Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaat je TippY Zien, :stoned:

Laat je TippY Zien, :stoned:

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kom op jongens. Alles wat je ook maar zou kunnen beschadigen of wat gevaarlijk zou kunnen zijn ga je toch niet aannemen van hem.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik draai meestal Z tipjes (aan het begin 1 keer vouwen, dan de andere kant op vouwen en die kant op dichtdraaien), werken prima.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
buzzrider zei:
Extisi zei:
Stoned, en jij ?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu weer stoned. En jij ?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4


ik was vandaag in gezelschap,
, Dus ik was zo beleefd om mijn joint te draaien met een korte tippie,,
Ze hadden daarzo ook alleen maar korte tippies,,
En het leek me zo raar om daar in de krant te gaan scheuren ,,
Dus dan maar zoeen kort strookje papier uit de grabbelton gegrabbeld,,
Omdat er zoveel mensen om mijn heen waren , leek het mijn een goed idee,,
om me tippie tijdens het blowen maar niet dicht te knijpen,,
ik wou zo gewoon mogelijk overkomen,,
En dat was best moeilijk,, want er zaten veel takjes in de wiet ,, en die moesten er allemaal uit
der zaten ook nog een paar stuifmeelbloempjes in de toppen plus een paar zaadjes.,,
De geur was skunkachtig met een frisse sinasappel-ofzo-geur
Na een half uurtje had ik me joint gedraaid,, en stonk de tent naar tabak,,, blehh`!
Rare mensen,, tabak dat smeer je toch op je armen en mondhoeken ? :confused:
ik probeerde nog met de helft van me joint ,, de tent wat op te frissen ,,
en ben daarna naar buiten gegaan ,, Buiten kon ik de rest van de joint weer op een normale
manier opblowen dus met het het tippie dichtgeknepen,,
in dunner papier blijft meer teer haken,,,
de lange tippie op de foto is van even dik papier ongeveer als de korte coffeshoptippie,,
vogens mijn maakt het allemaal niet zo uit,, korte tip,,of lange tip,,
met waterpijpen heb je toch ook van die lange slangetjes eraan ? dat zuigt toch ook net zo goed
als je de tippie gaat dichtknijpen blijft er teer in haken ,, en dan kan je eerder een teerlip krijgen dan als je niet dichtknijpt,, ,,
dan moet je gewoon het vieze uiteinde vande tippie afknippen
zoals je kan zien op de foto is het knijpgedeelte van beide tippies,,
zo lang dat de teer te dicht in de buurt van de mond zit,,
die lange tippie is opgerold 4,6 cm lang,,,
volgende keer draai ik nog langere tippies,,
iets van 8 cm denk,,
dan is de eerste 3 a 4 cm knijpgedeelte waar de teer in blijft haken,,
en de andere 4 a 5 cm's dat is dan een schoon hijsgedeelte,

Eén van hen wees naar een bokaal San Pedro. Met gezag in mijn stem zei ik hem: '' Het is gemalen tabak vermengd met kalk en look. Wij noemen hem San Pedro. Het dient om bescherming te bieden tegen kwade geesten''
'' Rookt men dat?'', vroeg iemand met luide stem .
''Nee'' antwoorde ik, '' het is een tabak die men op de armen smeert van de zieken; ook kan men wat tabak langs de mond innemen... mijn voorouders noemden het San Pedro. De SanPedro heeft veel macht en helpt bij het verjagen van de ziekte
Klik om te vergroten...
het leven van Maria Sabina de wijze van de paddestoelen (Álvaro Estrada)
tabak bedoeld ze ,, echte tabak ? tabak smeren,, van eigengekweekte tabak,,
tabak is toch vaak een heilige plant voor indianen?

mijn slakkehuis,rol,tippie
:stoned: :smoke:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vogel zei:
de teer op de glasplaat op de scanner kan je goed wassen met aceton of nagellakremover
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

No way I'm going to try this, m'n pa vermoordt me.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
na een aceton wassing ziet mijn glasplaat er nog schoner uit dan voordat ik de tippies scande
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
der is hier niemand met amalgaamvullingen
en niemand bakt op anti-aanbaklaag-pannen
er worden geen zeecontainers volgespoten met methyl-bromide
nee dat pikken we niet he amaranth


zoeen watje ,met een beetje aceton,, jaja gevaarlijk hoor,, moet je geen open vlam bij houden
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had het eigenlijk niet over het vuur. Meer over dat je je scanner compleet naar de tyfus zou kunnen helpen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amaranth zei:
Ik draai meestal Z tipjes (aan het begin 1 keer vouwen, dan de andere kant op vouwen en die kant op dichtdraaien), werken prima.
Klik om te vergroten...

ik draai of z-tipjes of mmetjes
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat glas , van die scanner dat is zo zacht,, dat smelt helemaal weg door de aceton?
kan iemand mijn de gevaren noemen van een watje met een beetje aceton en daarmee over je glazenplaat wrijven,,
die word er steeds zo glanzend schoon van ,, ik zie het gevaar niet ,
het ruikt wel teerderig , maar na de acetonwassing en het raam opengezet te hebben is alles weer fris,,
met aceton kan je bufotenine uit yopozaden extraheren, het verdampt volledig,,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11

