#1
Ben ook gestopt, sinds 23 januari, met blowen en roken. Van tussen de 3 tot 10 jointjes per dag (en tussendoor roken) naar helemaal niks meer.
En het bevalt me best wel eigenlijk.
Alleen wat je zegt, als je ergens met maten aan het hangen bent of 's avonds zit te chillen en er geeft iemand een joint door, pak ik hem nog wel aan uit gewoonte. Maar ik heb nog geen hijs genomen, en ben het voorlopig ook niet meer van plan. Misschien dat ik op reggae sundance een hijsje van de bong neem, maar tot die tijd niks. :P
En het bevalt me best wel eigenlijk.
Alleen wat je zegt, als je ergens met maten aan het hangen bent of 's avonds zit te chillen en er geeft iemand een joint door, pak ik hem nog wel aan uit gewoonte. Maar ik heb nog geen hijs genomen, en ben het voorlopig ook niet meer van plan. Misschien dat ik op reggae sundance een hijsje van de bong neem, maar tot die tijd niks. :P
