#1
okeej, thnx voor de reacties en de tips.
Ik heb ze vaak genoeg gebruikt en ik blowde nog lang en gelukkig....:P

Ik heb ze vaak genoeg gebruikt en ik blowde nog lang en gelukkig....:P


Wacky zei:Kotsen moet je niet tegenhouden. Kotsen is lekker als het nodig is. Dan maar opnieuw eten![]()

als je te veel achterelkaar door hijst gebeurt dit mij mij ook vaak

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."