Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk rook (buiten) een joint en ik neem mee?

Ik rook (buiten) een joint en ik neem mee?

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem mee,

-Fles Sinas/Cola
-Wiet
-Tip
-Vloei
-Shag/Sigaretten
-Vrienden :stoned:
-Telefoon
-Muziek

Dat was het wel zo'n beetje :P
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
- auto
- jointje (vind het nu te koud om buiten te draaien)
- aanstekers
- drinken
- muziek, lekker hard meekrijzen :rockband:
- gezellig vrienden om mee te lachen :tearsofjoy:

pff krijg er weer zin in :grin:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Tip, vloei, weed, tabak
-iphone met oortjes
- 2 paar sokken aan
- trainigsbroek onder gewone broek
- sjaal
- muts
- fles water
- wat knispers
- aansteker
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe dikgedrukt betekent essentieel en al vaak vergeten? :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
naast de benodigde kleding op dat moment
-kauwgum
-muziek
-aansteker
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Hehe dikgedrukt betekent essentieel en al vaak vergeten? :)
Klik om te vergroten...
Precies :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Dat is chill om je handen op te warmen ja, anders gaat zo'n joint rollen af en toe ook wel lastig :P
Klik om te vergroten...

jointje plooien lukt dan nog wel :stoned:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#9
BacingsPen zei:
Het enige echte stoney topic over wat je mee neemt als je een joint gaat roken, met in toekomst hopelijk veel goede tips en/of gewoon om leuke ervaringen uit te wisselen. [punt]

Dus: Wat neem jij mee?

Ik: Mn wiet, vloei tip en tabak. Senheizerkop telefoon, keys, phone en that's it

Tips:
- muziek
- flesje drinken(water)
- iets te eten
- een bal :grin:
Klik om te vergroten...

Een betere tip is er naast water of wat anders fris niet:P
(Dan tel ik de wiet+bijbehorenden er niet bij)

Nu blow ik niet zo vaak buiten,
Maar in de zomer als het lekker weer is:

De blow of spullen ofcourse
Telefoon --> muziek:grin:
Vaak wat drinken,
soms wat eten:)
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik blow liever binnen maar als ik buiten blow draai ik de joint het liefst van te voren stop hem in een buisje of in mijn pakje sigaretten. Ik neem dit, mijn aansteker en de spullen die ik gebruikelijk bij me heb mee.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meestal blow ik gewoon binnen, maar buiten is het chill om bij je te hebben:

- mooi weer
- echte maten (geen schooiers of andere kutkinderen (no offence naar de minderjarigen onder ons)) :grin:
- rookwaar
- iemand die buiten fatsoenlijk kan draaien
- mp3speler/telefoon met zo'n speakertje zodat je muziek kunt luisteren
- eten/drinken (koekjes en ijsthee :grin:)

:stoned:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
- Drinken, heel veel drinken. Het liefst zonder prik.
- Eten, zoet en veel. Geen kleine friemelverpakkingen. Het liefst een mega brok chocola ofzo
- Mijn rommel la, als ik stoned ben vindt ik echt alles in mijn rommel la. Iedereen zou er een
moeten hebben. Helaas zit de la vast in mijn kastje anders nam ik die echt mee!
- Haarklipje, hier klik ik altijd mee, soort neurotisch dingetje maar is echt mijn' ding om te doen
gewoon.
- vingerskateboardje om echt dikke tricks te doen met vettige chipsvingers :hearteyes:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#13
lange vloei tips
Crusher
en niet te vergeten geld :grin:
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een joint (van tevoren gedraaid)
Sigaretten
iPod, egt chill om dan muziek te luisteren
Drinken
R
Ronald34Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hash & Mijn zware shag (Ik kan echt niet zonder!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."