Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsamnesia

amnesia

35 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, amnesia, lekker.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je sterke wiet puur in een bong rookt gaat dat wel sterk aankomen ja.

Yes logica.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stinky Pinky overtreft Amnesia toch vind ik
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:
Klik om te vergroten...
Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..
Wel lekker opzich, dat wel..
f
foeferbossLid
01-01-2024, 00:00
#5
wel kheb geen foto mr de wiet lijkt echt op deze foto: http://forum.grasscity.com/photopost/da ... N08501.JPG volgende keer gaan we is andere wiet kopen en ja twas voor iedereen de eerste keer en ik denk dat we het wel goed hebben gerookt zal de volgende keer wat dieper inademe :tongueout: als we maar IETS voelen en bong zijn we kwijt :confused: dus het wordt een joint of terug zo'n pijpje
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah okee, kijk aan zo'n antwoord heb ik wel wat :mrgreen:
Zal het morgen wel eens gaan halen en hopelijk lekker genieten dan :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
In plaats te zeggen dat ik was mis, zou het een stuk behulpzamer en nuttiger zijn als je ( wat ik ook al eerder vroeg) verteld WAT dan de 'sterkere' wietjes zijn..?
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
PepTalk zei:
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:
Klik om te vergroten...
Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..
Wel lekker opzich, dat wel..
Klik om te vergroten...

ligt er natuurlijk aan waar je die amnesia koopt he
haal bij nemo in rotterdam, die is echt wel sterker dan de bubblegum en jack herrer die ze in dezelfde shop verkopen. en ook sterker dan de supersilverhaze van de pluto, daar in de muur. van lachende buddha, trippy widow en sudden death heb ik echt nog nooit gehoord.

maarja je kan beter santa maria of jack herrer halen, is lekker en je krijgt wat meer dan een 'super sterke wiet'
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neville's haze :sunglasses: Van de catweazle te culemborg of tiel, dat is hard!
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alles went...

Toch ga ik iedere keer weer neer :hearteyes:
f
foeferbossLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga met een paar vrienden voor de eerste keer wiet doen, we hebben dus amnesia gekocht(blijkbaar nen hele straffe wiet) en van den eerste keer al direct uit nen bong. Gaat da niet té sterk aankome, we zijn 15-16, ik weeg maar 52 kilo...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb hier ook wat Amnesia Haze liggen, ik neem altijd Amnesia Haze wanneer ik wiet haal.
Fijn soortje. :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben nu amnesia aan het smoke.
Godver ik ben stoned.
5 poffen op godver. :stoned:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neem twee, max 3 hijsen en wacht 10 min om te kijken hoe je reageert. Als alles nog chil is kan je nog 1 of 2 hijsen bijnemen. Let wel op dat je niet te veel neemt. Want dan is het niet meer leuk.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja idd, onderschat Amnesia niet.
Vorige week heb ik nog een vriend zien slechtgaan ervan :grin:
Hij blowt eens in de 2-3 maanden en zag er niet zo fris uit na een jointje :smoke:
f
foeferbossLid
01-01-2024, 00:00
#17
shokora zei:
Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer.
Klik om te vergroten...
ok bedankt voor de reacties want khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeft
D
DiédrrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat het gewoon allemaal lekker op je af komen. Begin met een kleine hit, zoals hierboven vermeld, & dan zie je wel. Ik rookte al een maand of 7 haze voor ik pas echt voor de eerste keer uit een bong ging roken. Ik was al wat gewend, maar damn, toen was ik wel ff stoned :stoned:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#19
foeferboss zei:
khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeft
Klik om te vergroten...
Zal wel meevallen, als je rustig aan een paar hijsjes neemt is het echt geen "trip". Als jij of je vrienden je slecht voelen kan je nog altijd wat suiker nemen.

En laten we die jongen nou niet het placebo effect uitleggen
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
aan je typpe te zien ben je dus zoals ik een belg :rock: ,
en zoals de meeste belgen wel weten is dat veel dealers zeggen dat ze amnesia verkopen maar eigenlijk de goedkoopste rommel aan e verpatsen. ( dit is niet bij elke straat dealer natuurlijk er zijn er ook eerlijke die de echte amnesia verkope :stoned: )

maar in iedergeval amnesia of niet laat het je smaken

greetz mattsi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."