Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello, Dit is een van mijn eerste posten ben ook een beginner maar heb al enorm gelezen over weetgrowing Ik zal eerst antwoorden op de vraag : Met ervaring van mensen heb ik gehoord dat de best mogelijkheid om de plant zo klein mogelijk te houden is een keer de gewenste hoogte, koorden of touwen hangen op de hoogste takken en naar de gronds trekken, Gevolg hiervan : Planten hebben de kracht niet om verder te groeien in grootte maar groeien wel veel meer in breedte. IK BEN NIET ZEKER VAN WAT IK ZEG KOMT NIET UIT MIJN ERVARING als er iemand meer over weet mag hij mij zeker verbeteren. Mvg, Gras Fetischist"
"Hello mensen , Ik vind het helemaal stom die mensen denken toch aan hun zelf alleen maar, wie kan het nu storen dat iemand uit belgie zoals ik naar nederland gaat en 10 gram wiet pakt bv : 5gr voor mij 5gr voor een vriend. Jullie kunnen dat niet inbeelden wat het is om 5 gram wiet te hebben moeten we op 1 dag 400 Km rijden van brussel tot bv. : tilburg, Nederland is het enige land waar je kwaliteitswied vind, en nog voor 5 gram worden er soms Politie controles gemaakt waar je boete + je wiet moet afgeven en terug zonder nieks naar huis, Hiermee bedoel ik, zelfs al vinden ze een mogelijkheid om ons te doen stoppen is het normaal dat een wietroker alles zal kunnen doen om aan zijn wiet te geraken. Waarom moet de regering voor mijn lichaam beslissen, ik doe wat ik wil ??? Mij part ben ik ermee akkoord dat je tot 5 gram mag gaan per dag hiermee doe ik 3 - 5 dagen, maar dan zou het ook leuk zijn dat het export ook toegelaten word, Moeilijk uit te spreken sorry te veel haat, voor 2 -3 gram 5 uren met de politie verloren meerdere keren en werd behandeld zoals ik een crimineel was Sorry voor alle niet verstaanbare zinnen gewoon doorgeschreven een beetje hiiiiiiiiii hihih Mvg,"
"WTF gezondheidsproblemen het is geen xtc of cocaine of heroine maar gewoon gras plant wiet, In belgie zelf als ik me laat controlleren en heb wiet op zak het is maar gewoon een grammetje of twee ze geven het gewoon terug en als ze het bijhouden geven ze geen pv want dan roken ze het zelf, Ik ben er niet mee akkoord verslaving ???, wie moet er praten van verslaving iedere minister of parlementsleden DRINK ELKE AVOND minimum zijn glas wijn of champagne als hem thuis komt en als het niet thuis is is het op zijn kantoor, waarom is dit geen verslaving ?? Je moet niet overdrijven wiet is geen gevaarlijk drugs je kan nog altijd controle hebben na roken en rijden maar met alcohole heb je dat controle niet meer dus zouden ze eerder alcohole moeten verboden Mvg"
"Hahaha wat is dat voor commentaar ?????, Was het gewoon om iets te zeggen of verveel je je een beetje ??? Zal verder niets zeggen een lekkere jointje amnesia aansteken en NO Stress Je bent uit Nederland je zal me nooit begrijpen dus kan ik hier verder niets opzeggen, GL"