Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlow jij voor of na het ontbijt?

Blow jij voor of na het ontbijt?

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#1
vroeger blowde ik na het ontbijt
als ik voor het ontbijt blow voel ik me soms nogal slapjes (heeft ook vaak iets te maken met m'n bloeddruk)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
meestal voor, met een tasje koffie in het ochtendzonnetje :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is dankzij de joint dat ik het fenomeen "ontbijt" heb leren kennen.
Dus mja, zonder die joint kom ik niet aan ontbijt. Ik leef op brunch :)
Maar indien vroeg wakker en een jointje zet ik toch een bordje bij voor ontbijt.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
timmaniac zei:
Carlitos zei:
Moet er niet aan denken in de ochtend jointje te roken.
Volgens val ik zo weer in slaap.
Klik om te vergroten...

je moet ook vaporizen sochtends, word je niet zo moe van :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen heeft een vaporiser.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
timmaniac zei:
Carlitos zei:
Moet er niet aan denken in de ochtend jointje te roken.
Volgens val ik zo weer in slaap.
Klik om te vergroten...

je moet ook vaporizen sochtends, word je niet zo moe van :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen heeft een vaporiser.
Klik om te vergroten...

niet een echte, maar werkt wel goed en is een stuk goedkoper. (is wel effe een paar keer kutten voor je door hebt hoe die werkt) https://www.leafman.nl/eagle-bill-vaporising-pijp-p-2444.html
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt eraan hoe vroeg je ontbijt he :P Wel eens gedaan voor school (rond 8 uur heel slecht ik weet het) maar ik blow verder nooit voor of rond het ontbijt.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
meestal blow ik in de avond pas behalven in de zomer zo heerlijk om in duin te leggen met een joint en de zon op je gezicht :stoned:
G
GoaFreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na het ontbijt ...
Als ik ervoor blow dan ben ik de hele dag niets meer waard :stoned:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#9
de volgorde van mijn dagelijks ontbijt:

thee
toast
koffie
joint
thee
joint
koffie
thee
fruit
P
ProdigiousLid
01-01-2024, 00:00
#10
het lijkt me verstandig als je ffies wacht met blowen tot je helemaal wakker ben en genoeg energie hebt om te doen wat je moet doen die dag.
anders wordt je nooit helemaal wakker.
en nee, ik spreek niet uit ervaring, hier is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
als je je hersenen beïnvloed voor dat zij normaal functioneren, is de schade zeker dubbel zo erg.
bedenk maar als je maar 1 keer koffie kan drinken over de hele dag,
dan kies je 's ochtends neem ik aan.
als je elke ochtend een lekker tjaapie draait wordt vooral het tijdstip een verslaving.
dus bedenk ff dat je dan verslaafd raakt aan de joint in de morgen, niet aan de joint.
ik blow pas wanneer ik minimaal 2 uur geleden me nest uit ben gerold.

ennuh, dit gezeik hier boven komt niet van mij
een maat van me moest perse jullie dit laten weten :smoke:

off topic;
als je extra stoned wil worden van 1 joint,
rook m met zware shag
ff wennen, maar gek, kk stoned
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blowen Was ooit mijn ontbijt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ontbijt om 8 uur in de ochtend, en het zou best wel slecht zijn als ik 7 dagen per week om half 8 s`ochtends een joint ging roken of niet
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn joint is mijn ontbijt ik krijg geen hap daar mijn keel als ik opsta
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blow jij voor of na het ontbijt?
(of allebei :P)
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#15
*zucht* altijd pas na het avond-eten...
maar heel af en toe gun ik mezelf een zondagje voor het ontbijt, extreme lasy sunday :hearteyes: :stoned:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Opa zei:
*zucht* altijd pas na het avond-eten...
maar heel af en toe gun ik mezelf een zondagje voor het ontbijt, extreme lasy sunday :hearteyes: :stoned:
Klik om te vergroten...
Wiet in de morgen is een dag zonder zorgen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rond een uur of 9 steek ik er eentje op.
Later op de dag, rond een uur of 1, vaak nog eentje.
En savonds als ik wegga, rond een uur of 8 dan ook weer eentje.
Hangt van mijn dag af, wat ik moet doen die dag en naar wie ik toe ga:)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemini zei:
Niet.
Klik om te vergroten...



ook niks voor mij (meer)... mijn blowboek is gesloten!! :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ontbijt niet, maar dan nog zou ik erna blowen want als ik snel erna eet, verdwijnt m'n "stonedheid" een beetje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."