#1
Hash & Mijn zware shag (Ik kan echt niet zonder!)

-Paranoid- zei:- jas
-muts
-aansteker
met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?

MDMA<3 zei:Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?
ot:
Wiet, tip, vloei, shag en Oostenrijks kooltje om handen warm te houden!![]()
![]()
En mijn broertje + zijn Musicphone om even lekker naar Cypress Hill te luisteren![]()


Oom Klaas zei:MDMA<3 zei:Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?
Een Sennheiser heeft helemaal niets met cs te maken![]()
't Is eerder voor de echte muziek liefhebber![]()


Arthur King zei:Helaas vinden mijn ouders het niet leuk als ik binnen wat rook, dus neem ik het volgende mee:
-Een schuur om uit de wind te staan
![]()
Nog handiger zijn van die handschoenen zonder topjes, maar waar je ook zo'n want achtig ding overheen kunt schuiven. Handen warm en alleen als je je jointje vast hebt heb je koude vingersBacingsPen zei:-Paranoid- zei:- jas
-muts
-aansteker
met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
koop speciale handschoenen/knip de topjes eraf (bij dirk van de broek heb je handschoenen voor 2 euro :P)
+ tip: Paraplu om je te beschermen tegen de sneeuwballen![]()

whyme zei:Nog handiger zijn van die handschoenen zonder topjes, maar waar je ook zo'n want achtig ding overheen kunt schuiven. Handen warm en alleen als je je jointje vast hebt heb je koude vingersBacingsPen zei:-Paranoid- zei:- jas
-muts
-aansteker
met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
koop speciale handschoenen/knip de topjes eraf (bij dirk van de broek heb je handschoenen voor 2 euro :P)
+ tip: Paraplu om je te beschermen tegen de sneeuwballen![]()
![]()
Foto: klik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."