#1
Aangezien ik buiten joints ook sigaretten rook gebruik ik 90% L&m. Volgende keer eens die witte van Kent kopen zit maar 0,1nicotine in dacht ik. ![:hearteyes:]()


vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
cropp zei:vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
Dreuge zei:Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."