk 100 %
------------------------------------------------------------
Ja. Dan vind ik het goed, als jij elke keer dat je met de auto ergens heen wilt al die tests doet en voor elk van die slaagt, dan mag jij van mij autorijden.Plimu zei:ik ben zeker met u eens dat een persoon die zich snel nuchter voel dit nog steeds niet is omdat THC moet worden afgebroken en dit niet mogelijk is na een korte periode..
ik geef u ook zeker in uw bovenstaande oordeel gelijk, het is onverantwoordelijk aan het verkeer deel te nemen terwijl THC nog steeds actief in het lichaam is!
maar stel dit zou gebeuren:
ik voel me niet alleen nuchter (op dat moment) maar ben het 100% (lijntje lopen test, vinger op me neus test, iq test, tennisballen vangen uit een honkbal machine (auw)) kortom alle manieren om verandering in reactievermogen en intelligentie zijn getest, en ik kom er het zelfde uit als voor de test.
wat zou u in dit geval als oordeel geven?
davie zei:Er is ook nog een verschil tussen blowen en blowen. 1 jointje zorgt voor een onspannend gevoel en dat je rustiger en geconcentreerd rijdt. Maar als je meer blowd neemt dat weer af. En ik denk dat het ook per persoon verschilt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."