Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is er beter? Shag, of sigaretten in je jonko

wat is er beter? Shag, of sigaretten in je jonko

39 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aangezien ik buiten joints ook sigaretten rook gebruik ik 90% L&m. Volgende keer eens die witte van Kent kopen zit maar 0,1nicotine in dacht ik. :hearteyes:
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van Nelle half-zwaar. Maar ik ben niet meer zo'n blowert.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#3
oké nou ik zelf vind sigaretten en dan het liefst camel orange.. maar het is altijd zo'n discussie hierso :P

dus laat ff weten wat beter is en het liefst erbij welk merk want dan kan ik gaan experimenteren met verschillende merken :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf doe ik meestal chesterfield of L&M erin, iets van 1/8e peuk max. Sigaretten tabak erin vind ik lekkerder omdat shag meestal toch een sterkere smaak heeft en ik een joint rook voor die wiet.

Vriend van me had iets van American Spirit sigaretten, hele lichte sigaretten, deze waren ook erg lekker in de joint. (Niet echt je van het om te roken..)
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#5
thx maar bedoel je nou die lichte L&M blauw of die lekkere rode :hearteyes:
maar idd die zijn echt goed voor in je J iemand anders betere ideeën misschien :)?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedoel de rode, dan kan je ze ook nog gebruiken om gewoon te roken. Houd niet zo van light sigaretten. :wink:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga voor light-shag.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor de smaak en omdat het een stuk beter te verdelen/draaien is Marlboro Gold.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja idd marlboro gold heb ik al een keer gebruikt die is ook gewoon ideaal alleen toch is de smaak van camel geel het aller - aller beste! :hearteyes:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#10
beetje zware shag,meer wiet dan shag maar altijd zware :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
drum/fireleaf/javaanse jongens3/4...

het liefst met shag maar met sigaretten kan natuurlijk ook...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Liever zonder tabak :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
sjaak herremans zei:
Liever zonder tabak :smoke:
Klik om te vergroten...
vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
- Van Nelle halfzwaar *shag*
- Marlboro
- Pall Mall blauw (als ik in geld nood zit, anders heb ik altijd marlboro)
- Kent Menthol, nu denk je vast: BAH, maar dat is best lekker met wiet. :openmouth:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
gwn belgam shag.. sigarettentabak=> brand veel te snel vind ik
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shag, lucky strike halfzwaar.

Brand perfect en geeft een veel rondere smaak dan met sigaret wat het al gauw scherp maakt en de wiet sneller overheerst. Een lekkere zoete wiet komt ook, wanneer gemixt met peuk of shag, het best tot z'n recht met shag. Vind ik.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
sjaak herremans zei:
Liever zonder tabak :smoke:
Klik om te vergroten...
vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...
Klik om te vergroten...

Rook sinds een paar maantjes alleen nog maar puur en vind het persoonlijk veel chiller zo. Was eigenlijk abrupt gestopt met sigaretten toen ik een longontsteking had en ik vond tabak oppeens gewoon niet echt lekker meer. Van wiet met tabak word ik juist veel slomer en van pure wiet word ik juist heel energiek en ik kan er ook echt goed op spacen. Ik vind de smaak zonder tabak ook veel lekkerder en als je goed brokkelt en draait dan is het ook helemaal niet scherp. Daarbij sinds ik puur rook hoef ik veel minder in mn jointjes te gooien
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik rook zelf niet blow aleen draai altijd met zoon blauw camel pakje
weet niet wrrm weet niet of lekkerdere peuken zijn

meschien kom hier achter :P

voorderest met shag aleen als er geen pueken zijn
maar dat komt bijna nooit voor hier is altijd wel een sukeltje op straat die peukje geeft
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..
Klik om te vergroten...

tactisch inzicht :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."