Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaat je TippY Zien, :stoned:

Laat je TippY Zien, :stoned:

48 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn, die is wel erg lang zeg.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een tulp,, draai je ooktoch met een lang tippie, :confused:
Aan het uiteinde van de tip bind je dan met een touwtje een stuk vloei,,
en die vloei heb de vorm van een tulp (soort brede kegel) en daarin zit de wiet dan ,,
Lange tip is de rook langer onderweg ,, en is de rook koeler,,

Chck die gast ,, die gebruikt ook lange tippies ,, het lijken wel paddestoelen die hij draaid :P
http://nl.youtube.com/watch?v=UDMIWDByPrk
tulp joint maken
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3

binnenkant uitgerolde tippie van de joint van gister,,

buitenkant van dezelfde tippie

LSD is goedkoper ,, en minder smeerteerachtig als dat blowen,,
blowen maakt me suf en zonder zorgen,,
LSD maakt me levendig en gevoeilig,
elke dag blow ik weer,, der gaat zoeen half of 3kwart gram wiet in een joint,.,
Daar blow ik er dan minstens vaak 4 van op een dag,,
ik kan beter elke dag 1/8ste tot 1/4de zegel nemen,
voor meer levendigheid en meer gevoel, en geen hoofdpijn door blowen
en dan af en toe één of paar daagjes pauze houden,,tegen de tolerantie,,
Dat is dan omgerekend ,ongeveer 25 euro aan LSD gebruik in de maand,,
Terwijl ik nu me sufblow en minstens 300 euro/maand omzet in rook en smeerteer,,
of misschien is AYAhuasca beter,,
Elke ochtend een kopje AYAhuascathee drinken als aansterkend tonicum,,
Dan ga ik elke middag Peyote en San-Pedro eten als antibiotica-kuur.., geen geintje der zit hordenine in die cactussen,,
S,avonds aan de LSD tegen de melancholie en hoofdpijn,
:wave:
blowen is verslavend is minder gevoel ,, hallucinogenen is de waarheid is meer gevoel
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga ook eens rollen met zulke lange tipjes.
Alleen haat ik het wanneer het tipje gekleurd is.
Ga ik altijd denken dat die inkt cancerogeen is ofzo. :rolleyes:
Ik gebruik vaak ruw, dik tekenpapier. Gaat prima!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vogel wrote
ik was vandaag in gezelschap,
, Dus ik was zo beleefd om mijn joint te draaien met een korte tippie,,
Ze hadden daarzo ook alleen maar korte tippies,,
En het leek me zo raar om daar in de krant te gaan scheuren ,,
Dus dan maar zoeen kort strookje papier uit de grabbelton gegrabbeld,,
Omdat er zoveel mensen om mijn heen waren , leek het mijn een goed idee,,
om me tippie tijdens het blowen maar niet dicht te knijpen,,
ik wou zo gewoon mogelijk overkomen,,
Klik om te vergroten...

Hoezo trek jij je zoveel aan van wat mensen denken, je doet toch gewoon je eigen ding, ook al vinden andere mensen je raar?
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is het nou,, zodra ik rare dinge ga doen,, dus met lange tippie draaien in de shop,,
en de tippie uitelkaar halen,, , dan gaan mensen vragen stellen,,
en daar had ik geen zin in ,,
dus deed ik maar gewoon,, dan val ik ook niet op,, dan ga ik op in de schaapachtige menigte
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Varry zei:
Ik ga ook eens rollen met zulke lange tipjes.
Alleen haat ik het wanneer het tipje gekleurd is.
Ga ik altijd denken dat die inkt cancerogeen is ofzo. :rolleyes:
Ik gebruik vaak ruw, dik tekenpapier. Gaat prima!
Klik om te vergroten...

Als je dat ruwe papier dan nog gaat verkreukelen voordat je daarvan een tippie draait..
dan blijft er teer in die kreukels haken, als het goed is.. Met knijpen krijg je ook kreukels,,
Zakdoek om de tippie heen slaan 1 of tweemaal,,dat werkt het beste denk om de teer uit de rook te filteren,,
Moet je wel af en toe een schoon stukje zakdoek om het tippie heen slaan,,
anders ontstaan er hele dikke klodders die in je mond kunnen komen,, blahgh!.
Met een stukje verse gemberwortel kauwen is die ranzigesmaak gauw weg,,
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
in wiet zit 8x meer teer als in tabak, dus voor de long-vervuiling hoef je het niet te laten, tenzij je het vaporized.
Klik om te vergroten...

in een joint zit 8x meer teer in als je er tabak bij doet.
Als je puur rookt en niet te vaak, dan kan het je longen reinigen, onze Nederlandse manier van draaien (met tabak) is ook niet geliefd in andere landen buiten West-Europa.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#9
even alles op een rij!
je blowt om stoned te worden.
als je stoned genoeg bent , leg je je wiet aan de kant en ga je iets anders doen.

