Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer blowen

Eerste keer blowen

49 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dubz zei:
Vrienden van me aten altijd de tip op als de joint op was, werden ze stoned van zeiden ze. Lijkt me sterk, maar ja.
Klik om te vergroten...

Hehe, heel sterk. Als er al sprake van is dat er nog wat werkzame restjes inzitten heeft het zo oraal innemen vrij weinig effect.

Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

Nee, misschien op mijn lachspieren als ik het zie :tearsofjoy:

Maar het is zo te horen vrij veel voorkomend dat je de eerste keer(en) niets voelt..
Je maakt wel meteen een grote stap, van eerste keer blowen naar 1e keer xtc..
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
De tip opsnuiven!? Gewoon helemaal oproken, met tip en al! En dan nog het liefst de as aftikken onder je tong om echt knetterstoned te worden :wink:
Nee serieus, blow gewoon relaxt en je wordt wel stoned :stoned: Diep inhaleren en de rook lang inhouden doet wonderen
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#3
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn eerste keer was in een keldertje met vrienden en vriendinnen.
Ik was lekker chill and relaxed en hield van de smaak.
Ik was bij wijze van spreken ... verkocht :smoke:
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beeeb zei:
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
Klik om te vergroten...

haha
ik had op school dus xtc genomen
half pilletje maar hoor
en ik had het voor gym genomen
was echt lachen
ik was veat druk
en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd

maandag ga ik nog x blowen
kijken of het nu wel werkt :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet , hier word dat gezien als de grootste junkie neiging.
Dat is gewoon je filtertip uit jouw joint halen als die al op is , in de fik steken , en de geur opsnuiven.
Wat een vurte boel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Biatch zei:
Beeeb zei:
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
Klik om te vergroten...

haha
ik had op school dus xtc genomen
half pilletje maar hoor
en ik had het voor gym genomen
was echt lachen
ik was veat druk
en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd

maandag ga ik nog x blowen
kijken of het nu wel werkt :grin:
Klik om te vergroten...

Jij komt er wel :wave: :tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is wel een serieuze stap.
Je hebt met moeite al wiet gerookt.
En ineens begin je direct aan XTC , op school dan wel nog.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biatch zei:
Beeeb zei:
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
Klik om te vergroten...

haha
ik had op school dus xtc genomen
half pilletje maar hoor
en ik had het voor gym genomen
was echt lachen
ik was veat druk
en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd

maandag ga ik nog x blowen
kijken of het nu wel werkt :grin:
Klik om te vergroten...

Potentiële junkie teller: +1
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#10
omg. ik ging vandaag dus weer blowen.
heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt.
maar er gebeurde dus weer niets. :(
ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Biatch zei:
omg. ik ging vandaag dus weer blowen.
heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt.
maar er gebeurde dus weer niets. :(
ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien laten ze je iets anders roken dan wiet?
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#12
endor zei:
Biatch zei:
omg. ik ging vandaag dus weer blowen.
heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt.
maar er gebeurde dus weer niets. :(
ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien laten ze je iets anders roken dan wiet?
Klik om te vergroten...

een vriend van mij heeft hetzelfde spul gehad, en die werd wel skaffa..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biatch zei:
endor zei:
Biatch zei:
omg. ik ging vandaag dus weer blowen.
heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt.
maar er gebeurde dus weer niets. :(
ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien laten ze je iets anders roken dan wiet?
Klik om te vergroten...

een vriend van mij heeft hetzelfde spul gehad, en die werd wel skaffa..
Klik om te vergroten...

Placebo effect is wel mogelijk..
Zo heb ik ook iemand voor de grap gras laten roken en hij beweerde ook scheef te zijn.
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#14
xd.
ik ga het gewoon weer proberen, als het lukt want mijn vriend begint nu moeilijk te doen met wiet voor mij kopen :confused:
en dan ga ik gewoon inhaleren tot ik er in stik :B
en dan moet het gewoon lukken(A)
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerste keer voelde ik niks, behalve 3 dagen hoofdpijn erna :(

Diep inhaleren en de rook een paar seconde inhouden zou 't wel moeten doen eigenlijk..

Placebo effect is geinig als je zelf niet het slachtoffer bent :stoned:
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biatch zei:
endor zei:
Biatch zei:
omg. ik ging vandaag dus weer blowen.
heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt.
maar er gebeurde dus weer niets. :(
ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien laten ze je iets anders roken dan wiet?
Klik om te vergroten...

een vriend van mij heeft hetzelfde spul gehad, en die werd wel skaffa..
Klik om te vergroten...

1. Die vriend van je legt maar enkele sprenkels cannabis in zijn joint ?
2. Die vriend heeft die cannabis gekocht aan een ripstraatdealer die alle restjes uit de grote zakken die opgedroogd zijn samenmengt ?
3. Die vriend van je die beweert stoned te zijn om indruk te maken ?

Het is wetenschappelijk bewezen.
In 1 van mijn documentaires online hoor je het uit de mond van een dokter.

" Zowel mens als dier reageren op Cannabis en daar zijn GEEN uitzonderingen voor "

Zodra de canaboiden zich vasthechten aan uw receptoren in de hersenen is er geen weg terug.

:stoned:
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#17
Inhaleer je wel ?:tongueout: had k ook toen ik net begon dat ik niet stoned werd maar dat kwam omdat ik het niet in me longen kwam deed toen altidj beetje uitademen en dan inademen :wink:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Biatch zei:
Beeeb zei:
Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel!

Ik ben erg benieuwd :)

Beeeb
Klik om te vergroten...

haha
ik had op school dus xtc genomen
half pilletje maar hoor
en ik had het voor gym genomen
was echt lachen
ik was veat druk
en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd

maandag ga ik nog x blowen
kijken of het nu wel werkt :grin:
Klik om te vergroten...

Jij komt er wel :wave: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

dat is toch de plaats waar je dingen moet leren (kennen)? :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup, maar op jonge leeftijd beginnen met blowen en xtc gebruik is bevorderlijk voor je prestatie's hoor :xtc: :rolleyes:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
Jup, maar op jonge leeftijd beginnen met blowen en xtc gebruik is bevorderlijk voor je prestatie's hoor :xtc: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dat bedoelde ik met leren; mss was ondervinden toepasselijker geweest :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."