#1
Dan gaan we toch ff een half uurtje verder weg met de trein...
loadrunner zei:Dan gaan we toch ff een half uurtje verder weg met de trein...
Oom Klaas zei:BT2303 zei:Dan rijden de Belgen toch gewoon een stukje verder als ze meer wiet willen halen?
Gaan ze wel naar Eindhoven![]()
Grasfetichist zei:Hello mensen,
Ik vind het helemaal stom die mensen denken toch aan hun zelf alleen maar, wie kan het nu storen dat iemand uit belgie zoals ik naar nederland gaat en 10 gram wiet pakt bv : 5gr voor mij 5gr voor een vriend. Jullie kunnen dat niet inbeelden wat het is om 5 gram wiet te hebben moeten we op 1 dag 400 Km rijden van brussel tot bv. : tilburg,
Nederland is het enige land waar je kwaliteitswied vind, en nog voor 5 gram worden er soms Politie controles gemaakt waar je boete + je wiet moet afgeven en terug zonder nieks naar huis,
Hiermee bedoel ik, zelfs al vinden ze een mogelijkheid om ons te doen stoppen is het normaal dat een wietroker alles zal kunnen doen om aan zijn wiet te geraken.
Waarom moet de regering voor mijn lichaam beslissen, ik doe wat ik wil ???
Mij part ben ik ermee akkoord dat je tot 5 gram mag gaan per dag hiermee doe ik 3 - 5 dagen,
maar dan zou het ook leuk zijn dat het export ook toegelaten word,
Moeilijk uit te spreken sorry te veel haat, voor 2 -3 gram 5 uren met de politie verloren meerdere keren en werd behandeld zoals ik een crimineel was![]()
Sorry voor alle niet verstaanbare zinnengewoon doorgeschreven een beetje hiiiiiiiiii hihih
Mvg,

Het is een feit dat je reactievermogen er (drastisch) door achteruit gaat, waardoor het onverantwoordelijk is om achter het stuur te stappen. Wil jij het risico lopen de dood van iemand op je geweten te hebben omdat jij niet zonder je jointje tijdens het rijden kan? Rook dat ding dan gewoon na het rijden, of rook er twee. Dan heb je je joint, en rijd je in ieder geval veilig.Grasfetichist zei:Hahaha wat is dat voor commentaar ?????,
Was het gewoon om iets te zeggen of verveel je je een beetje ???
Zal verder niets zeggen een lekkere jointje amnesia aansteken en NO Stress
Je bent uit Nederland je zal me nooit begrijpen dus kan ik hier verder niets opzeggen, GL![]()
Oh? Laat Belgen ook lekker hun wietje halen en weer naar huis gaan. Altijd dat gezeik over zogenaamd overlast.. wat voor fokking overlast?LSDmathXtc zei:het klopt dat er iets aan het drugstoerisme moet worden gedaan
Officieel mag er nu ook maar 5 gram worden gekocht (als ik me niet vergis), al wordt dit lang niet altijd gehandhaafd.LSDmathXtc zei:Om het drugstoeristen nog minder aantrekkelijk te maken mag er per persoon nog maar maximaal 3 gram wiet per dag worden gekocht.
Ik denk dat ze daar zeker wel aan hebben gedacht, maar of principieel niet willen omdat ze star zijn in hun denkwijze en tegen drugs zijn of omdat het niet binnen de EU past (nu heb ik het over de heersende partijen, er zijn ook partijen die hier wel voor staan).DrippTone zei:Als Nederland nou echt slim was dan zouden ze de hele handel legaal maken. Dan kunnen ze lekker BTW/accijns vangen van die drugs troeristen.Boost voor onze economie. Maarjah zo slim zijn ze niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."