Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk rook (buiten) een joint en ik neem mee?

Ik rook (buiten) een joint en ik neem mee?

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
Ronald34Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hash & Mijn zware shag (Ik kan echt niet zonder!)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het enige echte stoney topic over wat je mee neemt als je een joint gaat roken, met in toekomst hopelijk veel goede tips en/of gewoon om leuke ervaringen uit te wisselen. [punt]

Dus: Wat neem jij mee?

Ik: Mn wiet, vloei tip en tabak. Senheizerkop telefoon, keys, phone en that's it

Tips:
- muziek
- flesje drinken(water)
- iets te eten
- een bal :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik blijf binnen waar alles al ligt
-
-Paranoid-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
- jas
-muts
-aansteker

met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Paranoid- zei:
- jas
-muts
-aansteker

met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
Klik om te vergroten...
lucivers,en ja,wanneer die bij de tip is,gaat roken inderdaad een beete moeilijk,maar dan gooi ik em weg :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
warme kleding en een kop thee...zometeen lekker in de sneeuw staan
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die aansteker is toch wel cruciaal.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik neem mee.

Vloei (groen natuurlijk)
Tip.
Aansteker.
Grinder.
Wiet.
Tabak.(mischien ligt eraan hoeveel wiet er is)
Telefoon voor muziek.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
- Jointje
- (auto)sleutels
- Sigaretten
- flesje cola
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vigilante zei:
Die aansteker is toch wel cruciaal.
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel een degelijk punt ja.
c
chill_outLid
01-01-2024, 00:00
#11
-de joint(s) .(binnen al gerold)
-flesje water!!
-muziek.
-vuur.
-eventueel vrienden .
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
-jointje (die ik binnen rol ,zeker met dit weer)
-aansteker (storm aansteker zodat je niet goeft te knutten met je aansteker)
-drinken
-hond of kat
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
- 2 aanstekers
- ipod
- flesje drinke (multivruchten sap, cola,...)
- tabak,...

:stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bier.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
-Paranoid- zei:
- jas
-muts
-aansteker

met handschoenen roken gaat een beetje moeilijk, iemand tips?
Klik om te vergroten...

koop speciale handschoenen/knip de topjes eraf (bij dirk van de broek heb je handschoenen voor 2 euro :P)


+ tip: Paraplu om je te beschermen tegen de sneeuwballen :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik neem meestal mijn joint/wiet en rookgerei mee (sigaretten, vloei, tip, aansteker). Daarnaast zorg ik bijna altijd voor een lekker frisdrankje tegen de dorst. Soms ook nog kauwgom. Zeker in tijden zoals deze, neem ik een warme jas en evt een muts mee.

EDIT:
Het is dat ik geen mp3speler meer heb, anders zou die ook op mijn lijstje staan.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?

ot:

Wiet, tip, vloei, shag en Oostenrijks kooltje om handen warm te houden!:grin: :hearteyes:
En mijn broertje + zijn Musicphone om even lekker naar Cypress Hill te luisteren :wave:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik neem meestal ook nog 'n vriend mee....

grindertje soms, ligt aan de wiet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMA<3 zei:
Bacingspen Heb jij vroeger ook CS gespeeld of heb je die senheizer gewoon voor de fun?

ot:

Wiet, tip, vloei, shag en Oostenrijks kooltje om handen warm te houden!:grin: :hearteyes:
En mijn broertje + zijn Musicphone om even lekker naar Cypress Hill te luisteren :wave:
Klik om te vergroten...

Een Sennheiser heeft helemaal niets met cs te maken :confused:
't Is eerder voor de echte muziek liefhebber :rock:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
met dit weer blijf ik liever binnen, maar als ik naar buiten ga vind ik het volgende wel een vereiste:

-Drinken (altijd dorst na het blowen!)
-Smookwaar = tip & flu
-Grinder (makkelijker dan buiten brokkelen)
-Mp3 speler
-Aansteker (bijna vergeten, maar erg handig :P)

:smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."