Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaat je TippY Zien, :stoned:

Laat je TippY Zien, :stoned:

48 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
leuk topic vogel, hehe
ik vind die tipjes van je een hoge abstracte-kunstwaarde hebben
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
sh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!t :mrgreen:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik draai meestal Z tipjes (aan het begin 1 keer vouwen, dan de andere kant op vouwen en die kant op dichtdraaien), werken prima.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amaranth zei:
Ik draai meestal Z tipjes (aan het begin 1 keer vouwen, dan de andere kant op vouwen en die kant op dichtdraaien), werken prima.
Klik om te vergroten...

ik draai of z-tipjes of mmetjes
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat glas , van die scanner dat is zo zacht,, dat smelt helemaal weg door de aceton?
kan iemand mijn de gevaren noemen van een watje met een beetje aceton en daarmee over je glazenplaat wrijven,,
die word er steeds zo glanzend schoon van ,, ik zie het gevaar niet ,
het ruikt wel teerderig , maar na de acetonwassing en het raam opengezet te hebben is alles weer fris,,
met aceton kan je bufotenine uit yopozaden extraheren, het verdampt volledig,,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6

((binnenkant uitgerolde tippie))

zoals je ziet op de foto is een lange tip,, geen teer bij je mond ,,
echt veel beter als korte tippie,,
deze tippie was opgerold 6 en een halve cm ,,
goh der wrijft een watje met aceton over de glasplaat van me scanner,, :P
huh :confused: er zit kwik en me kies,, huh :confused: in de U.S.A zat kwik in vaccins,,
pure alcohol kan je ook goed je glasplaat mee schoonmaken,
ook als je stroefe handen heb door de hars van de wiet (hasjhanden) kan je je handen weer goed schoon en weer glad krijgen door aceton,,
aceton komt zelfs voor in je eigen lichaam ,., maar de dampen moet je niet inademen,, dat is schadelijk,, volgens mijn is dat net zoiets als lijmsnuiven,,

oja en dat is wel echte tabak die Maria Sabina bedoeld die gemalen tabak
vermengd met kalk en look. ,,tabak smeren dus , niet roken zie pagina 1 <<
Met San Pedro bedoeld men de gemalen tabak (Nicotiana Rustica), vermengd met kalk en soms met look. Men gebruikt die ceremonieel.
Men zegt dat deze tabak de macht heeft tegen slechte invloeden van tovenarij,
hij kan in een zakje worden gedragen , ook als escapulier,,
Deze tabak word geidentificeerd als piciete of piziate,
een woord dat zeker een afleiding is
van een antieke mexicaanse uitdrukking: , , , , Picietl ((<,Nahuatl,>))
Klik om te vergroten...
Weet iemand wat er bedoeld word met look, :confused: :confused: :confused: uien zijn toch look , bieslook :confused:
deze plant misschien, van de kruisbloemige-familie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Look-zonder-look
de achternaam van de plant is officinalis,, dat betekent dat het vroeger als geneeskruid in de apotheek gebruikt werd
http://www.pfaf.org/database/plants.php ... +petiolata
check dat ,, anti-astma-plant
The leaves and stems are antiasthmatic,
The juice of the plant has an inhibitory effect on Bacillus pyocyaneum and on gram-negative bacteria of the typhoid-paratyphoid-enteritis group
Klik om te vergroten...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat hij laat zien slaat dus wel ergens op. Een lange tip houdt kennelijk meer teer tegen dan een korte door middel van neerslag in de tip. Alleen vraag ik me wel af hoe een gedraaide joint er uit ziet met zo'n superlange tip. 6.5 cm is best veel! Kan je daar misschien een foto van maken vogel?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8







De pure binnestebuiten gedraaide joint die op de foto's te zien is :,, is, 14,2 cm lang
Het tippie is,, 7,1 cm lang ,, de doorsnede = 4 a 5 millimeter
Meestal draai ik de tippies ongeveer 4 a 5 cm lang,
het wietgedeelte is 5,9 cm lang, dat is ongeveer driekwart gram
en de rest bovenaan de joint is lege vloei dat is 1.2 cm
De teer blijft er voornamelijk in haken door het knijpen denk,,
en met een kort tippie zit die teer dus te dicht bij het mondstuk,
Daarom vind ik een lange tippie lekkerder,,
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Damn, die is wel erg lang zeg.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een tulp,, draai je ooktoch met een lang tippie, :confused:
Aan het uiteinde van de tip bind je dan met een touwtje een stuk vloei,,
en die vloei heb de vorm van een tulp (soort brede kegel) en daarin zit de wiet dan ,,
Lange tip is de rook langer onderweg ,, en is de rook koeler,,