in de rook zit thc
er zit ook teer in.
dus als je teer weghoudt van je longen , hou je ook thc weg.
niet alleen verbrandt je dan wiet voor jan lul, maar ben je meer tijd kwijt met dat brand-ritueel.

in rook zit teer.daar ontkom je niet aan.

een goeie suck van een pijp, en je hebt ook teer binnen , so what..
churchill rookte uitsluitend tabak , en armand rookt uitsluitend wiet.
simon vinkenoog en jules deelder roken mix joints met tabak en wiet ,en die lui beginnen ook zo langzamerhand in de opa leeftijd te zijn.
dus zo hard ga je er niet kapot van.
Zelfs wat zelfmedicatie met speed erbij is kennlijk niet zo catastrofaal , anders was jules deelder niet elke week op de radio.

en als je nou zo fijn geniet van zo'n stuk karton in je joint moet je dat vooral doen.

gewone tips en extra korte tips werken nogal besparend op het verbruik is me juist opgevallen , rara hoe zou dat toch komen. :stoned:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je niet overtuigd bent van de medicinale waarde van de teer moet je et niet doen he :P
(verbrande wiet heeft nog nooit iemand doodgekregen)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
:stoned:
:smoke:

binnekant uitgerolde tippie


buitenkant uitgerolde tippie

Als je de TippY Goed dichtknijpt, blijft er meer teer in haken,
Zo is de Rook een stuk Zachter en Minder irritant aan de Luchtwegen als Goed is ,
je Word alsnog Stoned , Behalve Denk als je de TippY zo erg dichtknijpt dat de rook die je uitademt bijna niet zichtbaar is,,

de teer op de glasplaat op de scanner kan je goed wassen met aceton of nagellakremover

opgerold tijdens het blowen was mijn tippie,, 5 cm lang,,

korte tippies vind ik schraal , vooral als de pure joint bijna op is,,
lange tippies, blowen lekkerder,,
,
Bij beide foto's rold de tip vanaf de onderzijde naar de bovenzijde,,
Bij blowen houd je beter de gescheurde kant aan de wietkant van de joint,,
en houd je de vlakke kant van het papier in je mond,,
Die rafelige scheurrand daar blijft teer in haken , en dat is niet lekker in je mond
Daar bij de blauwe krulletjes rechts boven in de hoek, onderste foto,
daarzo had ik dus me joint in me moind
:wave: :stoned: :smoke: :rolleyes: :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoera jongens, vogel is terug uit z'n coma! :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nou of we daar zo blij mee moeten zijn weet ik niet eigenlijk!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kunnen we lachen joh :)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey vogel, tegen de shit op je scanner kun je het tipje misschien met de macro functie op je cam fotograferen. Zou natuurlijk kunnen dat je die hebt, maar voor het geval dat, het is iig beter voor de glasplaat :wink:.

Ot: geen tipjes bij de hand, ik zal er vanavond eens eentje openrollen om te checken of het zo spectaculair is, nooit gedaan eigenlijk.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kigh zei:
Hey vogel, tegen de shit op je scanner kun je het tipje misschien met de macro functie op je cam fotograferen. Zou natuurlijk kunnen dat je die hebt, maar voor het geval dat, het is iig beter voor de glasplaat :wink:.

Ot: geen tipjes bij de hand, ik zal er vanavond eens eentje openrollen om te checken of het zo spectaculair is, nooit gedaan eigenlijk.
Klik om te vergroten...

jajaja macrofunctie op de cam ,, precies ,,
die tippies rollen weer vanzelf op,, dus dan zou ik ze eerst plat moeten strijken? voordat ik er een foto van kan nemen,,,
of met plakbandjes strak tegen het raam plakken en aan de andere kant van het raam een fotootje maken ?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Godverdomme zeg, trek ik DAT in m'n longen :openmouth:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
*Stopt spontaan met blowen*
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extisi zei:
Stoned, en jij ?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk :stoned:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#20
zo'n vadsig teertipje is te klein om de rook door te laten
de rook slaat neer , en steeds meer teer komt in je tip

de joint gaat dan smaken naar heropgewaormde teerdruppels , die - als je maar goed suckt- soms ineens los kunnen komen.
dan heb je een vieze lip , en een nog viezere smaak in je mond.

een joint hoort de rook aan het einde erdoor te laten.
bredere tip , die ook nog eens wat korter moet zijn .
kortere tip maakt dat je rook minder lang onderweg is, en dat je minder diep hoeft te sucken
je wordt dan stoneder van net zoveel wiet als met lange tip


maar- ieder zijn eigen smaak
zo'n "teer- en smeer"- cultuur zal vast een goede reden hebben.. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."