#1
Het is mislukt.
Ik ben niet sterk genoeg. Ofzo.
Extisi zei:Helemaal stoppen? Hmm, wat moet ik dan doen doordeweeks als ik ga chillen met vrienden ?
Chillen = blowen.
Extisi zei:Het is mislukt.Ik ben niet sterk genoeg. Ofzo.
Extisi zei:Dat is geen roes.
Dom, dom kind.Extisi zei:Pas 2 jointjes gerookt deze week.in plaats van twee op een dag
Nou, het gaat goed...
Het is wel moeilijk...want ik ben/was helemaal verslaafd aan die roes...Ik kan me écht verheugen op een jointje. Heerlijk, dat idee dat ik weer lekker stoned ben.
Maar dat moet ik nu loslaten...
Ik had namelijk ook geen geld, en ik krijg morgen pas loon...Extisi zei:Fok mijn familie.
je moet net zoals mij een reden zoeken om te stoppen..Extisi zei:Nee, geen nicotine..
Ik ben echt verslaafd aan het 'stoned zijn'...
Helemaal gelijk. Als je geen drive hebt moet je het niet doen.Wietje zei:je moet net zoals mij een reden zoeken om te stoppen..Extisi zei:Nee, geen nicotine..
Ik ben echt verslaafd aan het 'stoned zijn'...
Zonder dat gaat het niet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."