#1
Damn, die is wel erg lang zeg.

vogel wrote
ik was vandaag in gezelschap,
, Dus ik was zo beleefd om mijn joint te draaien met een korte tippie,,
Ze hadden daarzo ook alleen maar korte tippies,,
En het leek me zo raar om daar in de krant te gaan scheuren ,,
Dus dan maar zoeen kort strookje papier uit de grabbelton gegrabbeld,,
Omdat er zoveel mensen om mijn heen waren , leek het mijn een goed idee,,
om me tippie tijdens het blowen maar niet dicht te knijpen,,
ik wou zo gewoon mogelijk overkomen,,
Varry zei:Ik ga ook eens rollen met zulke lange tipjes.
Alleen haat ik het wanneer het tipje gekleurd is.
Ga ik altijd denken dat die inkt cancerogeen is ofzo.![]()
Ik gebruik vaak ruw, dik tekenpapier. Gaat prima!
in wiet zit 8x meer teer als in tabak, dus voor de long-vervuiling hoef je het niet te laten, tenzij je het vaporized.

:PKigh zei:Hey vogel, tegen de shit op je scanner kun je het tipje misschien met de macro functie op je cam fotograferen. Zou natuurlijk kunnen dat je die hebt, maar voor het geval dat, het is iig beter voor de glasplaat.
Ot: geen tipjes bij de hand, ik zal er vanavond eens eentje openrollen om te checken of het zo spectaculair is, nooit gedaan eigenlijk.
TuurlijkExtisi zei:Stoned, en jij ?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."