#1
tja, ouders he :P dus opwarme is geen optie. ik ga het gewoon een x probere.
Jij beweert dus dat als je een gram wiet gewoon zou opeten dat je dan stoned word?pawelonius zei:'t werkt wel. Ik heb 't weleens gedaan en een vriend van mij ook. sommige mensen nemen ook hasj zonder 't op te lossen ofzo.
Dat van 't verwarmen is niet waar, de stof verandert er namelijk niet door.. dat 't eerst los zou moeten komen geldt alleen bij het roken of verdampen. Dan moet het 170 graden zijn ofzo, weet niet uit mijn hoofd. Dan verdampt de thc (en andere cannabinoiden).
het is iig foutief om te zeggen dat 'thc verbrandt' omdat je dan geen thc meer hebt ;P de stof zou dan namelijk een reactie aangaan met zuurstof.
SittaMan zei:Jij beweert dus dat als je een gram wiet gewoon zou opeten dat je dan stoned word?pawelonius zei:'t werkt wel. Ik heb 't weleens gedaan en een vriend van mij ook. sommige mensen nemen ook hasj zonder 't op te lossen ofzo.
Dat van 't verwarmen is niet waar, de stof verandert er namelijk niet door.. dat 't eerst los zou moeten komen geldt alleen bij het roken of verdampen. Dan moet het 170 graden zijn ofzo, weet niet uit mijn hoofd. Dan verdampt de thc (en andere cannabinoiden).
het is iig foutief om te zeggen dat 'thc verbrandt' omdat je dan geen thc meer hebt ;P de stof zou dan namelijk een reactie aangaan met zuurstof.
Sorry, maar bij mij althans werkte dat niet xP
Volgens mij moest THC wel 80+ graden verhit worden, en dan pas komt thc vrij? Wat je juist wél nodig hebt als je het eet?
Een halve kan al behoorlijk hard aankomen.Lood zei:De thc kan je niet opnemen als je wiet gewoon eet , niet omdat het niet verhit is maar gewoon omdat je darmen het niet(goed) kunnen opnemen. Echter wanneer je spacecake eet (of wietboterproducten) is de thc gebonden aan vetten die je wel makkelijk kunt opnemen.
(zo zit t ongeveer pin me er niet op vast pls)

wietduif zei:Van vitamine pillen weet ik dat ze alleen opgenomen worden als je van tevoren gegeten hebt en dan met namen vetten zullen erbij helpen dat de vitamines goed opgenomen worden. Naar mijn weten werkt wiet alleen als het verwerkt is in iets wat vetten bevat (space cake).
Ik heb zelf ook ooit eens een halve gram opgegeten op een nuchtere maag, maar voelde heeeeel lichtjes iets, maar verwaarloosbaar (placebo?).
Maargoed ik denk dat als je een stevige maaltijd achter de rug hebt en een dosis kruiden erachteraan dat je na een paar uur toch wel wat zou moeten merken, niet?:![]()
Misschien iemand die uit ervaring kan bevestigen?
ps: eerste post, dus hoi!
pilliemonster zei:hey,,
kan je met wiet/hasj ook een bommetje maken van vloei net als bij mdma?
of moet het echt verwarmt worden net als bij space cake enzo?
jason- zei:dit kan niet het moet eerst een halfuurtje op het vuur me kleinste pitje en dan komt het er pas in heb ik hier en daar gezien
mwah, oke dan kan het.Amaranth zei:Hij bedoelt het verschil tussen werkzame THC en THC die niet werkzaam is of wordt.
Verschillende soorten THC? Welke dan?dye zei:je hebt verschillende soorten thc , en de werkzame thc zit nog niet in wiet , pas als het verwarmt word tot een bepaalde temperatuur , verandert de molecuul bouw en krijg je je thc waar je high van word
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."