((binnenkant uitgerolde tippie))

zoals je ziet op de foto is een lange tip,, geen teer bij je mond ,,
echt veel beter als korte tippie,,
deze tippie was opgerold 6 en een halve cm ,,
goh der wrijft een watje met aceton over de glasplaat van me scanner,, :P
huh :confused: er zit kwik en me kies,, huh :confused: in de U.S.A zat kwik in vaccins,,
pure alcohol kan je ook goed je glasplaat mee schoonmaken,
ook als je stroefe handen heb door de hars van de wiet (hasjhanden) kan je je handen weer goed schoon en weer glad krijgen door aceton,,
aceton komt zelfs voor in je eigen lichaam ,., maar de dampen moet je niet inademen,, dat is schadelijk,, volgens mijn is dat net zoiets als lijmsnuiven,,

oja en dat is wel echte tabak die Maria Sabina bedoeld die gemalen tabak
vermengd met kalk en look. ,,tabak smeren dus , niet roken zie pagina 1 <<
Met San Pedro bedoeld men de gemalen tabak (Nicotiana Rustica), vermengd met kalk en soms met look. Men gebruikt die ceremonieel.
Men zegt dat deze tabak de macht heeft tegen slechte invloeden van tovenarij,
hij kan in een zakje worden gedragen , ook als escapulier,,
Deze tabak word geidentificeerd als piciete of piziate,
een woord dat zeker een afleiding is
van een antieke mexicaanse uitdrukking: , , , , Picietl ((<,Nahuatl,>))
Klik om te vergroten...
Weet iemand wat er bedoeld word met look, :confused: :confused: :confused: uien zijn toch look , bieslook :confused:
deze plant misschien, van de kruisbloemige-familie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Look-zonder-look
de achternaam van de plant is officinalis,, dat betekent dat het vroeger als geneeskruid in de apotheek gebruikt werd
http://www.pfaf.org/database/plants.php ... +petiolata
check dat ,, anti-astma-plant
The leaves and stems are antiasthmatic,
The juice of the plant has an inhibitory effect on Bacillus pyocyaneum and on gram-negative bacteria of the typhoid-paratyphoid-enteritis group
Klik om te vergroten...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat hij laat zien slaat dus wel ergens op. Een lange tip houdt kennelijk meer teer tegen dan een korte door middel van neerslag in de tip. Alleen vraag ik me wel af hoe een gedraaide joint er uit ziet met zo'n superlange tip. 6.5 cm is best veel! Kan je daar misschien een foto van maken vogel?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13







De pure binnestebuiten gedraaide joint die op de foto's te zien is :,, is, 14,2 cm lang
Het tippie is,, 7,1 cm lang ,, de doorsnede = 4 a 5 millimeter
Meestal draai ik de tippies ongeveer 4 a 5 cm lang,
het wietgedeelte is 5,9 cm lang, dat is ongeveer driekwart gram
en de rest bovenaan de joint is lege vloei dat is 1.2 cm
De teer blijft er voornamelijk in haken door het knijpen denk,,
en met een kort tippie zit die teer dus te dicht bij het mondstuk,
Daarom vind ik een lange tippie lekkerder,,
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Damn, die is wel erg lang zeg.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#15
leuk topic vogel, hehe
ik vind die tipjes van je een hoge abstracte-kunstwaarde hebben
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je niet overtuigd bent van de medicinale waarde van de teer moet je et niet doen he :P
(verbrande wiet heeft nog nooit iemand doodgekregen)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
:stoned:
:smoke:

binnekant uitgerolde tippie


buitenkant uitgerolde tippie

Als je de TippY Goed dichtknijpt, blijft er meer teer in haken,
Zo is de Rook een stuk Zachter en Minder irritant aan de Luchtwegen als Goed is ,
je Word alsnog Stoned , Behalve Denk als je de TippY zo erg dichtknijpt dat de rook die je uitademt bijna niet zichtbaar is,,

de teer op de glasplaat op de scanner kan je goed wassen met aceton of nagellakremover

opgerold tijdens het blowen was mijn tippie,, 5 cm lang,,

korte tippies vind ik schraal , vooral als de pure joint bijna op is,,
lange tippies, blowen lekkerder,,
,
Bij beide foto's rold de tip vanaf de onderzijde naar de bovenzijde,,
Bij blowen houd je beter de gescheurde kant aan de wietkant van de joint,,
en houd je de vlakke kant van het papier in je mond,,
Die rafelige scheurrand daar blijft teer in haken , en dat is niet lekker in je mond
Daar bij de blauwe krulletjes rechts boven in de hoek, onderste foto,
daarzo had ik dus me joint in me moind
:wave: :stoned: :smoke: :rolleyes: :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoera jongens, vogel is terug uit z'n coma! :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nou of we daar zo blij mee moeten zijn weet ik niet eigenlijk!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kunnen we lachen joh :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."