#1
oké nou ik zelf vind sigaretten en dan het liefst camel orange.. maar het is altijd zo'n discussie hierso :P
dus laat ff weten wat beter is en het liefst erbij welk merk want dan kan ik gaan experimenteren met verschillende merken![:grin:]()
dus laat ff weten wat beter is en het liefst erbij welk merk want dan kan ik gaan experimenteren met verschillende merken