Chck die gast ,, die gebruikt ook lange tippies ,, het lijken wel paddestoelen die hij draaid :P
http://nl.youtube.com/watch?v=UDMIWDByPrk
tulp joint maken
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11

binnenkant uitgerolde tippie van de joint van gister,,

buitenkant van dezelfde tippie

LSD is goedkoper ,, en minder smeerteerachtig als dat blowen,,
blowen maakt me suf en zonder zorgen,,
LSD maakt me levendig en gevoeilig,
elke dag blow ik weer,, der gaat zoeen half of 3kwart gram wiet in een joint,.,
Daar blow ik er dan minstens vaak 4 van op een dag,,
ik kan beter elke dag 1/8ste tot 1/4de zegel nemen,
voor meer levendigheid en meer gevoel, en geen hoofdpijn door blowen
en dan af en toe één of paar daagjes pauze houden,,tegen de tolerantie,,
Dat is dan omgerekend ,ongeveer 25 euro aan LSD gebruik in de maand,,
Terwijl ik nu me sufblow en minstens 300 euro/maand omzet in rook en smeerteer,,
of misschien is AYAhuasca beter,,
Elke ochtend een kopje AYAhuascathee drinken als aansterkend tonicum,,
Dan ga ik elke middag Peyote en San-Pedro eten als antibiotica-kuur.., geen geintje der zit hordenine in die cactussen,,
S,avonds aan de LSD tegen de melancholie en hoofdpijn,
:wave:
blowen is verslavend is minder gevoel ,, hallucinogenen is de waarheid is meer gevoel
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga ook eens rollen met zulke lange tipjes.
Alleen haat ik het wanneer het tipje gekleurd is.
Ga ik altijd denken dat die inkt cancerogeen is ofzo. :rolleyes:
Ik gebruik vaak ruw, dik tekenpapier. Gaat prima!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
vogel wrote
ik was vandaag in gezelschap,
, Dus ik was zo beleefd om mijn joint te draaien met een korte tippie,,
Ze hadden daarzo ook alleen maar korte tippies,,
En het leek me zo raar om daar in de krant te gaan scheuren ,,
Dus dan maar zoeen kort strookje papier uit de grabbelton gegrabbeld,,
Omdat er zoveel mensen om mijn heen waren , leek het mijn een goed idee,,
om me tippie tijdens het blowen maar niet dicht te knijpen,,
ik wou zo gewoon mogelijk overkomen,,
Klik om te vergroten...

Hoezo trek jij je zoveel aan van wat mensen denken, je doet toch gewoon je eigen ding, ook al vinden andere mensen je raar?
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat is het nou,, zodra ik rare dinge ga doen,, dus met lange tippie draaien in de shop,,
en de tippie uitelkaar halen,, , dan gaan mensen vragen stellen,,
en daar had ik geen zin in ,,
dus deed ik maar gewoon,, dan val ik ook niet op,, dan ga ik op in de schaapachtige menigte
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Varry zei:
Ik ga ook eens rollen met zulke lange tipjes.
Alleen haat ik het wanneer het tipje gekleurd is.
Ga ik altijd denken dat die inkt cancerogeen is ofzo. :rolleyes:
Ik gebruik vaak ruw, dik tekenpapier. Gaat prima!
Klik om te vergroten...

Als je dat ruwe papier dan nog gaat verkreukelen voordat je daarvan een tippie draait..
dan blijft er teer in die kreukels haken, als het goed is.. Met knijpen krijg je ook kreukels,,
Zakdoek om de tippie heen slaan 1 of tweemaal,,dat werkt het beste denk om de teer uit de rook te filteren,,
Moet je wel af en toe een schoon stukje zakdoek om het tippie heen slaan,,
anders ontstaan er hele dikke klodders die in je mond kunnen komen,, blahgh!.
Met een stukje verse gemberwortel kauwen is die ranzigesmaak gauw weg,,
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
in wiet zit 8x meer teer als in tabak, dus voor de long-vervuiling hoef je het niet te laten, tenzij je het vaporized.
Klik om te vergroten...

in een joint zit 8x meer teer in als je er tabak bij doet.
Als je puur rookt en niet te vaak, dan kan het je longen reinigen, onze Nederlandse manier van draaien (met tabak) is ook niet geliefd in andere landen buiten West-Europa.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#17
even alles op een rij!
je blowt om stoned te worden.
als je stoned genoeg bent , leg je je wiet aan de kant en ga je iets anders doen.

in de rook zit thc
er zit ook teer in.
dus als je teer weghoudt van je longen , hou je ook thc weg.
niet alleen verbrandt je dan wiet voor jan lul, maar ben je meer tijd kwijt met dat brand-ritueel.

in rook zit teer.daar ontkom je niet aan.

een goeie suck van een pijp, en je hebt ook teer binnen , so what..
churchill rookte uitsluitend tabak , en armand rookt uitsluitend wiet.
simon vinkenoog en jules deelder roken mix joints met tabak en wiet ,en die lui beginnen ook zo langzamerhand in de opa leeftijd te zijn.
dus zo hard ga je er niet kapot van.
Zelfs wat zelfmedicatie met speed erbij is kennlijk niet zo catastrofaal , anders was jules deelder niet elke week op de radio.

en als je nou zo fijn geniet van zo'n stuk karton in je joint moet je dat vooral doen.

gewone tips en extra korte tips werken nogal besparend op het verbruik is me juist opgevallen , rara hoe zou dat toch komen. :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker stoned, altijd stoned. :stoned:
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
geef mij maar puur
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
KurikintonFox zei:
geef mij maar puur
Klik om te vergroten...

+1 :hearteyes:

Tabak stink..

Van roken krijg je kanker en van kanker word je slanker! :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."