#1
Een stelletje stomme donders zijn het dat ze dit niet konden voorzien.
Sgt.Stedenko zei:hello
Nu de miami en cp dicht is weet ik niet echt meer waar mijn stuff te kopen. Weet iemand waar ongeveer er nog coffeeshops zijn (dicht bij terneuzen ofzo?)

NIETfloyd zei:wanneer zou de CP dan weer open zijn?
Wacky zei:Een brug is zon ding dat over het water gaat, het betreft hier dus een tol tunnel
/mierenneukmode
Miami is terug open sinds maandag (hadden ze toch tegen me gezegd de zaterdag ervoor).afterx zei:Hello,
Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig![]()
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd![]()
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
Het is beter als je door rijdt naar goes denk ik, daar heb je een paar shops in Terneuzen enkel de maimi.afterx zei:Hello,
Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig![]()
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd![]()
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
flipkonijn zei:Het is beter als je door rijdt naar goes denk ik, daar heb je een paar shops in Terneuzen enkel de maimi.
De wiet is er niet altijd goed, en van Wallonië (of Brussel) naar maimi om wat grammetjes hasj is ook maar nutteloos!
Sgt.Stedenko zei:Miami is terug open sinds maandag (hadden ze toch tegen me gezegd de zaterdag ervoor).afterx zei:Hello,
Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig![]()
Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd![]()
Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?
ZI09 zei:NIETfloyd zei:wanneer zou de CP dan weer open zijn?
Het is over, uit, basta, de koek is op, de kat uit de boom gekeken en de aap zal nooit meer uit de mouw komen.
Terneuzen COFFEESHOP-VRIJ.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."