Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallicuneren van wiet?

hallicuneren van wiet?

60 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallucineren van wiet? wiet is een hallucinogeen :openmouth:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is allemaal wat.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens mij issie nog niet zo oud :tongueout:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laten we die jongen gewoon serieus antwoord geven ipv hem te kleineren :)

Ik ging altijd zwaar hallucineren van marijuana dude. 2 trekken aan een pijp of een brok stuff achter de kiezen en ik was gemiddeld 10 uur compleet van de wereld, verdwaald in een psychedelische wereld die te gek voor woorden was: Elke gebeurtenis had 5 echo's en vond dus 5x plaats. Wegen en velden veranderden in golvende oceanen waar ik in kabouterformaat doorheen liep en bloemen plukte die in balonnen veranderen die me het hemelruim in trokken. Hevige trips waar niet aan te ontsnappen viel. Daarom gebruik ik dat spul niet meer. Teveel controleverlies. Iedereen reageert anders op deze dope maar dat hallucineren heb ik van veel mensen gehoord. De ongelukkigen onder ons blijven er soms in hangen en worden dan schizo.

Zo te horen valt het bij jou allemaal nog al mee. Gewoon een beetje para, maar dat is bijna standaard effect in een bepaalde fase.
Houdt je goed :wink:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
iraqio zei:
Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#7
iraqio zei:
Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
Klik om te vergroten...

Wat een stakker.
Schijnheilige praatjes van "keer je andere wang toe" enzo, maar als het er op aan komt ....
Hoeft ie bij mij echt niet te flikken, want dan gaat ie willen dat ie nooit herboren was.

Heb trouwens zelf nooit gehalicuneert van wiet (10jr minimaal 3 joints pd)
Heb er ook nooit eerder iemand over gehoort.
Zo te lezen komt het schijnbaar toch vaker voor, maar of het normaal is betwijfel ik.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#8
martin van nu zei:
iraqio zei:
Zo te lezen komt het schijnbaar toch vaker voor, maar of het normaal is betwijfel ik.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Als het vaker voorkomt is het normaal. In een bos staan niet alleen eikenbomen...

Ik heb zelf nooit last gehad van hallucinaties op wiet.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
hallucineren van wiet?
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen :)
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wordt weleens stoned van wiet, maar hallucineren?
nee
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#12
never ever, wel soms als ik m'n ogen toe doe dat ik allerlei kleuren zie en kleurrijke patronen, maar daarvoor moet ik echt heel stoned/high zijn..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
x_VorteX_x zei:
Ik heb ook vaak het gevoel dat ik achtervolgd word als
ik geblowd heb en dan alleen ga fietsen :grin:
Klik om te vergroten...

Hoef ik niet voor te blowen :(.
Is wel een stuk minder sinds ik ben gestopt met blowen!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
x_VorteX_x zei:
Ik heb ook vaak het gevoel dat ik achtervolgd word als
ik geblowd heb en dan alleen ga fietsen :grin:
Klik om te vergroten...

Hoef ik niet voor te blowen :(.
Is wel een stuk minder sinds ik ben gestopt met blowen!
Klik om te vergroten...

Blowen maakt paranoia, vooral als je het van nature al bent.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#15
martin van nu zei:
iraqio zei:
Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
Klik om te vergroten...

Wat een stakker.
Schijnheilige praatjes van "keer je andere wang toe" enzo, maar als het er op aan komt ....
Hoeft ie bij mij echt niet te flikken, want dan gaat ie willen dat ie nooit herboren was.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
KurikintonFox zei:
blowen maakt helemaal niet paranoia
Klik om te vergroten...

Jou misschien niet.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#17
raizeredge zei:
als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen :)
Klik om te vergroten...

daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doen :openmouth: ben ik dan ook stoned :|
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
iraqio zei:
raizeredge zei:
als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen :)
Klik om te vergroten...

daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doen :openmouth: ben ik dan ook stoned :|
Klik om te vergroten...

nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
hallucineren van wiet bedoel je denk ik.

moet je me toch is vertellen waar je die wiet haalt :P
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#20
raizeredge zei:
iraqio zei:
raizeredge zei:
als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen :)
Klik om te vergroten...

daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doen :openmouth: ben ik dan ook stoned :|
Klik om te vergroten...

nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."