PepTalk zei:KapiteinPinda zei:Ik heb wel eens gehoord van bepaalde dingetjes die te koop zijn waar je de lucht door kan uitblazen om die geur te verminderen. Ik kan zo snel niet op de naam komen, dus je zult zelf even op zoek moeten gaan. Verder heb ik geen ervaring met die dingen, dus weet ik ook niet of ze werken. Bovendien zul je wel iets geur houden omdat je toch een rokende spliff in je handen houdt. Die geurverminderdingetjes zien eruit als korte buisjes btw.
Hopelijk heb je hier wat aan. Je zou misschien ook nog onder de afzuigkap van de keuken kunnen gaan staan maar dat is ook niet erg onopvallend, en ik betwijfel of dat werkt.
Klopt, heb ze hier in de shop ook zien liggen.. Korte en brede buisjes waar opt eind soort gaas zit.
Als dit wil ik je dit nog meegeven: Rook je wiet ( en liefste hasj, wegens minder sterke en herkenbare geur) puur. Je bent dan stoned van 3/4 goede hijsen. Hierdoor heb je minder rook en dus minder stank.
Sirieus ik doe het elke avond op m'n kamer, na uurtje is het niet meer te ruiken. Zonder ventilatie, zonder deo.
stoned van 3-4 goede hijsen? Wat een kutwiet rook ik..