Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoornemen.

Voornemen.

57 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je het zelf niet echt wilt dan lukt het natuurlijk nooit.


Ganja ganja ganja Farmer1!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik ben gewoon een zwak persoon. In wel meer dingen. Ik heb ook een eetverslaving. Daar kom ik ook niety vanaf. Al 4 jaar niet.
Maar het komt allemaal wel goed.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat zegt je vriend over stoppen?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou voor iemand die een eetverslaving heeft, zie je er nog goed slank uit vind ik. En denk je ook niet dat je van het vele blowen gewoon vreetkicks krijgt en je daarom het idee hebt dat je een eetverslaving hebt :P

Als je voor jezelf genoeg reden ziet om te stoppen, dan weet ik zeker dat het je heus wel lukt. Komt heus wel goed, zoals je zelf al zei :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cropp: Mijn vriend wilt zelf ook wel minderen, maar het blijft lang leve de lol....

ImmortalTech: Ik heb sinds mijn 13e afwisselingen in Anorexia en Boulimia..
Dat komt niet door het blowen, geloof me. Toch had het gekunt inderdaad.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Maar het komt allemaal wel goed.
Klik om te vergroten...
nee.
met deze waardeloze instelling niet.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jajajajajjajaja. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :( :sunglasses: :P :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sarori zei:
Probeer het eens, een dag of 5 niet blowen. De kans dat je dan nog zin hebt om er eentje op te steken is dan al stukken kleiner geworden...Maak je niet gek door te denken dat je nooit meer mag blowen (is ook bull-shit), maar zeg tegen je zelf dat je gewoon eens 5 dagen niet blowt... :rolleyes:
succes ermee
Klik om te vergroten...
Helemaal niet meer ben ik het niet mee eens. Ben nu aan m'n 8e dag stoppen bezig, en ik heb (vooral op momenten dat ik me verveel of dingen die ik saai vind om te doen, huiswerk bijvoorbeeld) nog best wel meerdere keren op een dag trek in een joint. Het wordt wel minder sterk en minder vaak, maar het is nog niet weg.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, dat ken ik ook.
Het is ook wel verveling. Ik heb dus nu een kutstudie, en daarga ik mee stoppen máár ik moet wel dit jaartje nog afmaken.
Dus ik doe eigenlijk geen reet en heb vooral pauzes en vrije tijd.

Maarja.

(en JA ik weet dat ik gewoon naar school moet gaan en blablabla)
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou succus met je voornemen :wave:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag niks gesmoort. En gister ook niet.
Expres allemaal kappersafspraken en shizzle gepland, zodat ik niet naar de shop kon.
En ik heb ook nog is meer dan de helft van mijn loon van deze week, weer op mijn spaarrekening gezet.
Ik begin op nieuw met sparen. Ik voel me trouwens wel, ik weet niet of je dat al kan merken na twee dagen niet smoken hoor, energieker, en ik slaap ook niet meer heel vroeg.
Ik voel me wel beter eigenlijk. Even volhouden dus.

Ik spaar trouwens voor een scooter/brommertje. Dat hou ik in me achterhoofd :)
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed, goed, goed!

Hou vol!

Hoe langer hoe makkelijker het gaat!


:wave:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal stoppen? Hmm, wat moet ik dan doen doordeweeks als ik ga chillen met vrienden ?
Chillen = blowen.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het moeilijkste van stoppen vind ik de verleiding van al je vrienden omdat die wel blowen en jij bent de enige die niet blowt, dat is lastig, maar soms smoke ik veel in een week en andere week helemaal niet
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, e n e r g i e . . ! Kan trouwens idd makkelijk dat je voorlopig een energieboost hebt. Makkelijker opstaan, fitter voelen, meer onthouden etc.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben nu dan wel gestopt met blowen, maar heb nog steeds m'n stoners-slaappatroon. Ben sowieso van mezelf al een avondmens, maar als ik om kwart over 6 uit bed moet, lig ik gewoon tussen 12 en half 2 in bed en ik heb echt wel meer rust nodig dan dat. Die energieboost heb ik dus helaas niet :(

Kan mezelf er ook niet toe zetten om een beter slaappatroon te ontwikkelen, heb er de motivatie niet voor omdat wat ik 's avonds doe wel erg leuk vindt (nachtelijke gesprekken met vrienden zijn altijd erg interessant en leuk, gamen blijft altijd leuk, dat soort dingen).

Sorry als ik je topic een beetje hijack Extisi :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geeft niet Amaranth. Van minder blowen ben je meer vergevingsgezind volgens mij. :beer:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Extisi zei:
Vandaag niks gesmoort. En gister ook niet.
Expres allemaal kappersafspraken en shizzle gepland, zodat ik niet naar de shop kon.
En ik heb ook nog is meer dan de helft van mijn loon van deze week, weer op mijn spaarrekening gezet.
Ik begin op nieuw met sparen. Ik voel me trouwens wel, ik weet niet of je dat al kan merken na twee dagen niet smoken hoor, energieker, en ik slaap ook niet meer heel vroeg.
Ik voel me wel beter eigenlijk. Even volhouden dus.

Ik spaar trouwens voor een scooter/brommertje. Dat hou ik in me achterhoofd :)
Klik om te vergroten...
heel goed van die scooter, dit soort dingen zijn vaak de beste motivatie :)
en als je na je aankoop nog steeds zin hebt in wiet moet je jezelf vaker trakteren op iets waar je lang plezier van heb :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."