#1
hallucineren van wiet? wiet is een hallucinogeen ![:openmouth:]()
iraqio zei:Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
iraqio zei:Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
Als het vaker voorkomt is het normaal. In een bos staan niet alleen eikenbomen...martin van nu zei:iraqio zei:Zo te lezen komt het schijnbaar toch vaker voor, maar of het normaal is betwijfel ik.
x_VorteX_x zei:Ik heb ook vaak het gevoel dat ik achtervolgd word als
ik geblowd heb en dan alleen ga fietsen![]()
Angramar Temenos zei:x_VorteX_x zei:Ik heb ook vaak het gevoel dat ik achtervolgd word als
ik geblowd heb en dan alleen ga fietsen![]()
Hoef ik niet voor te blowen.
Is wel een stuk minder sinds ik ben gestopt met blowen!
martin van nu zei:iraqio zei:Ik zelf heb nog nooit gehallucineerd van wiet. Een vriend van me regelmatig na een blunt of 2. Een keer hallucineerde hij dat Jezus achter hem aan zat met een mes. of dat de Avatar (tekenfilmserie op Nickelodeon achter hem aan zat)
Wat een stakker.
Schijnheilige praatjes van "keer je andere wang toe" enzo, maar als het er op aan komt ....
Hoeft ie bij mij echt niet te flikken, want dan gaat ie willen dat ie nooit herboren was.
KurikintonFox zei:blowen maakt helemaal niet paranoia
raizeredge zei:als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen![]()
iraqio zei:raizeredge zei:als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen![]()
daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doenben ik dan ook stoned :|
raizeredge zei:iraqio zei:raizeredge zei:als ik blow word ik altijd echt knetter rode ogen en als k dan fiets zie ik de lampen enzo als of er er een energy bol om heen zit:P maar dat kan ook aan mij liggen![]()
daar hoef ik alleen mijn lenzen voor uit te doenben ik dan ook stoned :|
nee dat ligt gewoon aan je ogen ik heb het alleen als ik blow
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."