Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer blowen

Eerste keer blowen

49 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bouw een waterpijpje dan.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat maakt het nou uit hoe oud je bent
Oké 12 jaar is way much too young
Maar vijftien kan nog wel vind ik?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mean zei:
Wat maakt het nou uit hoe oud je bent
Oké 12 jaar is way much too young
Maar vijftien kan nog wel vind ik?
Klik om te vergroten...
Het is natuurlijk een eindeloze discussie over op welke leeftijd je zou mogen beginnen. Verbieden kan niet, ze doen het toch wel . Dan maar voorlichten hoe ze het het beste kunnen doen.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mean zei:
Wat maakt het nou uit hoe oud je bent
Oké 12 jaar is way much too young
Maar vijftien kan nog wel vind ik?
Klik om te vergroten...

Agree, maar het verschil zit er in mijn ogen ook in of je dan af en toe eens iets gebruikt, of dat als een jointje niet werkt je een paar dagen later maar een pilletje gaat opsnoepen...

Leeftijd maakt inderdaad niet uit (niet TE letterlijk nemen aub), gedrag wel imo...
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Greenlabs zei:
Mean zei:
Wat maakt het nou uit hoe oud je bent
Oké 12 jaar is way much too young
Maar vijftien kan nog wel vind ik?
Klik om te vergroten...

Agree, maar het verschil zit er in mijn ogen ook in of je dan af en toe eens iets gebruikt, of dat als een jointje niet werkt je een paar dagen later maar een pilletje gaat opsnoepen...

Leeftijd maakt inderdaad niet uit (niet TE letterlijk nemen aub), gedrag wel imo...
Klik om te vergroten...

Ik ben het met je eens dat het er wel mee te maken heeft hoe je met drugs omgaat, het is natuurlijk niet gewoon een snoepje wat je zomaar oppeuzelt.
Een drug doet iets met je en als het geen effect heeft moet je niet zomaar aan andere middelen beginnen.

Het is natuurlijk een eindeloze discussie over op welke leeftijd je zou mogen beginnen. Verbieden kan niet, ze doen het toch wel . Dan maar voorlichten hoe ze het het beste kunnen doen.
Klik om te vergroten...

Voorlichtingen vind ik goed, wat mij betreft mogen die ook vaker.
Ik heb het idee dat bruggers van vaak een jaar of 12/13 helemaal niet weten wat het is en met je doen kan.
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat drugs gepromoot moet worden, maar door het als een taboe te beschouwen worden alle scholieren gewoon nieuwschierig.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mean zei:
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat drugs gepromoot moet worden, maar door het als een taboe te beschouwen worden alle scholieren gewoon nieuwschierig.
Klik om te vergroten...
Juist verbieden maakt het interressant ( merk ik wel aan mezelf) Maar omdat de meeste zich niet in-lezen of voorbereiden , maar gewoon denken dat die hele gram coke in 1 x op moet gaat het fout.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
Mean zei:
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat drugs gepromoot moet worden, maar door het als een taboe te beschouwen worden alle scholieren gewoon nieuwschierig.
Klik om te vergroten...
Juist verbieden maakt het interressant ( merk ik wel aan mezelf) Maar omdat de meeste zich niet in-lezen of voorbereiden , maar gewoon denken dat die hele gram coke in 1 x op moet gaat het fout.
Klik om te vergroten...

Dat klopt ik vind dat ook spannend, maar dat trekt ook precies zo als jij netjes zegt mensen aan die niet voorbereid te werk gaan en eigenlijk maar gewoon wat doen
Dit kan gevaarlijke situaties met zich meebrengen!
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Biatch zei:
xd.
ik ga het gewoon weer proberen, als het lukt want mijn vriend begint nu moeilijk te doen met wiet voor mij kopen :confused:
en dan ga ik gewoon inhaleren tot ik er in stik :B
en dan moet het gewoon lukken(A)
Klik om te vergroten...


Zo hoor ik het graag :rock: :rock:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zorg gewoon dat je fatsoenlijke wiet hebt en een puurpijp.. dan moet het wel lukken
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#10
SchilDpadDo zei:
Zorg gewoon dat je fatsoenlijke wiet hebt en een puurpijp.. dan moet het wel lukken
Klik om te vergroten...

Via een lekkere chillum, als je hem correcht vast houd :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."