Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest memorabele THC moment?

Meest memorabele THC moment?

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet nog eens dat ik na paddo's de volgende dag heel fors ging smoken met een waterpijp en daarna heel apart begon te trippen met CEV's en alles groter en kleiner leek. Alles voelde ook heel zacht aan.

En m'n 3de keer smoken ooit in een parkje met 1 iemand, door de stad gelopen en een half uur in een scheur gelegen om Chinese tekens op het raam van een Chinees restaurant. 'Denkt zo iemand nou met wat scheve strepen op z'n raam klanten te trekken?' hielden we de hele tijd vol. :P
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
bad trips waren leuk ik voelde me toen echt knetter stoned!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat was wrsl gisteren maar dan tussen nuchtere mensen, maar ik ben daarvan alles al vergeten.

Het vorige was dat ik nog een bluntje gerold had na een hele avond paffen (er zat een goeie 2g in).
Onze keel werd rauw en we moesten hoesten, en we gingen overal scheef gaan liggen (grond, bed, tafel..) :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De eerste keer dat ik blowder. uren lang lachkick gehad.

Daarna nog op een metal festivalletje, maar daar kan ik weinig aan uitleggen. Ik zat met een maat bij de bar die snachts nog open was aan een mini strandje bij een riviertje, we waren erg stoned, misschien ook een beetje dronken, de slovenen om ons heen waren ook erg dronken, en het was op een of andere manier geweldig :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad hier ook wel de eerste keren. En op werchter vorig jaar was ook wel tof :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keren, halftrippend, veel haha en hihi, ja dat waren nog eens tijden!

Maar ik koester nog steeds de momenten dat je gewoon gezellig met je vrienden buiten gaat smoken, beetje gestoord doen :grin: . Vervolgens naar de supermarkt gaan, eten inslaan en daarna naar iemand toe gaan en daar een filmpje pakken of gaan gamen met zijn alllen.

Chillheid in het kwadraat :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het moment dat ik net begon met blowen. Jointjes in elkaar knutselen, want draaien konden we natuurlijk nog niet, dan ergens buiten zitten of op het strandje hier liggen en net zo lang blowen tot we niet meer op konden staan, veel lachen en raar doen.. dat was het begin van het einde :þ
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De lachkicks als je echt knetter stoned bent... Laatst belde een vriend met iemand en er was een storing dus het klonk niet zo goed. Toen hij zei het klinkt alsof je telefoon chips aan het eten is kwam ik niet meer bij :grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongeveer bijna een jaartje geleden. We vonden een rustige plek om een joint in de auto te roken. Aan een aldi. We zijn ondertussen aan het smoken, rijden er 4 combi's voorbij. Stoppen en beginnen hun alcoholcontrole op te zetten. Naast ons stopt ook 1 auto. De man stapt uit, klopt op onze ruit en vraagt : wat is er jongens, jointje aan het roken? ik die aan het buiten raam zei: Nee meneer. Dan zijn we snel vertrokken.

Goed onderweg naar onze gemeente steke we rustig een joint op, de andere waren overgens wegstoken in de broek en gekreukt..

Wanneer we op de hoofdweg toekomen ( met een joint , auto vol rook ) zien we eer een controle maar dan in onze gemeente. Auto's worden er uit ongenomen en volledig gecontroleerd, zo zien we 1 iemand heel zijn auto leeg maken.

Wij mochten gelukkig weer doorrijden. Weer een andere joint gerold, maar zonder we beseften waren we eegt stoned. Dan op een zeer rustige plek nog gesmoked :) met een gerust hart deze keer. Zo'n avond maak ik nooit meer mee!
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
memorabel...
was aan een turnzaal, zo mijn eerste keren wiet smoken
alles was net een droom
springen op de massas grote trampolines naar zo een moesput (put waar je meters hoog kan in vallen en geen zak voelen)
lovely :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
was een jaar geleden even kijken hoe ver ik kon gaan, ik had er wel een sitter bij.

