Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasje voor buitenlanders

pasje voor buitenlanders

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wietpas zorgt denk ik alleen voor nog meer illegaliteit in de softdrugs!
Geef het toch helemaal open ned :wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het aan fractievoorzitter Andre Lips van het CDA ligt zijn morgen nog alle coffeeshops weg.
Klik om te vergroten...

Christenen... :angry: :kots:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet zeker dat de illegale dealers hopen dat dit pasje er komt, des te meer ze naar dit soort dealers komen. Ik denk dat dit de criminaliteit alleen maar bevorderd, Dat ze er harder tegen op gaan treden is denk ik schijn. Gewoon om mensen bang te maken .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor!
(met halve kilo wiet in rugzak opweg naar limburg) :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan gaan we toch ff een half uurtje verder weg met de trein...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je wil niet weten hoeveel nette toeristen gebruik maken van onze coffieshops, en zo enorm veel inkomsten aan de steden brengen (hotels, cafes restaurants, supermarkten ook).

Het zijn er maar 2 of 3 die het verpesten voor de rest.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
loadrunner zei:
Dan gaan we toch ff een half uurtje verder weg met de trein...
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik dus...'t heeft geen zin, al heb je straks pasjes tot Amsterdam, dan gaan mensen wel naar Alkmaar :P
't Heeft geen zin, afschaffen en gewoon houden zoals het was, klaar.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Achterlijk plan. Ten eerste is het belachelijk om van iedereen die wel eens bij een coffeeshop komt de gegevens op te slaan (het blijft maar gekker worden...). Ten tweede werkt het niet eens, omdat de belgen waarschijnlijk nog steeds wel komen om te kopen van straatdealers, (de markt is er al het moet alleen even opgevuld worden door dealers ipv coffeeshops).
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er staat ook dat niet-nederlanders zo een pasje kunnen aanvragen, waarom zou het dan discriminatie zijn?

Maar vind het verder nog steeds dom idee, als je dan bijv. dagje ergens naar toe bent of vakantie in Nederland ofzo. En je wilt spontaan ff wat roken, dan kan dat niet. Je moet dan van te voren bedacht hebben dat je daar naar een coffeeshop wilt.. mafketels...
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
BT2303 zei:
Dan rijden de Belgen toch gewoon een stukje verder als ze meer wiet willen halen?
Klik om te vergroten...

Gaan ze wel naar Eindhoven :grin:
Klik om te vergroten...

zoals mij :sunglasses:
G
GrasfetichistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hello mensen :grin:,
Ik vind het helemaal stom die mensen denken toch aan hun zelf alleen maar, wie kan het nu storen dat iemand uit belgie zoals ik naar nederland gaat en 10 gram wiet pakt bv : 5gr voor mij 5gr voor een vriend. Jullie kunnen dat niet inbeelden wat het is om 5 gram wiet te hebben moeten we op 1 dag 400 Km rijden van brussel tot bv. : tilburg,
Nederland is het enige land waar je kwaliteitswied vind, en nog voor 5 gram worden er soms Politie controles gemaakt waar je boete + je wiet moet afgeven en terug zonder nieks naar huis,

Hiermee bedoel ik, zelfs al vinden ze een mogelijkheid om ons te doen stoppen is het normaal dat een wietroker alles zal kunnen doen om aan zijn wiet te geraken.

Waarom moet de regering voor mijn lichaam beslissen, ik doe wat ik wil ???
Mij part ben ik ermee akkoord dat je tot 5 gram mag gaan per dag hiermee doe ik 3 - 5 dagen,
maar dan zou het ook leuk zijn dat het export ook toegelaten word,

Moeilijk uit te spreken sorry te veel haat, voor 2 -3 gram 5 uren met de politie verloren meerdere keren en werd behandeld zoals ik een crimineel was :kots:

Sorry voor alle niet verstaanbare zinnen :grin: gewoon doorgeschreven een beetje hiiiiiiiiii hihih :grin:

Mvg,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."