#1
Altijd eerst eten en dan blowen, en krijg je een vreetkick, meteen na het eten weer blowen.gNuxx zei:Van eten word ik minder stoned, dus eet ik niet![]()
Minder stoned? Ikke niet hoor.

Altijd eerst eten en dan blowen, en krijg je een vreetkick, meteen na het eten weer blowen.gNuxx zei:Van eten word ik minder stoned, dus eet ik niet![]()


Rammelslakje zei:Misschien kijk ik er over heen maar dat nog niemand dit gezegd heeft joh...
KAPSALON!!!
![]()
Amen.
Ik wil niet weten hoe jouw keuken eruit zietWacky zei:Als ik goed stoned ben is alles lekker. Ik eet dan vaak snachts de koude resten van mijn avond eten op, smaakt altijd heerlijk, of het nou koude spruitjes zijn, koude spagetthi of koude pizza.

(of vertel het uitgebreid, misschien lekkere eet tips :P ..)
lucifer in the sky zei:je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar![]()
Goeie smaak gozer!!Dumpy zei:Broodje Mario, de trots van Utrecht![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."