Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeerlijk eten

Heerlijk eten

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
Van eten word ik minder stoned, dus eet ik niet :tongueout:
Klik om te vergroten...
Altijd eerst eten en dan blowen, en krijg je een vreetkick, meteen na het eten weer blowen. :grin:
Minder stoned? Ikke niet hoor. :stoned:
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een heerliijke banaan-pannekoek :hearteyes:

Echt meesterlijk lekker, snij een banaan in hele kleine plakjes met een doorsnede van iets minder dan een halve centimeter, gooi het in een appart bakje samen met het beslag. ( je moet héél iets minder beslag gebruiken dan normaal ) Niet al te hard bakken, en als de pannenkoek klaar is op een bord gooien en een klein beetje stroop op de pannenkoek gooien ( niet op de stukjes banaan ) en maar een heel klein beetje stroop gebruiken. Teveel doet de smaak van de banaan geen goed. :)

Daarna oprollen en in stukjes snijden van 2 centimeter, en op en tussen de stukjes een beetje kaneel-suiker gooien. ( Kaneel suiker is heel makkelijk te maken, pak weer een appart bakje met een laagje suiker en gooi er 3 tot 4 mespuntjes kaneel in, nu goed roeren of door elkaar schudden ) :wink:

opeten met een vork en je zal HEEEEERLIJK genieten.
niet te snel opeten, anders is die in een minuutje op, en als je flink heb gesmoord komt de pannekoek er net zo snel uit als je hem snel opeet dan die eringaat. :kots:

BTW: Koop NOOIT van die kant-en-klaar pannekoeken beslag mix waar je alleen nog melk bij moet gooien. ZONDE ! :angry:
maak gewoon je eigen beslag, heel simpel :grin:
ECHT een aanrader, gegarandeert 5 minuten puur genot van je smaakpapillen :hearteyes:
grzz Jaap :rock: :stoned:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rammelslakje zei:
Misschien kijk ik er over heen maar dat nog niemand dit gezegd heeft joh...


KAPSALON!!!



Amen.
Klik om te vergroten...

+1 :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik goed stoned ben is alles lekker. Ik eet dan vaak snachts de koude resten van mijn avond eten op, smaakt altijd heerlijk, of het nou koude spruitjes zijn, koude spagetthi of koude pizza.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://myg0tcakebaking.ytmnd.com/
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Als ik goed stoned ben is alles lekker. Ik eet dan vaak snachts de koude resten van mijn avond eten op, smaakt altijd heerlijk, of het nou koude spruitjes zijn, koude spagetthi of koude pizza.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet weten hoe jouw keuken eruit ziet :mrgreen:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gadverdamme.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Van eten word ik minder stoned, dus eet ik niet :tongueout:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Altijd als ik goed stoned ben en ik een heerlijke vreetkick krijg ga ik eten maken (wie niet)..

Nu heeft ieder individu wel iets wat hij vaak eet als die knetter is, dus laat je lekkerste of vaagste of simpelste stonie eten zien :wave: (of vertel het uitgebreid, misschien lekkere eet tips :P ..)

(en als dit topic eerder bij onzin hoort dan hoor ik het wel..)

net even lekker tosti ham/kaas en salami/kaas verorberd :hearteyes:

:stoned:


(nee geen witbrood, dit brood is gruwelijk lekker)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:



deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
lucifer in the sky zei:
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:
Klik om te vergroten...

haha dat klinkt wel geniaal! :grin:

Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P

Ik ben van de kaas omelet trouwens!

V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adreno waar blijft de kaassoufflé met mosterd :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14

Rijst & currysaus en stukjes kip. :hearteyes:
Gewoon in het kom, foto is wel heel wa minder kleurrijker :( zonde!
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chocolade :hearteyes:



of tostis :hearteyes:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tosti a la bas :grin:

2 witte of bruine (liever bruin) brood sneetjes
daar tussen in, in deze volgorde, paturain of kruidenboter of roomboter, ham, kaas, ham, paturain of kruidenboter, of roomboter.

Bakken in 't pannetje met net niet genoeg boter zodat je goed moet uitkijken of hij niet verbrand...Maarr, smeer vlak voor 't bakken op iedere zijde nog wat van de boven genoemde boters....Zodat het broodje een lekkere kruidige of romige smaakt krijgt. Voeg nog wat kruiden/specerijen toe en hij is klaar :hearteyes: De kruiden en specerijen hou ik voor mezelf, in de hoop dat ik er ooit rijk mee word :P

En dat word smullen vanavond :sunglasses:

Oh, en keer het broodje heel vaak en zorg dat het van buiten goudbruin of iets donkerder word bij witbrood en bij bruinbrood dat 't mooi donker word (niet zwart of te donker uiteraard).
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17


Lasagne :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dumpy zei:
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Goeie smaak gozer!! :mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind shoarma of kebab met lekker veel knoflooksaus wel lekker als ik knetter ben

(wat zit er eigenlijk tussen een broodje mario ? op foto ziet eht er in iedergeval lekker uit )
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20


:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."