even alles op een rij!
je blowt om stoned te worden.
als je stoned genoeg bent , leg je je wiet aan de kant en ga je iets anders doen.
in de rook zit thc
er zit ook teer in.
dus als je teer weghoudt van je longen , hou je ook thc weg.
niet alleen verbrandt je dan wiet voor jan lul, maar ben je meer tijd kwijt met dat brand-ritueel.
in rook zit teer.daar ontkom je niet aan.
een goeie suck van een pijp, en je hebt ook teer binnen , so what..
churchill rookte uitsluitend tabak , en armand rookt uitsluitend wiet.
simon vinkenoog en jules deelder roken mix joints met tabak en wiet ,en die lui beginnen ook zo langzamerhand in de opa leeftijd te zijn.
dus zo hard ga je er niet kapot van.
Zelfs wat zelfmedicatie met speed erbij is kennlijk niet zo catastrofaal , anders was jules deelder niet elke week op de radio.
en als je nou zo fijn geniet van zo'n stuk karton in je joint moet je dat vooral doen.
gewone tips en extra korte tips werken nogal besparend op het verbruik is me juist opgevallen , rara hoe zou dat toch komen.