Op den duur, leek t alsof alles een lichtgroene gloed had, als ik naar de deur keek was t net of die steeds open ging. Toen aan t spacen, ik had een gedachtengolf, (zo noemde ik het) waarbij je je gdachten goed moest vasthouden, anders gingen ze over in een soort "wah-wah" geluidje, en was je ze kwijt. Weet niet meer hoe ik in slaap ben gevallen, heb erg vreemd gedroomd.

Over uilen en vossen, en een man, in een soort dorpje, die verbaasd was dat ik wist dat die er rondliep. "jij kan me zien?"

de volgende ochtend werd ik wakker gemaakt met een bak sterke koffie, en verse donuts van de markt.

was een leuk dagje.
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer seks met z'n tweeen stoned. We wisten niet wat we meemaakten :hearteyes:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon knetterstoned in de armen vn je schatje in slaap vallen en de volgende dag de hele dag in bed blijven liggen met zijn 2en. heerlijk. :hearteyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
-De eerste keer stoned (en nog alleen ook), schrikkende van de robots in mijn kamer (cd intro :grin: , maar toch, hij kwam traag op (de cd) waardoor ik al vergeten was dat hij aanstond. Allemaal best obscuur als je voor het eerst stoned bent).

-De eerste keer stoned 2: het moment waar het ingeslagen was en ik besefte dat ik ineens raar was geworden en voor het eerst stoned. Met de daarbij behorende vruegde, paniek, chaos en rare geluiden overal (in de volksmond: "waaiende wind" :grin: :grin: :grin: :grin: )
En heel de wereld bestond uit bubbels en sterren, wat een achteraf niet te begrijpen synoniem was voor kleine dingen die groot werden, zoals het puntje van een kegel naar het uiteinde en zo terug.
En daar was ik 100% van overtuigd.
(ik denk dat dit een idee geeft hoe de toestand toen was)

-3e keer stoned: Heel de wereld was scheef ofzo en bewoog in stralen schuin naar beneden.
KWestie van teveel bier al op hebben, en in de koude zee lopen.
Die avond ook voor het eerst mijn broek binnenstebuiten aangedaan en mijn schoenen aan de verkeerde voet (how teh fuck?....)


Hehe, mooie dingen. Het zou nooit te filmen zijn.
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#15
De eerste keer had ik een jointje meegesmoort met vrienden en op de bus naar huis speelde ik een muziekje af in mijn hoofd, en het was wel alsof een heele life band naast mij stond!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
In de provence toen ik met een vriendje daar op reis was. We zijden altijd tegen de de ouders dat we gingen vissen, om dan ergens jointjes te gaan roken. Enja, als ik 15 was, was ik toch wel anders stoned als nu. Zalig gewoon.
Dus wij lekker jointjes roken, met die vislijn die zonder aas, gewoon in het water hing.
Plots ging die vislijn richting water! Nog snel kunnen pakken en een vis van (zonder overdrijven) 40cm uit het water gehengelt! En maar apestoned lachen! 20 minuten aan een stuk tot alles pijn deed. Savonds lekkere forel op de BBQ! :grin:

Aaaah.. waar is de tijd! :)
L
LombardosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liveconcert van Boys noize eens in mijn hoofd afgespeeld ,met wat andere electromuziek tussen, was echt fantastisch.
Ook de eerste keer dacht ik dat de lucht paars was ofzo, ook wel eens leuk om te zien, :)
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Varry zei:
Enja, als ik 15 was, was ik toch wel anders stoned als nu. Zalig gewoon.

Aaaah.. waar is de tijd! :)
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! :smoke:
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
2 jaar geleden ofzo bij een maatje thuis. een paar voorgedraaide gerookt met ze 2e. ik zag water uit het oor van hem komen en ik viel op de grond van het lachen

maar het laatste jaar geen rare dingen meegemaakt met smoke. alleen super ontspannen tintelingen in je voorhoofd bij een dikke hijs. te stoned zijn om ergens aan te denk. usual shit dus. en het blijft altijd heerlijk om na een dag hard werke die dikke jonko op de bank aan te steken.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dat geluksgevoel toen ik uit mijn raam hing en een hijs nam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."