Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"die gasten, da kunnen flikken zijn. aan hen, hou jullie godverdomme met serieuze zaken bezig. ge zijt toch ook, jong geweest."
"Sgt.Stedenko zei: ben vandaag geweest, terug niet open (alleen het cafe). Dan doorgereden naar Middelburg, heb 5 gr NLX gekocht, nog niet van geproefd, straks misschien. IK KAN HET TOCH NIET LATEN OM TE BLOWEN Klik om te vergroten..."
"Ik merk de laatste tijd dat sommige Nederlanders Belgische wietrokers aanschouwen als overlast. Dit omdat ze geen parkeerplaats vinden of omdat sommigen baldadigheden uithalen bij hun reisje naar onze noorderburen. Moet ik dan ook zagen over het feit dat ze hier bij ons over de grens benzine of iets anders komen halen omdat het hier voordeliger is. Waar gaat het verdomme naar toe in de wereld. Laat iedereen doen wat ze willen, als je maar respect hebt voor de medemens en je anderen niet op stang jaagt. Laat de mensen van justitie zowel in Belgie zoals in Nederland zich bezighouden met serieuze zaken zoals corruptie, pedofilie, dronkenschap, diefstal, moord, rijden onder invloed van alcohol of drugs. Laat de mensen die thuis in alle rust een joint willen roken hun gang gaan. Mijn vader was verslaafd aan alcohol en brak regelmatig thuis de boel af en viel zijn gezin lastig. Maar alcohol is algemeen toegelaten en staat garant voor een groot deel van de inkomsten voor onze landen. Alcohol is trouwens geen soft drug maar een hard drug het maakt volgens mij meer kapot dan wiet of hasj. Had men vele jaren geleden aardappelen verboden i.p.v. drugs aten we nu rijst. Legaliseer die handel en informeer de mensen over de gevaren ervan, het zal veel bijdragen aan de economie van vele landen. Laat degenen die willen drinken drinken, wie wil blowen blowen, wie wil neuken neuken enz."
"Ik wil niemand op stang jagen, ik ben ondertussen een stuk in de veertig en ik begrijp sommige dingen wel. Maar mensen die anderen lastig op èèn of ander lastig vallen heb je overal hé. Mochten deze er niet zijn zijn konden we leven in een anrchy (de punk gedachte)"
"SORRY VOOR DE SPELLINGSFOUTEN"
"Viva revolution, Onze maatschappij Ik gebruik nu sinds het sluiten en vernauwen van het Nederlandse gedoogbeleid geen soft drugs meer. En ik wordt hoe langer hoe woester van onze absurde, beknopte, ellendige samenleving. Politiekers lijken corrupt. Veel belangrijke mensen in de politiek, bij justitie en in het zakenleven laten zich kaalplukken door één of andere minnares. Veel vaste kerkbezoekers bedriegen of mishandelen hun gezin. Alcohol is algemeen aanvaard (onze oostenrijkse rechtse vriend rijdt zich te pletter na een bourgondisch avondje) In het midden oosten worden dagelijks vrouwen mishandeld, niemand die er een reet om geeft. Neonazi's schelden wreemdelingen uit, who cares Werkloze emigranten profiteren van mijn geld (overheidsuitkering, ocmw). De europese gemeenschap (?), beter zou zijn de Europese Schap.Ieder land zijn eigen wet. Ze wijzen elkaar met de vinger de schuld van allerlei problemen De grote bankmaatschappijen spelen met onze spaarcenten en maken ons blaasjes wijs, who cares We verwaarlozen ons gezin door ons gestresseerd leven, nobody cares Obama wordt president, een heel klein lichtje in de duisternis (dit kan allen in het land van "The Golden oppertunities") Bij ons is alcohol algemeen aanvaard, bij de Moslims niet. De meeste moslims zijn extreem, de meeste christenen niet Grootheden in de wereld moorden voor olie en macht Mensen vermoorden elkaar voor hun geloof of overtuiging, who cares ROKEN IS SCHADELIIJK,DRUGS ZIJN VERSLAVEND HARDDRUGS ZIJN MAKKELIJKER TE KRIJGEN OP DE ILLEGALE MAKT IN BELGIE DAN SOFTDRUGS. EEN GRAMMETJE COCAÏNE VERSIEREN IN DE BUURT VAN GENT IS GEEN PROBLEEM MAAR GE MOET NE KEER PROBEREN OM WIET TE VINDEN ZE JAGEN OP HET ENE EN HET ANDERE LEEFT OP Kortom mensen zullen altijd zoeken naar een vorm van roes. Genieten, iedereen zoekt in zijn leven naar genot, wat je graag doet wil je veel doen. Het was altijd zo en zo zal het altijd blijven. Iemand die hard drugs gebruikt speelt met zijn leven maar een depressief mens met zelfmoordneigingen houd je ook niet tegen (de meeten onder kennen wel zo iemand) Laat ons allen samenleven en genieten van het leven, elk op zijn manier, elk met zijn behoeften en zijn noden MAAR, LET WEL, NIET TEN KOSTE VAN IEMANDS ANDERS GENOT EN GELUK. KORTOM "Time for revolution""