Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk rook (buiten) een joint en ik neem mee?

Ik rook (buiten) een joint en ik neem mee?

54 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Ronald34Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hash & Mijn zware shag (Ik kan echt niet zonder!)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
-jointje (die ik binnen rol ,zeker met dit weer)
-aansteker (storm aansteker zodat je niet goeft te knutten met je aansteker)
-drinken
-hond of kat
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
- 2 aanstekers
- ipod
- flesje drinke (multivruchten sap, cola,...)
- tabak,...

:stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bier.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Paranoid- zei:
- jas
-muts
-aansteker

met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
Klik om te vergroten...

koop speciale handschoenen/knip de topjes eraf (bij dirk van de broek heb je handschoenen voor 2 euro :P)


+ tip: Paraplu om je te beschermen tegen de sneeuwballen :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem meestal mijn joint/wiet en rookgerei mee (sigaretten, vloei, tip, aansteker). Daarnaast zorg ik bijna altijd voor een lekker frisdrankje tegen de dorst. Soms ook nog kauwgom. Zeker in tijden zoals deze, neem ik een warme jas en evt een muts mee.

EDIT:
Het is dat ik geen mp3speler meer heb, anders zou die ook op mijn lijstje staan.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?

ot:

Wiet, tip, vloei, shag en Oostenrijks kooltje om handen warm te houden!:grin: :hearteyes:
En mijn broertje + zijn Musicphone om even lekker naar Cypress Hill te luisteren :wave:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik neem meestal ook nog 'n vriend mee....

grindertje soms, ligt aan de wiet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA<3 zei:
Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?

ot:

Wiet, tip, vloei, shag en Oostenrijks kooltje om handen warm te houden!:grin: :hearteyes:
En mijn broertje + zijn Musicphone om even lekker naar Cypress Hill te luisteren :wave:
Klik om te vergroten...

Een Sennheiser heeft helemaal niets met cs te maken :confused:
't Is eerder voor de echte muziek liefhebber :rock:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#10
met dit weer blijf ik liever binnen, maar als ik naar buiten ga vind ik het volgende wel een vereiste:

-Drinken (altijd dorst na het blowen!)
-Smookwaar = tip & flu
-Grinder (makkelijker dan buiten brokkelen)
-Mp3 speler
-Aansteker (bijna vergeten, maar erg handig :P)

:smoke:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helaas vinden mijn ouders het niet leuk als ik binnen wat rook, dus neem ik het volgende mee:

-De joint


-De beatles-zippo


-Een muts:


-Handschoenen


-Een schuur om uit de wind te staan
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
MDMA<3 zei:
Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?

Een Sennheiser heeft helemaal niets met cs te maken :confused:
't Is eerder voor de echte muziek liefhebber :rock:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha in mijn omgeving speelden we vroeger veel cs en je hoorde iedereen dan praten over die senheizer koptelefoons, dacht dat dit echt iets voor CS'ers was :P

Mja ik neem niks aan blowspullen meer mee naar buiten, want ik ga stoppen.
Te lang en te vaak de zombie uitgehangen
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
een extra joint :P

-muziek
-blikje bier/water/cola
-pak shag
-dikke benzinestift/spuitbus

en als het droog is mijn bmx
b
busterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jointje en draaispullen voor de volgende...
Goeie maten.
Genoeg geld.
Gezond humeur :beer:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn maten + auto
spacende led lampjes
meer wiet
hasj als toetje
bongs
veel drinken (liefst fernandes) en vreten (maakt niet uit, als het maar te bikken is)
een bak vol aanstekers, kk stoned raak ik die altijd kwijt, en lig ik weer een half uur met mijn hoofd onder de stoelen waarna ik achter kom dat hij in mijn zak zit.. :confused: :stoned:
chille muziek! cypress hill vooral
beetje tabak
vloei
tip
grinder
bakje waar alles in zit (erg handig)
en ook altijd wel leuk om een grappig verhaal tegen je maten te vertellen tijdens het roken!

gr! :stoned:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Arthur King zei:
Helaas vinden mijn ouders het niet leuk als ik binnen wat rook, dus neem ik het volgende mee:

-Een schuur om uit de wind te staan
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat jij niet te ver moet wandelen, kan anders wel eens vermoeiend worden...
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#17
BacingsPen zei:
-Paranoid- zei:
- jas
-muts
-aansteker

met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
Klik om te vergroten...

koop speciale handschoenen/knip de topjes eraf (bij dirk van de broek heb je handschoenen voor 2 euro :P)


+ tip: Paraplu om je te beschermen tegen de sneeuwballen :grin:
Klik om te vergroten...
Nog handiger zijn van die handschoenen zonder topjes, maar waar je ook zo'n want achtig ding overheen kunt schuiven. Handen warm en alleen als je je jointje vast hebt heb je koude vingers :wink:
Foto: klik

Ik heb altijd zo'n poncho onder m'n fietszadel zitten, daar kun je relaxed op zitten als een bankje/het gras nat is :mrgreen:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#18
whyme zei:
BacingsPen zei:
-Paranoid- zei:
- jas
-muts
-aansteker

met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
Klik om te vergroten...

koop speciale handschoenen/knip de topjes eraf (bij dirk van de broek heb je handschoenen voor 2 euro :P)


+ tip: Paraplu om je te beschermen tegen de sneeuwballen :grin:
Klik om te vergroten...
Nog handiger zijn van die handschoenen zonder topjes, maar waar je ook zo'n want achtig ding overheen kunt schuiven. Handen warm en alleen als je je jointje vast hebt heb je koude vingers :wink:
Foto: klik
Klik om te vergroten...

wow... Da moet ik hebbe! Als ik die ergens tegenkom zijn ze onmiddelijk verkocht!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan bij mij ook nog de duim doen.

Blijf met dit weer tegenwoordig binnen.
Ging vroeger inderdaad wel naar buiten maar als ik alles had
draaide ik hem wel binnen.

Klote koueklauwejointjes
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
-jas en blabla maar dat is vanzelfsprekend met dit weer..
-rookgerei + veel aanstekers om precies dezelfde reden die Spacebilly gaf.. heb ik ook een handje van :P
-mijn telefoon (voor muziek)
-vreetkick voedsel (chips & snoep)
-drinken,véél drinken (melk/cola :hearteyes: )
-iemand om mee te roken of iets waar ik me mee kan vermaken. ( in dat laatste geval voldoet m'n telefoon prima denk ik zo.)

Standaard dingen toch? Zou niet weten wat ik anders nog voor noodzakelijke dingen mee zou moeten nemen.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."