#1
kloot de; m kloten (inform) 1 testikel, zaadbal: geen ~ niets; naar de kloten gaan te gronde gaan, mislopen 2 (scheldw) vervelende vent
Is dat wel te koop?
kloot de; m kloten (inform) 1 testikel, zaadbal: geen ~ niets; naar de kloten gaan te gronde gaan, mislopen 2 (scheldw) vervelende vent

iraqio zei:alles is schadelijk en iedereen overdrijft. de overheid overdrijft en die filmpjes overdrijven. Als je de waarheid wil weten moet je het zelf onderzoeken.
Enter nieuwe alinea:DrippTone zei:Je hebt altijd redelijke posts, maar nu moet ik je toch in de reden vallen. Ook vind ik dat je jou post hierboven wel even mag aanpassen. Schapen? Ik mag aan nemen dat we hier allemaal volwassen zijn, dus dat kan anders.
De inname van de stof Cannabidiol zorgt inderdaad voor het verminderen van de kans op kanker, en eventuele groei daarvan. Maar het roken ervan blijft slecht voor je, wil je er dus je voordeel mee doen, zou ik het anders consumeren. Deze stoffen worden ook al in capsule vorm verstrekt. Roken is gewoon slecht, punt, klaar, einde discussie.![]()
DrippTone zei:Och jeetje, weer een stoner fabeltje. Rook is en blijft rook, of je nou bloemen rookt, krant of hout. Rook is gewoon slecht voor je longen, je hoort het niet in te ademen.
Als je je longen niet de tering in wilt helpen, ga dan vaporizen of verwerkt de wiet/hasj in eten of drinken.
Roken is slecht voor je longen.
Zo, klaar. Einde discussie.
SittaMan zei:Enter nieuwe alinea:DrippTone zei:Je hebt altijd redelijke posts, maar nu moet ik je toch in de reden vallen. Ook vind ik dat je jou post hierboven wel even mag aanpassen. Schapen? Ik mag aan nemen dat we hier allemaal volwassen zijn, dus dat kan anders.
De inname van de stof Cannabidiol zorgt inderdaad voor het verminderen van de kans op kanker, en eventuele groei daarvan. Maar het roken ervan blijft slecht voor je, wil je er dus je voordeel mee doen, zou ik het anders consumeren. Deze stoffen worden ook al in capsule vorm verstrekt. Roken is gewoon slecht, punt, klaar, einde discussie.![]()
In cannabis-rook zit inderdaad meer teer dan in tabak-rook (het exacte aantal keer weet ik niet), en je zult er, bij hevig gebruik (10 joints per dag?) ademshalingsproblemen van krijgen.
Inderdaad, that's it, cannabis roken veroorzaakt geen(!) (kans op) longkanker, het verminderd de kans zelfs. Je wil bewijs?
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/25/AR2006052501729_pf.html Voila, bewijs genoeg denk ik.
Geloof je dit niet?
Sluit jezelf dan op, en droom nog even verder in je eigen naive wereld. Dit valt gewoonweg niet te ontkennen.
No offence to anyone
Kanker zul te toch niet krijgen : http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/25/AR2006052501729_pf.htmlhislordship zei:DrippTone zei:Och jeetje, weer een stoner fabeltje. Rook is en blijft rook, of je nou bloemen rookt, krant of hout. Rook is gewoon slecht voor je longen, je hoort het niet in te ademen.
Als je je longen niet de tering in wilt helpen, ga dan vaporizen of verwerkt de wiet/hasj in eten of drinken.
Roken is slecht voor je longen.
Zo, klaar. Einde discussie.
+1
+1 niet meer, niet minderDrippTone zei:Och jeetje, weer een stoner fabeltje. Rook is en blijft rook, of je nou bloemen rookt, krant of hout. Rook is gewoon slecht voor je longen, je hoort het niet in te ademen.
Als je je longen niet de tering in wilt helpen, ga dan vaporizen of verwerkt de wiet/hasj in eten of drinken.
Roken is slecht voor je longen.
Zo, klaar. Einde discussie.
SittaMan zei:Kanker zul te toch niet krijgen : http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/25/AR2006052501729_pf.htmlhislordship zei:DrippTone zei:Och jeetje, weer een stoner fabeltje. Rook is en blijft rook, of je nou bloemen rookt, krant of hout. Rook is gewoon slecht voor je longen, je hoort het niet in te ademen.
Als je je longen niet de tering in wilt helpen, ga dan vaporizen of verwerkt de wiet/hasj in eten of drinken.
Roken is slecht voor je longen.
Zo, klaar. Einde discussie.
+1
En een iets langer, waar ze zeggen dat ze nog 'denken' dat je er geen kanker van krijgt: http://norml.org/index.cfm?Group_ID=6891
*edit*:
1: rustig blijven? ooit al van gehoord?
2: in het 2e artikel staat dat welIk heb het alleen over kanker, dit is idd off topic. Ik geef toe, bij heavy use zul je er 'rokerslongen' van krijgen. Maar niet de kanker ;P
Edit2:
http://www.drugpolicy.org/marijuana/factsmyths/ en lees "Myth: Marijuana is More Damaging to the Lungs Than Tobacco"

Chemical zei:Wiet roken is slecht voor je longen punt uit dat weet ik ook. Ik volg sittaman dat het geen grote kans geeft op kanker maar de teer alleen al is een aanleiding voor mij om niet te vaak weed te doen.
Zo had ik het ook willen verwoorden, helaas blijkt stommiteit aanstekelijk te werkenDrippTone zei:[...]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."