#1
Ik heb gister samen met een vriend een pure joint met 100% wiet geprobeerd te roken maar ik elke x als hij aan was ging hij weer uit volgende x dus 90% wiet 10% tabak/shaq?
is bij jullie ook zo dat je een 100% pure joint elke x opnieuw moet aansteken?
is bij jullie ook zo dat je een 100% pure joint elke x opnieuw moet aansteken?

