Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer blowen

Eerste keer blowen

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb maandag voor het eerst geblowd. Heb toen een kwart van een joint met wiet gehad, maar er gebeurde niet veel dat vond ik wel jammer. Gister heb ik voor de tweede keer geblowd deze keer driekwart van iets sterker spul. Maar nu voelde ik helemaal niks, weet iemand waaraan dit lig?
En wat zijn jullie ervaringen toen je voor het eerst blowde?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk heb je niet helemaal goed geïnhaleerd. Probeer het iets langer in je longen te houden. Als je moet hoesten, weet je dat je het goed doet en ben je binnen no-time stoned :stoned:

Kijk wel uit dat je daarna niet als een bezetene door gaat hijsen. In het begin heb je snel de neiging om (te) veel te roken. Als je het eenmaal goed doet, ben je al snel stoned.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet gewoon een gram halen, en in je eentje oproken, als je dan nog niets voelt, zou ik mezelf als een soort kermisatractie helemaal de afgrond in roken zonder het te voelen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze mag naar de coffeeshop...
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee. Ik zou ervoor niet gaan blowen. Helemaal als je zo onervaren bent als jij, kan je beter wachten tot de pil is uitgewerkt.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zelf heb ik van de eerste keer dat ik blowde ook volledig niets gevoeld... 2de keer zachtjes; vanaf toen voelde ik er wel voort altijd iets van.... (soms te veel :tongueout:)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hislordship zei:
Eerste keer voelde ik niks...
Tweede keer was ik zwaar stoned. :stoned:
Klik om te vergroten...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste keer voelde ik niks...
Tweede keer was ik zwaar stoned. :stoned:
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn eerste keer was echt nie chill, vies wazig en vond de smaak van de joint echt nie lekker.
magoed tijden veranderen.

Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

wat bedoel je hiermee ?
W
WierieboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

Ikzelf heb 1 keer de THC uit een crusher gesnoven en dat werkte niet en aangezien dat het puurste is van de wiet denk ik dat "de tip" opsnuiven ook niet zal werken..
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van m'n eerste twee joints merkte ik ook helemaal niks.

Vrienden van me aten altijd de tip op als de joint op was, werden ze stoned van zeiden ze. Lijkt me sterk, maar ja.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dubz zei:
Vrienden van me aten altijd de tip op als de joint op was, werden ze stoned van zeiden ze. Lijkt me sterk, maar ja.
Klik om te vergroten...

Hehe, heel sterk. Als er al sprake van is dat er nog wat werkzame restjes inzitten heeft het zo oraal innemen vrij weinig effect.

Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

Nee, misschien op mijn lachspieren als ik het zie :tearsofjoy:

Maar het is zo te horen vrij veel voorkomend dat je de eerste keer(en) niets voelt..
Je maakt wel meteen een grote stap, van eerste keer blowen naar 1e keer xtc..
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De tip opsnuiven!? Gewoon helemaal oproken, met tip en al! En dan nog het liefst de as aftikken onder je tong om echt knetterstoned te worden :wink:
Nee serieus, blow gewoon relaxt en je wordt wel stoned :stoned: Diep inhaleren en de rook lang inhouden doet wonderen
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn eerste keer was in een keldertje met vrienden en vriendinnen.
Ik was lekker chill and relaxed en hield van de smaak.
Ik was bij wijze van spreken ... verkocht :smoke:
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beeeb zei:
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
Klik om te vergroten...

haha
ik had op school dus xtc genomen
half pilletje maar hoor
en ik had het voor gym genomen
was echt lachen
ik was veat druk
en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd

maandag ga ik nog x blowen
kijken of het nu wel werkt :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet , hier word dat gezien als de grootste junkie neiging.
Dat is gewoon je filtertip uit jouw joint halen als die al op is , in de fik steken , en de geur opsnuiven.
Wat een vurte boel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Biatch zei:
Beeeb zei:
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
Klik om te vergroten...

haha
ik had op school dus xtc genomen
half pilletje maar hoor
en ik had het voor gym genomen
was echt lachen
ik was veat druk
en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd

maandag ga ik nog x blowen
kijken of het nu wel werkt :grin:
Klik om te vergroten...

Jij komt er wel :wave: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."