#1
Re: Pure joint brand niet?
Ik doe zelf inderdaad vaak toch een beetje shag erbij. Gewoon omdat die anders te verlept brandt (bij mij iig
). Doe dan klein laagje shag, dan de wiet en dan weer een klein laagje shag er over heen.
Ik doe zelf inderdaad vaak toch een beetje shag erbij. Gewoon omdat die anders te verlept brandt (bij mij iig