De ervaring die ik heb daarmee is wiet grinden en bij de aanmaaksoep erbij gooien als heerlijk kruid
![:tongueout:]()
(noem geen merk maar we kennen 't allemaal...
![:tongueout:]()
)
het enige waar ik niet sterk mee sta in dat geval is dat 't wel verhit zal zijn geweest tot iets onder het kookpunt. ik schat toch zeker wel 80 graden.
In ieder geval werkte dat wel.
waarom gaan we niet gewoon met z'n allen testen?
![:tongueout:]()
iedereen neemt wat wiet, zonder 't te bewerken op enige wijze, neemt een hoeveelheid die sowieso genoeg is als het gerookt wordt, en we zeggen of 't werkte ;P
EDIT:
bedenk me nu ook, dat als mensen content zijn met dit idee dat we ook rekening moeten houden met het feit dat we geen vette dingen eten/drinken gedurende dit proces. dus aantal uurtjes na het eten, zodat iig de maag leeg is, en het al wat verder de darmen door is
![:tongueout:]()