Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPure joint brandt niet?

Pure joint brandt niet?

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Pure joint brand niet?

Ik doe zelf inderdaad vaak toch een beetje shag erbij. Gewoon omdat die anders te verlept brandt (bij mij iig :wink: ). Doe dan klein laagje shag, dan de wiet en dan weer een klein laagje shag er over heen.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Pure joint brand niet?

Ik rook dikwijls puur en dat gaat goed bij mij. Je wiet moet droog genoeg zijn en goed verkruimelen is een must. Het tipje moet ook niet te dicht gerold zijn, zodat het goed trekt.

Pure jointjes rol ik altijd heel dun, dan branden ze ook beter en ik vind dat enorm lekker. :stoned:
Om een idee te krijgen hoe dun dat dan is... neem een lang blaadje, snij 1/4 (soms de helft) van de breedte eraf en rol het toe.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Pure joint brand niet?

wat suntablet zegt...

en misschien handig om een grinder aan te schaffen.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Pure joint brand niet?

Ik heb NOOIT problemen met het roken van pure joints. Nooit gehad ook. Vreemd... :confused:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Pure joint brand niet?

Ik heb hier ook nooit last van. Zelfs als ik er meer dan de helft hasj bij mik of als men wiet vochtig is
.
Als je wiet nog wat vochtig is, moet je hem gewoon heel fijn verkruimelen. (Beetje geduldig werkje, of met een grinder). Wiet drogen onder een lamp of in de oven helpt ook wel tegen het slecht branden, maar ik vind de smaak dan minder goed.

Ik rol mijn jointjes ook altijd dun en binnenstebuiten, zodat je dun kan rollen zonder papiersmaak! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."