Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede plekken om te blowen

Goede plekken om te blowen

42 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erasmusbrug.
Space hem op die tegels die zo glinsteren hhmm jammie
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
doe een gewone sigaret in je andere hand... waar rook is is vuur, en als ze die gewone sigaret zien, rijden ze vaak door.
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#3
IZ420 zei:
Maar als je schrik hebt voor politie, zorg dan gewoon dat je iemand meeneemt die niet snel kan lopen, dan pakken ze die en geraak jijzelf weg :wink:
Klik om te vergroten...

Haha gewoon ff lekker naaien, junkie XL :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
tuintjes, pleintjes, steegjes, parkjes, bankjes, afdakjes, daken, trappetjes, gangetjes, honden uitlaat stroken, bosjes, veldjes...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoek iets buiten de bebouwde kom, altijd wel wat weilandjes met bankjes in de buurt.

Ik vind dat je best moet kunnen blowen buiten, overlast is daarentegen wel weer wat overdreven.
Ik heb vaak genoeg buiten gezeten maar als je de mensen die voorbij komen gewoon netjes groet is er voor hen al een hele spanning vanaf. Werkt perfect!
b
blowboterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,

Ik ben 16 jaar, en ik blow zo ongeveer 1 x in de maand.
Meestal ga ik dan met vrienden ergens in een bos zitten of op een plein.
Maar altijd als ik d'r een opsteek, ben ik bang dat er mensen langslopen en dat ik dan gesnapt wordt. Maak ik mij onnodig zorgen, of moet ik toch goed oppassen?

Btw, weet iemand ook plekken waar je heel chill kunt zitten, niet meegerekend thuis?

grtz,
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gast, wat geef jij erom of mensen je zien blowen? Doe het dan niet.

Anyway, parken zijn relaxt, of ga aan een kanaal chillen, use your imagination. Of ga 's nachts onder een brug liggen, denk niet dat de mensen daar het erg vinden.
b
blowboterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja gelijk heb je, maar bij onze plaats is veel criminaliteit aanwezig, dus de politie is vaak overal te vinden xD. Maarja, ik stel wel aan, ik zal wel wat relaxter worden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shiiiiiiit straks ziet iemand je die een kennis is van de leverancier van de slager waar een dochter van een vriendin van je moeder achter de toonbank staat en zo 't hele dorp doorgaat.
THC para.

Chil en blow gewoon niet midden op straat of op een speelpleintje voor 8/9 uur 's avonds,
die kids moeten ook lekker hun gang kunnen gaan.
Als je 't zo goed zal je nagenoeg geen problemen krijgen,
maar dat ligt er ook aan op wat voor manier jij met je vrienden je gedraagt op straat.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#10
onder de 5de boom links van het 4de eikeltje
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
terk je niets aan van voorbijlopende mensen(die trekken zich ook niets aan van jou, als je daar rustig op een bankje zit te ouwehoeren met je makkers) houd dan een gewone sigaret bij de hand, en steek die aan als je denkt een bekende te zien. waar rook is is vuur, en als ze een gewone sigaret zien is er vaak niets aan de hand.


chille plekken.


-duinen(strand)
-onder autoweg viaduct die over t water gaat
-achter het politiebureau op t bankje
-bij studenten in de achtertuin
-20 minuten fietsen door de polder en ergens midden in een verlaten weiland, en dan wolkjes gaan bekijken(hihi)
-ijsselmeer, bieschbos, zwolse plassen, friese meren, schildmeer, afsluitdijk
-bootje huren, op t water naar een eilandje zoeken, en dan wat later op de dag weer met de boot terug, als t weer een beetje is uitgewerkt.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
De beste plaatsen zijn de plaatsen waar het lekker rustig en waar bijna niemand langskomt.

blowboter zei:
Meestal ga ik dan met vrienden ergens in een bos zitten of op een plein.
Maar altijd als ik d'r een opsteek, ben ik bang dat er mensen langslopen en dat ik dan gesnapt wordt.
Klik om te vergroten...

Ben ik nou gek of kan je er dan voor kiezen om gewoon niet midden op een plein te gaan zitten?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je niet wil dat mensen je zien kan je het beste in het park binnen smoken. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik weet niet waar je woont, maar overal zijn plekjes te vinden waar niemand je ziet, of waar niemand kan zien dat je aan het blowen bent, en wat dan nog, blowen is niet verboden, zorg gewoon dat je ouders en oma je niet snappen, kan je verder niets gebeuren.

blowen is echt niet zo abnormaal en zo schokkend hoor...
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wij gaan altijd in een verlate speeltuintje of parkje zitten. Nog nooit gepakt... Al komen de wouten dan nog wil dat niet zeggen dat ze je echt oppakken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Woftie zei:
Wij gaan altijd in een verlate speeltuintje of parkje zitten. Nog nooit gepakt... Al komen de wouten dan nog wil dat niet zeggen dat ze je echt oppakken.
Klik om te vergroten...

Goedemiddag heren, zijn jullie niet wat te oud voor de schommel?
:stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
loadrunner zei:
Goedemiddag heren, zijn jullie niet wat te oud voor de schommel?
:stoned:
Klik om te vergroten...
Wat is dat dan! Je bent nooit te oud voor de schommel!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik rond 03:30 een joint opstak op t bankje tegenover de ing, werd er helemaal niets over gezegd. Er werd alleen maar even gevraagd, of ik sterke drank bij me had, of open glazen bierflesjes. Toen liep meneer de agent weer door.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo hoog mogelijk.

Zoek het hoogste gebouw in je stad/dorp en zoek een manier om op het dak te komen. Rook daar een paar joints, en ga verder naar het volgende dorp / stad /gebouw..
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
In bed blowen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."