Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPure joint brandt niet?

Pure joint brandt niet?

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
Badboy11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gister samen met een vriend een pure joint met 100% wiet geprobeerd te roken maar ik elke x als hij aan was ging hij weer uit volgende x dus 90% wiet 10% tabak/shaq?
is bij jullie ook zo dat je een 100% pure joint elke x opnieuw moet aansteken?
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Pure joint brand niet?

Ik doe zelf inderdaad vaak toch een beetje shag erbij. Gewoon omdat die anders te verlept brandt (bij mij iig :wink: ). Doe dan klein laagje shag, dan de wiet en dan weer een klein laagje shag er over heen.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Pure joint brand niet?

Ik rook dikwijls puur en dat gaat goed bij mij. Je wiet moet droog genoeg zijn en goed verkruimelen is een must. Het tipje moet ook niet te dicht gerold zijn, zodat het goed trekt.

Pure jointjes rol ik altijd heel dun, dan branden ze ook beter en ik vind dat enorm lekker. :stoned:
Om een idee te krijgen hoe dun dat dan is... neem een lang blaadje, snij 1/4 (soms de helft) van de breedte eraf en rol het toe.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Pure joint brand niet?

wat suntablet zegt...

en misschien handig om een grinder aan te schaffen.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Pure joint brand niet?

Ik heb NOOIT problemen met het roken van pure joints. Nooit gehad ook. Vreemd... :confused:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Pure joint brand niet?

Ik heb hier ook nooit last van. Zelfs als ik er meer dan de helft hasj bij mik of als men wiet vochtig is
.
Als je wiet nog wat vochtig is, moet je hem gewoon heel fijn verkruimelen. (Beetje geduldig werkje, of met een grinder). Wiet drogen onder een lamp of in de oven helpt ook wel tegen het slecht branden, maar ik vind de smaak dan minder goed.

Ik rol mijn jointjes ook altijd dun en binnenstebuiten, zodat je dun kan rollen zonder papiersmaak! :stoned:
B
Badboy11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Pure joint brand niet?

Oke bedankt ik denk dat ik de volgende keer me pure joint ietsjes dunner maak en beter verkruimel hij was namelijk niet echt goed verkruimelt. en anders een heel klein beetje tabak erbij dan brand ie zeker. THanks :wink:
B
Badboy11Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Pure joint brand niet?

Weet iemand trouwens waar je een grinder kan kopen? gewoon bij de supermarkt of moet je die op internet bestellen?
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Pure joint brand niet?

Idd, ga es naar de supermarkt en vraag voor een grinder >.<.

Je kunt ze in smart-head-shops kopen, op azarius en veel andere online wiet-accessoire-winkels. :stoned:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Pure joint brand niet?

Hier kom je ook vaak grinders tegen in nachtwinkels.

Wat je ook doet, geen tabak erbij!! :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Pure joint brand niet?

Varry zei:
Hier kom je ook vaak grinders tegen in nachtwinkels.

Wat je ook doet, geen tabak erbij!! :)
Klik om te vergroten...
Anders zou 'ie ook niet puur zijn he :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Pure joint brand niet?

een pure joint gaat altijd uit.. 9 vd 10 x gaat een joint met tabac ook uit.
wat een kleine moeite om em dan weer ff aan te steken.. :wave:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Pure joint brand niet?

tering wat een dom topic...
gewoon droge wiet kopen.
of beetje tabak erbij doen.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Pure joint brand niet?

fabeltje :stoned:
Weed = liesft droog
Goed grinden (ookwel crunchen genoemd)/ verkruimelen
Gebruik zo'n lang blaadje gooi er +/- puur in
Steek hem aan en blaas er wat op ... zo eens lekker goed in brand gekregen :P
en roei de weed + tabak/shag smokers uit
:wave:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Pure joint brand niet?

Ik heb indd wel gemerkt dat als je het -zoals reeds gezegt- heeeeel klein grind/maalt/wat dan ook, het practisch bijna nooit uitgaat ;p
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Pure joint brand niet?

als je wiet niet nat is moet t werken, ik draai puur nooit ommetje/inside out , beetje extra papier helpt t branden alleen maar extra.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Pure joint brand niet?

Badboy11 zei:
Oke bedankt ik denk dat ik de volgende keer me pure joint ietsjes dunner maak en beter verkruimel hij was namelijk niet echt goed verkruimelt. en anders een heel klein beetje tabak erbij dan brand ie zeker. THanks :wink:
Klik om te vergroten...

weet dan dat dat beetje tabak het effect sterk zal beïnvloeden. ik was nog nooit zo high als bij mijn eerste volledig pure joint.
Neem gewoon dezelfde hoeveelheid als je in een gewone joint zou rollen maar dan zonder tabak. Mijn high is met puur veel hoger :stoned: :mrgreen:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Pure joint brand niet?

Puur gaat idd vaker uit. Brand niet fantastisch. Maar kan er altijd wel makkelijk van roken gewoon, das het probleem niet. Ik zou er zelf de 90/10mix doen om je stickyicky aan te houden. Zoveel zal dat kleine kopje tabak niet uitmaken. Wordt je nog steeds net zo high van als van 100% puur volgensmij. Ik merkte tenminste geen verschil, behalve dat ie net wat makkelijker brand. Anders moet je het in een bong ofzo roken. Kan je heel makkelijk zelf maken met kopje en al en werkt meer dan prima als je em goed maakt. Maak dan niet zo'n ding waar je je joint in steekt die zijn waardeloos, maar met een bakje.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Pure joint brand niet?

pak een pijp :hearteyes:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Pure joint brand niet?

edwin__ zei:
pak een pijp :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Of: Pak een waterpijp! Nog beter. Vinden je longen ook iets prettiger. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."