Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlow jij voor of na het ontbijt?

Blow jij voor of na het ontbijt?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op een lege maag word ik zowiso niet stoned of high, alleen misselijk.
Eerst even men eten laten zakken 15 minuten en dan steek ik een dikke baap op,
(als je smookt terwijl je vol zit, dan heb je de hele dag een overvol gevoel, tenminste ik wel)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neither
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee man.. 's ochtends blowen is slechts zeer sporadisch interessant om te doen.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet. Eerder na het avondeten..
maar dat is dan wel weer voor het ontbijt :beer:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nooit voor het ontbijt gedaan want dan ben ik heel de dag suf.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erna, ik blow sowieso niet dagelijks, en m'n ouders weten wel dat ik af en toe blow (het is eigenlijk wel iets meer dan af en toe, dat vinden zij namelijk 1 keer in de maand), maar thuis doen vinden ze niet goed. Lijkt me trouwens ook niet echt lekker, blowen zo op een hongerige maag. Nee, als ik doordeweeks blow (wat niet zo heel vaak voorkomt) is het meestal na school en voor het avondeten, in het weekend na het avondeten (en soms overdag, hoef dan toch nergens heen).
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na het ontbijt, veel beter om met volle maag een joint op te steken
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op een lege maag slaat ie wel sneller in :')
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blow eigenlijk altijd wel. :grin:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
's morgens wiet paffen doe ik nooit, want dan doe ik voor de rest van de dag niets meer.
Uitzonderingen zijn uiteraard op festivals of tijdens het camperen...
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Op een lege maag slaat ie wel sneller in :')
Klik om te vergroten...
Tjah is mss leuk dat je joint eens harder inslaat maar ik rook normaal gezien niets en zkr geen sigaret (festivals uitgezonderd) voor het ontbijt, vind ik vuil gewoon
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na het ontbijt natuurlijk
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen tijdens Reggae Sundance voor en tijdens het ontbijt :stoned:
Over het algemeen alleen 's avonds en 's nachts :)
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#14
after :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet er niet aan denken in de ochtend jointje te roken.
Volgens val ik zo weer in slaap.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
k ontbijt sochtends niet dus dan is het voor het ontbijt.
maar smoke niet meer elke ochtend :)
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carlitos zei:
Moet er niet aan denken in de ochtend jointje te roken.
Volgens val ik zo weer in slaap.
Klik om te vergroten...

je moet ook vaporizen sochtends, word je niet zo moe van :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het even kan sta ik er mee op, maar dat komt zo zelden voor.
Ben ook wel eens wakker geworden met nog een joint op de lip, meteen maar op gerookt. :tearsofjoy:
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanaf het moment dat ik opsta, totdat ik ga slapen. Blow ik hele dag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."