Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een stelletje stomme donders zijn het dat ze dit niet konden voorzien.
A
ADMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand een idee of de Miami vanavond open is? Zoja, tot hoe lang?

alvast bedankt
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedereen zegt ook daarom dat de maimi gesloten is en nietmeer opengaat.
Tegen de middag is hij meestal al terug gesloten omdat hij alle klanten al heeft gehad.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lotusganger?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
in goes daar rijden de fransen nu ook naar toe.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sgt.Stedenko zei:
hello
Nu de miami en cp dicht is weet ik niet echt meer waar mijn stuff te kopen. Weet iemand waar ongeveer er nog coffeeshops zijn (dicht bij terneuzen ofzo?)
Klik om te vergroten...

Neem veel belgse vrienden mee. Parkeer je auto op een verotte plaats ergens in terneuzen, maak veel herrie bij het aankomen en vertrekken en ga vervolgens in het centrum mensen vragen of ze wiet voor je kunnen regelen.
Dat ze het afleren eerlijke shops te sluiten.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben er wel geweest, niet heel vaak, en het is al een aantal jaren geleden dat ik er kwam, meestal zondagavond.
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#8
wanneer zou de CP dan weer open zijn?

en gaan ze na 10 min de deuren moeten sluiten?
want zolang zal het duren tegen dat die 500 gr verkocht zal zijn :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
floyd zei:
wanneer zou de CP dan weer open zijn?
Klik om te vergroten...
NIET
Het is over, uit, basta, de koek is op, de kat uit de boom gekeken en de aap zal nooit meer uit de mouw komen.

Terneuzen COFFEESHOP-VRIJ.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Terug naar hoe het was toen ik op de middelbare school zat en iedereen allerlei vage adresjes vertelde waar je drugs kon halen in de binnenstad. Blij zullen ze toch zijn in die gemeenteraad dat ze die shops gesloten hebben ! :beer:

(ja, ik kan er ook niet over uit, zo belachelijk is dit)
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
... allé,
waarom zouden ze nu stoppen aangezien dat ze er zoveel geld aan verdiende,
dat ze moeten sluiten voor een periode ,ok
maar gewoon besluiten om niet meer te openen...
weet niet, ik vind het maar stom
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ondertussen even naar Middelburg gereden (Sixty-Two). Zat maar 3/4 man binnen :confused:. Heb de weedtop besteld (25 €). Is wel ongeveer 60 km heen en heb nog eens 4.60X2 € moeten betalen voor de tolbrug :confused: Maar ben content dat ik er terug heb. Morgen rijd ik naar Ijsendijke :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een brug is zon ding dat over het water gaat, het betreft hier dus een tol tunnel :tongueout:
/mierenneukmode
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Een brug is zon ding dat over het water gaat, het betreft hier dus een tol tunnel :tongueout:
/mierenneukmode
Klik om te vergroten...

lol :grin: .Dus het bewijs dat het goede stuff is :wink:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hello,

Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig :)
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd :(
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
afterx zei:
Hello,

Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig :)
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd :(
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
Klik om te vergroten...
Miami is terug open sinds maandag (hadden ze toch tegen me gezegd de zaterdag ervoor).
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
afterx zei:
Hello,

Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig :)
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd :(
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
Klik om te vergroten...
Het is beter als je door rijdt naar goes denk ik, daar heb je een paar shops in Terneuzen enkel de maimi.
De wiet is er niet altijd goed, en van Wallonië (of Brussel) naar maimi om wat grammetjes hasj is ook maar nutteloos!
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
flipkonijn zei:
Het is beter als je door rijdt naar goes denk ik, daar heb je een paar shops in Terneuzen enkel de maimi.
De wiet is er niet altijd goed, en van Wallonië (of Brussel) naar maimi om wat grammetjes hasj is ook maar nutteloos!
Klik om te vergroten...

Meerdere shops in Goes? Informeer me aub?
Ik ken alleen de High Life.
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sgt.Stedenko zei:
afterx zei:
Hello,

Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig :)
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd :(
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
Klik om te vergroten...
Miami is terug open sinds maandag (hadden ze toch tegen me gezegd de zaterdag ervoor).
Klik om te vergroten...

dus... miami is back?
want

ZI09 zei:
floyd zei:
wanneer zou de CP dan weer open zijn?
Klik om te vergroten...
NIET
Het is over, uit, basta, de koek is op, de kat uit de boom gekeken en de aap zal nooit meer uit de mouw komen.

Terneuzen COFFEESHOP-VRIJ.
Klik om te vergroten...

:confused:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#20
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."