Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is er beter? Shag, of sigaretten in je jonko

wat is er beter? Shag, of sigaretten in je jonko

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#1
oké nou ik zelf vind sigaretten en dan het liefst camel orange.. maar het is altijd zo'n discussie hierso :P

dus laat ff weten wat beter is en het liefst erbij welk merk want dan kan ik gaan experimenteren met verschillende merken :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf doe ik meestal chesterfield of L&M erin, iets van 1/8e peuk max. Sigaretten tabak erin vind ik lekkerder omdat shag meestal toch een sterkere smaak heeft en ik een joint rook voor die wiet.

Vriend van me had iets van American Spirit sigaretten, hele lichte sigaretten, deze waren ook erg lekker in de joint. (Niet echt je van het om te roken..)
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#3
thx maar bedoel je nou die lichte L&M blauw of die lekkere rode :hearteyes:
maar idd die zijn echt goed voor in je J iemand anders betere ideeën misschien :)?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
ikgebruikniks zei:
trots is verkeerd :rolleyes:
maar als je toch rookt, dan moet je het goed doen dus camel :wink:

ben aan het stoppen, heb al 'n week niet gerookt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij vind het goed om Camel te roken, als een Marlboro roker ( zoals ikzelf) aan de Camel gaat, :kots:

Het is net wat je lekker vind/gewent bent.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arjan` zei:
L&M shag, die van 3 euro voor 29 gram, het is niet echt shag maar ook geen peukentabak, als je het gewoon rookt vind ik het niet lekker maar voor jonkos is het perfect omdat je het bijna niet proeft zit vrij weinig nicotine is 0,1 mg dacht ik.
Klik om te vergroten...

zowiezo is die shag de beste voor in joints! en nog goedkoop ook.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Duin original, lekker zachte smaak en voor 4,25 is die ook nog voordelig, bij duin komt de smaak van wiet echt tot zn recht :smoke:
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je een sigaret gaat gebruiken om je joint te rollen , gaat je joint veel sneller opzijn dan als je met rolltabac zou gerold hebbe.

omgekeerd is wel dat je iets begaaider word met sigarette tabac, omdat je alles veel sneller verbrand en binnekrijgt:)

beetje eige keuze, zelf nam ik altijd roltabac , dan konk langer geniete vn men joiint

vroeger op school rolde men kameraad altijd in zen hand ... dit dan wel mt sigarette tabac, en dan voelde ik de wiet ook wat feller.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zware evergreen,de naam zegt het al :rock:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aangezien ik buiten joints ook sigaretten rook gebruik ik 90% L&m. Volgende keer eens die witte van Kent kopen zit maar 0,1nicotine in dacht ik. :hearteyes:
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van Nelle half-zwaar. Maar ik ben niet meer zo'n blowert.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gadverdamme, L&M... cheapass gore tering sigaretten :kots: en dat in je joint? bah bah bah
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedoel de rode, dan kan je ze ook nog gebruiken om gewoon te roken. Houd niet zo van light sigaretten. :wink:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga voor light-shag.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor de smaak en omdat het een stuk beter te verdelen/draaien is Marlboro Gold.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja idd marlboro gold heb ik al een keer gebruikt die is ook gewoon ideaal alleen toch is de smaak van camel geel het aller - aller beste! :hearteyes:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#16
beetje zware shag,meer wiet dan shag maar altijd zware :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
drum/fireleaf/javaanse jongens3/4...

het liefst met shag maar met sigaretten kan natuurlijk ook...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Liever zonder tabak :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaak herremans zei:
Liever zonder tabak :smoke:
Klik om te vergroten...
vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
- Van Nelle halfzwaar *shag*
- Marlboro
- Pall Mall blauw (als ik in geld nood zit, anders heb ik altijd marlboro)
- Kent Menthol, nu denk je vast: BAH, maar dat is best lekker met wiet. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."